خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد با گارانتی رسمی
لوگو باکنشت

تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد

ساید بای ساید یکی از مهمترین وسایل در آشپزخانه است و بدون داشتن آن نمی توان به راحتی زندگی کرد و برای نگهداری مواد غذایی با مشکل مواجه می شویم. اما زمانی که ساید بای ساید خراب می شود چه باید کرد؟

زمانی که نیاز دارید فورا ساید بای ساید خود را تعمیر کنید و می خواهید تعمیرات با کیفیت بالا انجام شود، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد ثبت کنید تا متخصصین ما به سرعت به محل شما اعزام شوند.

تعمیر ساید بای ساید یاکنشت در مشهد

سما سرویس یک شرکت معتبر و ثبت شده است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد فعالیت می کند. بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس می گذرد و این مجموعه در این سالها توانسته با ارائه خدمات با کیفیت و کارآمد به مشتریان خود رضایت آنها را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد، با یک تماس با سما سرویس درخواست خود را ثبت کنید تا در مدت زمان کوتاهی کارشناسان ما جهت ارائه خدمات به محل شما اعزام شوند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید باکنشت

همکاران ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. بیشتر افراد مشکلات مشابهی با ساید بای ساید خود دارند که در ادامه برخی از مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

خرابی یخساز ساید بای ساید باکنشت

خراب شدن یخساز ساید بای ساید از مشکلات رایج و ناخوشایند این دستگاه است. این مشکل ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • انسداد لوله تامین آب
  • یخ زدگی لوله کوچک انتقال آب
  • خرابی شیر برقی ورودی آب
  • گرفتگی فیلتر دستگاه

برای رفع این مشکل باید موارد گفته شده به دقت بررسی شوند و پس از عیب یابی با توجه به مشکل فرآیند تعمیر صورت بگیرد. پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید باکنشت در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

بیش از حد داغ شدن موتور ساید بای ساید باکنشت

داغ شدن بیش از حد موتور ساید بای ساید نشان می دهد مشکلی در دستگاه وجود دارد و اگر سریعا برای رفع آن اقدام نکنید ممکن است موتور خراب شود و از کار بیفتد. از دلالی رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود مشکل در موتور
  • کمبود گاز خنک کننده
  • یکسره کار کردن موتور
  • عدم عملکرد صحیح کندانسور

بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

سخت باز شدن درب ساید بای ساید باکنشت

اگر با باز شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب به سختی باز می شود باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی کنید که لاستیک دور درب مشکلی نداشته باید و تمیز باشد
  • بررسی کنید که محل قرار گیری دستگاه مسطح باشد و دستگاه به درستی تراز شده باشد
  • بررسی کنید که لولا های درب سالم هستند و مشکلی ندارند

برای خلاص شدن از این مشکل شما باید موارد بالا را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن عیب آن، آنرا رفع کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از ساید بای ساید باکنشت

این مورد از رایجترین مشکلات و در عین حال از سرسام آورترین مشکلات دستگاه می باشد و افراد زیادی از آن شکایت دارند. برای رفع این مشکل ابتدا به بررسی لوله تخلیه می پردازیم. چک کردن لوله تخلیه به جهت مسدود نبودن اولین اقدام است. معمولا ذرات غذایی، یخ و کیسه های داخل ساید بای ساید می توانند سبب گرفتگی این مجرا و در نتیجه تخلیه نشدن آب حاصل از ذوب برفک ها و یخ های دستگاه شوند.

همچنین لازم است تا لاستیک درب ساید بای ساید را به دقت بررسی نمایید. یکی از دلایل جمع شدن آب در زیر دستگاه همین مورد می باشد. هرگونه مواد غذایی یا گرد و خاک می تواند مانع محکم بسته شدن درب، افزایش چگالش و در نتیجه نشتی آب شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

وجود آب در کف ساید بای ساید باکنشت

وجود آب در کف محفظه ساید بای ساید یک مشکل رایج است. آب موجود در کف دستگاه به دلایل زیر ممکن است در آنجا باشد:

  • ذوب شدن یخ های مکعبی
  • ریخته شدن آب یا مایعات دیگر

برای عیب یابی و رفع این مشکل باید مخزن آبسردکن و یخساز دستگاه (در صورت وجود) را بررسی کنید، نشتی و چکه آب می تواند از مخازن و یا اتصالات لوله های خانگی باشد که باید بررسی شوند. اگر برای تعمیر دستگاه خود به کمک احتیاج دارید با مرکز تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد

تعداد زیادی تعمیرکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد فعالیت می کنند، از افراد حرفه ای گرفته تا تازه کاران کم تجربه. زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل شود و می خواهید آن را تعمیر کنید، آن را به افراد حرفه ای می سپارید یا افراد نابلد؟

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران آموزش دیده و باتجربه صورت بگیرد، در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود و هزینه های بیشتری به شما تحمیل شود. سما سرویس برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی تعمیرکاران متخصص و کهنه کار را استخدام کرده تا با تجربه و مهارتی که دارند تعمیرات را بدون مشکل و با کیفیت بالا به اتمام برسانند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد

سرویس کردن دوره ای و منظم ساید بای ساید برای حفظ سلامت و بهبود عملکرد دستگاه بسیار واجب می باشد و نباید نادیده گرفته شود. با جدی نگرفتن سرویس دوره ای دستگاه، بعدها که دستگاه به تعمیرات اساسی احتیاج پیدا کرد و هزینه های تعمیر آن بسیار سنگین بود، پشیمان خواهید شد.

در فرآیند سرویس ساید بای ساید باکنشت در مشهد، علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی دستگاه تمام مشکلات ریز و درشت دستگاه برطرف خواهند شد و تنظیمات مناسب به دستگاه اعمال می شود. بدین صورت دستگاه به تعمیرات اساسی نیاز پیدا نخواهد کرد، عمر آن افزایش میابد و عملکرد آن بهبود پیدا خواهد کرد.

اگر قصد دارید ساید بای ساید خود را سرویس کنید و از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید باکنشت در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید باکنشت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید باکنشت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید باکنشت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

تعمیر ساید بای ساید یاکنشت در مشهد

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد

پس از گذشت سالها فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان این مجموعه هم اکنون نمایندگی تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

این مجموعه جهت اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شما کارتون واقعا خوب بود. یخچال ما به خوبی تعمیر شده و الان بدون مشکل کار میکنه.

ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارم

حسین قادری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت
ازتون تشکر میکنم به همه کسانی که این متن رو میخونن میگم که که شک نکنید و با سماسرویس تماس بگیرید. بهتر از این مجموعه توی مشهد پیدا نمی کنید. 

تشکر

مهلا امیرابراهیمی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید باکنشت
تماس گرفتن با شما بهترین تصمیمی بود که میتونستم بگیرم و من از این بابت واقعا خوشحالم و از شما هم بخاطر کار خوبتون تشکر میکنم.

از تعمیرکارتون هم واقعا ممنونم کارشون واقعا خوبه و حرفه ای هستن.

شاهرخ مطلوبی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید باکنشت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید باکنشت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید باکنشت
  • سرویس ساید بای ساید باکنشت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید باکنشت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید باکنشت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای باکنشت

شرکت باکنشت در سال 1919 در آلمان تاسیس شد. شعار این برند فراتر از هنر می باشد. ساید بای ساید های باکنشت از طراحی مدرن و تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند. کیفیت ساخت و قطعات این دستگاه بسیار بالا است و مصرف انرژی آنها بهینه و بسیار پایین است.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید باکنشت در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید باکنشت در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

خراب شدن ساید بای ساید معمولا به علت فرسایش یا عدم استفاده صحیح از دستگاه اتفاق می افتد. اطلاع از نحوه استفاده صحیح از ساید بای ساید و سرویس کردن مرتب آن می تواند موجب کاهش احتمال خراب شدن دستگاه شود.

جهت بهرمند شدن از خدمات سریع و باکیفیت همراه با گارانتی 6 ماهه و قیمت منصفانه، با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و برآورد تقریبی قیمت را به شما اعلام کنند و در صورت رضایت شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید باکنشت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟