تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو باکنشت

تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد

وجود لباسشویی در منزل به یک ضرورت تبدیل شده زیرا بدون آن مجبور خواهیم بود مانند قدیم لباس ها را با دست بشوییم و این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که تعداد لباس های کثیف زیاد باشد. خراب شدن لباسشویی یک اتفاق ناخوشایند است که وقت زیادی را از ما می گیرد و تعمیر آن ممکن است پر دردسر باشد.

سما سرویس سالهاست در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب توانایی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا به شما ارائه کند و دیگر نیازی نیست نگرانی بابت به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات و اتلاف وقت داشته باشید.

تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد

جهت بهرمند شدن از خدمات باکیفیت همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما به سرعت تکنیسین به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی باکنشت

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از رایج ترین ایرادات لباسشویی باکنشت را برای شما بیان کنیم و تا حد امکان شما را در رفع آن راهنمایی کنیم تا در صورت امکان بتوانید ایراد دستگاه تان را خودتان برطرف کنید و نیازی به هزینه برای تعمیر لباسشویی خودتان نداشته باشید.

لباسشویی باکنشت روشن نمی شود

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات لباسشویی است و ممکن است به دلایل زیر به وجود بیاید:

  • مشکل در مسیر جریان برق
  • ایراد در موتور
  • خراب بودن قفل درب
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه

اولین چیزی که باید بررسی شود اتصال درست دستگاه به برق است. کابل برق دستگاه ، محافظ برق آن و پریز باید کاملا بررسی و در صورت وجود مشکل تعمیر شوند. پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

پاره شدن لباس ها در لباسشویی باکنشت

اگر لباس ها پس از شستشو آسیب می بینند، این احتمال وجود دارد که یک شی خارجی در محفظه لباسشویی (دیگ) گیر کرده باشد و در برخورد با لباس ها به آنها آسیب می زند. شما باید داخل محفظه را به دقت بررسی کنید و درصورتی که جسم خارجی را پیدا کردید آنرا بیرون بیاورید.

درصورتی که مشکل را پیدا نکردید و این موضوع ادامه داشت با مرکز تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار لباسشویی باکنشت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

لرزش و تکان های شدید در لباسشویی باکنشت

یکی از اصلی ترین دلایل لرزش و تکان شدید لباسشویی باکنشت که قبل از هر اقدامی حتما باید آن را چک کنید، تراز نبودن پایه های آن است. ابتدا مطمئن شوید که پایه های آن کاملا تراز باشند.

اگر ایراد از پایه های دستگاه نباشد ممکن است بخاطر پر شدن دیگ بیش از ظرفیت آن یا نامتعادل بودن با دستگاه باشد. در غیر اینصورت مشکل از کمک فنرها و شاسی دستگاه است که باید توسط سرویسکار مجاز لباسشویی باکنشت در مشهد بررسی شود.

صدای غیر عادی و بیش از حد لباسشویی باکنشت

ایجاد صداهای غیر معمول و آزار دهنده توسط لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات در میان کاربران است. این مشکل معمولا به دلیل وارد شدن جسم خارجی به داخل دستگاه اتفاق می افتد و باید قبل از قرار دادن لباس ها در لباسشویی به خوبی آنها را بررسی کنید تا جسم خارجی در آنها نباشد.

از دیگر علت های رخ دادن این مشکل می توان به خرابی کمک فنر، خرابی بلبرینگ و مشکل در موتور دستگاه اشاره کرد. همچنین تراز نبودن لباسشویی از رایج ترین دلایل رخ دادن این اتفاق است پس ابتدا آن را بررسی کنید. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

آبگیری در زمان خاموش بودن لباسشویی باکنشت

اگر زمانی که لباسشویی خاموش است همچنان آب به مخزن (دیگ) دستگاه وارد می شود، به احتمال زیاد شیر برقی که ورود آب به دستگاه را کنترل می کند خراب است. خرابی شیر برقی دستگاه در این شرایط به قسمت مکانیکی آن مربوط می شود و باید لاستیک سر اهرم فنر، سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را بررسی کرد و درصورت عدم امکان تعمیر آن را تعویض کرد.

اگر قادر به انجام این کار نیستید می توانید با تعمیرکار مجاز لباسشویی باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی باکنشت در مشهد

چیزی که باعث می شود بین یک تعمیر کار حرفه ای و یک تعمیر کار غیر حرفه ای تفاوت باشد، میزان دانش، تجربیات و مسئولیت پذیری یک تعمیرکار است. تعمیرکار حرفه ای در انجام کارهای مشکل، به دلیل مسئولیت پذیر بودن سعی می کند تا کار را با کیفیت بالا و با موفقیت به اتمام برساند؛ اما تعمیرکار غیر حرفه ای و ناشی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند و ممکن است کار را نیمه کاره رها کند.

شرکت سما سرویس ، با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران لباسشویی ، می تواند کامل ترین و باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری مختلف اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد را در همین صفحه مشاهده کنید.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا تیم پیگیری درخواست ها به سرعت تعمیرکار مجاز لباسشویی باکنشت در مشهد به محل شما اعزام کند.

سرویسکار لباسشویی باکنشت در مشهد

اگر نمی خواهید با مشکلات دردسر ساز و وقت گیر روبرو شوید و دوست دارید سالها بدون مشکل از لباسشویی خود بهترین بهره را بگرید، پیشنهاد می کنیم حداقل سالی یکبار لباسشویی خود را سرویس کنید، اگرچه برای تاثیرگذاری بیشتر باید سالی دوبار این کار انجام شود.

پیشنهاد سما سرویس به شما استفاده از خدمات سرویس لباسشویی باکنشت در مشهد است. در این فرایند سرویسکار مجاز لباسشویی باکنشت در مشهد به بررسی کامل دستگاه می پردازد و اقدامات لازم را جهت بهبود راندمان دستگاه و افزایش عمر آن انجام می دهد.

جهت آسایش مشتریان، خدمات سرویس لباسشویی باکنشت در مشهد در محل آنان ارائه می شود. اگر تصمیم دارید لباسشویی خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار لباسشویی باکنشت در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی باکنشت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی باکنشت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو باکنشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد

ما در مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اصلی، خدماتی را به شما ارائه می دهیم که شما را به مشتری دائمی ما تبدیل خواهد کرد. تا به امروز تمام مشتریان سما سرویس از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کامل داشته اند و ما را به اطرافیان خود معرفی کرده اند و این افتخار و دستاورد بزرگی برای سما سرویس است زیرا مشتریان وفادار ارزشمند ترین سرمایه های یک کسب و کار هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد، جهت رفع نگرانی های مشتریان بابت کیفیت خدمات ارائه شده و اثبات حسن نیت خود، 6 ماه گارانتی برای تمام خدمات خود ارائه می دهد. مشتریان با استفاده از این گارانتی 6 ماهه می توانند درصورتی که لباسشویی شان پس از تعمیر توسط سما سرویس به مشکل قبل دچار شد، خدمات را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای دوباره دریافت کنند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

میخوام تشکر کنم از سما سرویس به خاطر سرعت عملشون و کیفیت کاری که انجام میدن. واقعا خدماتتون همونطور که می گفتید عالی بود. خیلی ممنونم🙏

احمد رستمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام کارکنان مجموعه سما سرویس. میخواستم به خاطر پاسخگویی تون تشکر کنم که خیلی با حوصله به مشکلات من پاسخ دادید و خیلی سریع تعمیرکار فرستادید واقعا فکر نمی کردم سریع برسن. متشکرم
سیما امینی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی باکنشت
سلام خیلی تشکر میکنم از شما و تعمیرکار خوبتون به خاطر خدمات ارزشمندتون. بعد از تعمیر با اینکه یه مشکل کوچیک پیش اومد اما تا به تعمیرکارتون گفتم سریع رفعش کردن بدون هیچ بهانه ای. خسته نباشید
فرزاد سلطانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت

خدمات پس از فروش لباسشویی باکنشت در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های باکنشت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی باکنشت در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی باکنشت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی باکنشت در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی باکنشت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی باکنشت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی باکنشت
  • سرویس لباسشویی باکنشت در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی باکنشت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی باکنشت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های باکنشت

باکنشت یک برند آلمانی است که در سال 1919 آغاز به کار کرد. شعار این برند فراتر از هنر می باشد. لباسشویی های این برند از فناوری های روز دنیا و طراحی زیبا و مدرن برخوردار هستند. کیفیت ساخت و قطعات این دستگاه بسیار بالا است و ارزش خرید بالایی دارد.

اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده با سما سرویس تماس بگیرید. در هر منطقه از شهر مشهد که باشید، سما سرویس آمادگی دارد به صورت شبانه روزی به شما خدمات پس از فروش لباسشویی باکنشت در مشهد ارائه کند.

کلام پایانی

لباسشویی دستگاهی با ساختار پیچیده است و تعمیر کردن آن نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد، پس زمانی که لباسشویی تان خراب می شود سعی نکنید آچار بردارید و آن را تعمیر کنید. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که با یک تکنیسین حرفه ای تماس بگیرید.

شما می توانید در صورت مشاهده ایراد در لباسشویی خود با نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت در مشهد تماس بگیرید. کارشناسان ما در صورت امکان شما را راهنمایی می کنند که ایرادات جزئی را خودتان رفع کنید؛ درصورت خارج بودن تعمیرات از توان شما، هزینه تعمیرات را بصورت حدودی به شما اعلام می کنند و با توافق شما سرویسکار یا تعمیرکار لباسشویی باکنشت در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟