تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو اوشن

تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد

شرکت سماسرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد و در منزل شما می باشد. این مجموعه دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است. شرکت سماسرویس ، تنها مرکز خدماتی در شهر مشهد است که بصورت 24 ساعت امکان ثبت در خواست تعمیر را برای شما فراهم کرده و می تواند در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد را به منزل شما اعزام نماید.

تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد

شما عزیزان می توانید همین الآن به یکی از سه روش تماس تلفنی، تکمیل فرم بصورت آنلاین و از طریق پیامرسان واتساپ ، درخواست خود را جهت در یافت خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد ثبت نمایید. سپس مجموعه سماسرویس اقدامات لازم را در جهت رسیدگی به درخواست شما و اعزام تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد به منزل تان انجام خواهد داد و در کمتر از دو ساعت تعمیرکار سماسرویس در محل مورد نظر شما حضور خواهد یافت.

ضمنا شرکت سماسرویس در راستای ارائه خدمات بهتر به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ، این امکان را فراهم نموده تا زمان اعزام تعمیرکار را خودتان مشخص نمایید و علاوه بر این برای اطمینان خاطر شما از کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد ، این خدمات با 6 ماه گارانتی و ضمانت معتبر به شما عزیزان ارائه می شود.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی اوشن

همشهریان عزیز ما در شهر مشهد ، در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد ، ایرادات زیادی را برای این دستگاه با ما در میان گذاشتند. در ادامه ما قصد داریم تعدادی از رایج ترین این مشکلات را بیان کرده و تا حد امکان شما را در برطرف کردن آن ها راهنمایی کنیم.

تکان خوردن شدید ماشین لباسشویی اوشن

همه ماشین های لباسشویی بسته به مدل آن ها ، اندکی لرزش را هنگام کارکردن دارند. اما اگر این لرزش بصورت غیر طبیعی باشد و  به حدی باشد که دستگاه از محل خود جابجا شود، نشان می دهد که دستگاه دارای ایرادی است.

برای رفع این ایراد شما باید مطمئن شوید که پایه های دستگاه ، کاملا تراز باشند. اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد احتمالا کمک فنرهای دستگاه از شاسی آن جدا شده اند. در صورتی امکان رفع ایراد را ندارید بهتری است به مرکز تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد تماس بگیرید.

لباس ها در ماشین لباسشویی اوشن بوی نامطلوبی می گیرند

این موضوع به دلیل رشد قارچ ها با باکتری ها در داخل دستگاه رخ می دهد. که دلیل آن این است که شما احتمالا از حالت شستشو در دمای پایین همراه با مواد شویند بیولوژیکی استفاده می کنید.

برای رفع این ایراد بهتر است دستگاه را در حالت شستشوی با آب داغ ، بدون قرار دادن لباس داخل آن ، روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خودش را تمیز کند. علاوه بر این بعد از هربار شستشو حداقل یک ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جریان داشته باشد.

سروصدای عجیب ماشین لباسشویی اوشن

وجود سروصدا در ماشین های لباسشویی تا حد کم کاملا طبیعی است. گاهی با افزایش عمر دستگاه نیز سر و صدای آن ممکن است افزایش یابد اما این سروصدا نیز باید در حد قابل تحمل باشد و اگر سروصدای لباسشویی اوشن شما در حدی است که باعث ناراحتی و آزار شما می شود باید آن را تعمیر کنید.

پیش از هرکاری مطمئن شوید که اجسامی مانند کلید یا جسم سخت دیگری در دیگ دستگاه گیر نکرده باشد. اگر ایراد از این نباشد احتمالا یکی قطعات متحرک دستگاه خراب شده یا مسیر گردش آن مسدود شده. در اینصورت بهترین کار این است که با تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی اوشن روشن است اما محفظه آن نمی چرخد

این ایراد یکی از متداول ترین ایرادات لباسشویی اوشن است. اما خبر خوب این است که این مشکل چندان جدی نیست و با هزینه نسبتا کمی برطرف می شود. اما قبل از تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد ، مطمئن شوید که دیگ دستگاه را بیشتر از ظرفیت آن پر نکرده باشید. سپس در حالت خاموش سعی کنید دیگ دستگاه را با دست بچرخانید اگر دیگ دستگاه بچرخد پس تسمه آن ایرادی ندارد.

اگر ایراد از این موارد نباشد پس احتمال دارد که برد اصلی ، کمربند درایو یا در موارد نادری موتور دستگاه معیوب شده باشد.

برای رفع این ایراد بهتر است که از سرویسکار مجاز لباسشویی اوشن در مشهد ، کمک بگیرید.

تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی اوشن بعد از پایان شستشو

اگر آب در داخل دیگ لباسشویی اوشن پس از پایان شستشو باقی می ماند و بصورت اتوماتیک تخلیه نمی شود ، احتمالا فیلتر تخلیه یا پمپ تخلیه آب خراب شده است. برای تست سلامت پمپ تخلیه ، لوله آن را جدا کرده و داخل یک سطل قرار دهید و ببینید که آب داخل سطل وارد می شود یا نه؟

اگر آبی از لوله خارج نشود پس پمپ تخلیه دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر یا احتمالا تعویض خواهد داشت. برای تعمیر آن در این زمان با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی اوشن در مشهد ، تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد

تیم فنی سماسرویس متشکل از بهترین تعمیرکاران لوازم منزل در مشهد است. علاوه بر این در تیم فنی سماسرویس ، بهترین تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد نیز حضور دارد. این فرد بصورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی اوشن فعالیت می کند. این شخص به خوبی با طراحی و قطعات تمامی مدل های لباسشویی اوشن آشنا بوده و توانایی این را دارد که به بهترین نحو ممکن ایراد دستگاه شما را شناسایی و برطرف نماید. علاوه بر این در شرکت سماسرویس کارگاه های آموزشی نیز به منظور افزایش سطح مهارت و دانش تکنیسن ها برگزار می شود تا این افراد با جدیدترین متدهای تعمیر جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی اوشن آشنا شوند.

شما عزیزان می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه ، در خواست خود را برای اعزام تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد در مجموعه سماسرویس ثبت نموده و ما نیز در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار را به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام می کنیم تا کار تعمیر ماشین لباسشویی اوشن شما را آغاز کند و هرچه سریعتر آن را مجدد راه اندازی کند.

سرویسکار لباسشویی اوشن در مشهد

مهم نیست که ماشین لباسشویی شما ساخت چه کشور یا برندی باشد. شما هر چقدر هم که مراقب آن باشید و از آن به درستی استفاده کنید بهرحال پس از مدتی و بخاطر فرسودگی قطعات و یا رسوب مواد در داخل آن ، دچار مشکل می شود. این مشکل می تواند جزئی یا اساسی باشد.

اما راه حل چیست؟ – راه حل این موضوع استفاده از خدمات سرویس لباسشویی اوشن در مشهد است. شما با انجام سرویس ماشین لباسشویی بصورت دوره ای می توانید از تمام ایرادات کوچک و بزرگی که ممکن است برای لباسشویی اوشن شما پیش بیاید ، پیشگیری خواهید کرد.

برای یک خانواده 4 نفره بطور متوسط ، باید پس از هر 150 تا 200 مرتبه شستشو ، ماشین لباسشویی اوشن را سرویس کرد. برای خانواده های پرجمعیت تر که بیشتر از هفته ای سه مرتبه از ماشین لباسشویی استفاده می کنند این عدد به 100 تا 130 کاهش پیدا می کند.

اما باید توجه داشته باشید که این خدمات نیز باید بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه شوند. شرکت سماسرویس ، خدمات سرویس لباسشویی اوشن را به کمک بهترین سرویسکار لباسشویی اوشن در مشهد ، ارائه می کند. در طول این فرایند سرویسکار مجاز لباسشویی اوشن در مشهد ، سلامت و عملکرد کلیه قطعات دستگاه شما را بصورت کامل بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی آن را برطرف می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اوشن

نمایندگی تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد

شرکت سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد، علاوه بر در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها و تعمیرکاران این دستگاه ، بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی را نیز در اختیار دارد. تکنیسین  نمایندگی تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد ، در طول فرایند تعمیر دستگاه همیشه از قطعات یدکی اصلی و شرکتی استفاده می کند که دارای ضمانت و گارانتی معتبر باشند تا در آینده مشکلی برای دستگاه ایجاد نشده و خاطر مشتری نیز آسوده باشد.

اما لازم به ذکر است که شرکت سماسرویس ، بعنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد ، هرگز قطعه معیوبی را که قابل تعمیر باشد، تعویض نخواهد کرد. دلیل این موضوع این است که با توجه قیمت لوازم یدکی و افزایش چشمگیر قطعات قلابی و بی کیفیت، تحمیل هزینه تعویض قطعات به مشتری در شرایط غیر ضروری مخالف با اصول اخلاقی و سیاست های سماسرویس است.

قطعات معیوب دستگاه شما تنها زمانی توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی اوشن در مشهد تعویض می شوند که دیگر قابل تعمیر نباشند و یا شخص مشتری درخواست تعویض آن را بنماید. در غیر اینصورت قطعات معیوب توسط تعمیرکار ماهر ما تعمیر شده و در دستگاه شما مجددا نصب می شود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر میکنم از تمام پرسنل سما سرویس که 24 ساعته زحمت میکشن. من چند ساله که مشتری سما سرویس هستم و هر موقع که زنگ میزنم خیلی خوب پاسخگو هستن و تعمیرکار میفرستن و من از خدماتشون بسیار راضی هستم.
صحرا عاصفی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی اوشن
متشکرم از سرویسکار سما سرویس که خیلی عالی لباسشویی ما رو سرویس کردن. رفتارشون هم خیلی حرفه ای و خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن. ممنون از سماسرویس!
ملیکا فرقانی
مشتری خدمات سرویس لباسشویی اوشن
سلام

ممنون بابت اینکه اینقد سریع تعمیرکار رو فرستادین و اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون بسیار حرفه ای بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. با سپاس

راحیل حسینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی اوشن

خدمات پس از فروش لباسشویی اوشن در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های اوشن خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی وستل در اوشن
  • انواع تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی اوشن در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی اوشن در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی اوشن در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی اوشن
  • سرویس لباسشویی اوشن در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی اوشن در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی اوشن در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های اوشن

در سال 1947 آقای آنجلو نوچیولی ، به همراه فرزند ارشدش لوییجی ، کارخانه اوشن را در ایتالیا راه اندازی نمود. این شرکت که در ابتدا یک کارگاه کوچک خانوادگی بود کار خود را با تولید تثبیت کننده ولتاژ برای تلویزیون های سیاه و سفید آغاز نمود. آغاز رشد و فعالیت گسترده این کارخانه در سال 1957 و همزمان با شکوفایی اقتصادی ایتالیا بود و این کارخانه از یک کارگاه کوچک تبدیل به یک کارخانه صنعتی بزرگ شد و تولیدات خود را در زمینه وسایل سرمایش و گرمایشی و بعدها ماشین لباسشویی آغاز نمود.

شرکت سماسرویس ، به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد ، اکنون وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی اوشن در مشهد را بر عهده دارد. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان ، اکنون مورد اعتماد بسیاری از خانواده ها در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

کلام پایانی

در نهایت باید این موضوع را ذکر کنیم که اگر شما آشنایی زیادی با کارهای فنی مانند تعمیر لباسشویی ندارید ، بهتر است که در صورت خرابی وسایلی مانند لباسشویی اوشن ، با یک متخصص تماس بگیرید. دستکاری قطعات دستگاه حساسی مانند لباسشویی ممکن است یک ایراد جزئی را به یکی ایراد پرهزینه و اساسی تبدیل کند.

ما در شرکت سماسرویس ، با درک مشکلات اقتصادی همشهریان عزیز همیشه سعی می کنیم که هزینه های منصفانه ای را برای خدمات خود تعیین کنیم. از این گذشته ما بر خلاف سایر همکاران مان ، هرگز قطعه ای که قابل تعمیر است را تعویض نمی کنیم تا شما عزیزان متحمل هزینه های سنگین تویض بعضی از قطعات ماشین لباسشویی اوشن نشوید.

پس در صورت بروز هرگونه ایرادی در ماشین لباسشویی اوشن منزلتان ، پیش از هرکاری با سماسرویس ، مرکز تعمیرات لباسشویی اوشن در مشهد تماس بگیرید. همکاران ما در قسمت پشتیبانی فنی سعی می کنند تا حد امکان شما را در رفع مشکل راهنمایی کنند و در صورت لزوم تعمیرکار لباسشویی اوشن در مشهد را به سرعت به منزل شما اعزام خواهند کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟