تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد - با گارانتی 6 ماهه
لوگو امرسان

تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد

یکی از نگرانی ها و دغدغه های مردم در زمانی که یکی لوازم ضروری منزل شان خراب می شود این است که شخصی که برای تعمیر آن انتخاب می کنند، مهارت و تجربه کافی را داشته باشد و دستگاه را به خوبی تعمیر کند و به آن آسیب دیگری وارد نکند. با توجه به این که در حال حاضر افراد زیادی خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد را ارائه می کنند کاملا طبیعی است که این موضوع باعث نگرانی یا سردرگمی افراد شود.

تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد

شرکت سماسرویس یکی از قدیمی ترین شرکت های تعمیر لوازم منزل در مشهد است. این مجموعه تنها مجموعه در مشهد است که برای هر برند از ماشین های لباسشویی تعمیرکار متخصص آن را در اختیار دارد. شرکت سماسرویس با آموزش و تربیت تکنیسین های ماهر ، موفق شده است که تقریبا رضایت 100% مشتریان خدمات خود را کسب  کند.

مجموعه سماسرویس، با تکیه بر تجربه خود و تیم فنی اش بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد را به شما ارائه می دهد. این موضوع را می توانید از نظرات مشتریان خدمات ما که در همین صفحه درج شده ، متوجه شوید. علاوه بر این برای آسودگی بیشتر خاطر شما عزیزان، شرکت سماسرویس کیله خدمات خود از جمله تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد را با 6 ماه گارانتی ارائه می دهد.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی امرسان 

موارد زیر از جمله رایج ترین ایراداتی است که افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد ، برای این دستگاه بیان کرده اند.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی امرسان

باز نشدن درب لباسشویی امرسان می تواند به دلیل خرابی سوئیچ قفل درب ، تخلیه نشدن آب داخل دستگاه و همچنین فعال بودن قفل کودک اتفاق بیافتد. موارد بالا را بررسی کنید و اگر مشکل برطرف نشد با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نچرخیدن دیگ یا محفظه لباسشویی امرسان

نچرخیدن دیگ شستشو در لباسشویی امرسان می تواند به علت خراب شدن قفل درب ، پر شدن بیش از حد دیگ و یا خرابی تسمه موتور یا خود موتور باشد.

مطمئن شوید که درب دستگاه کامل بسته می شود و سپس توجه کنید که داخل دیگ دستگاه را بیش از حد سنگین نکنید. اگر مشکل همچنان باقی ماند باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید.

نشت و ریزش آب از ماشین لباسشویی امرسان

اگر از اطراف ماشین لباسشویی شما آب ریزش می کند و نشتی دارد احتمالا دلیل آن یکی از موارد زیر است:

  • خرابی شیلنگ تخلیه آب
  • خرابی شیلنگ ورودی آب
  • محفظه جاپودری لباسشویی
  • بسته نشدن درب لباسشویی
  • ایراد در پمپ تخلیه

در صورت بروز این مشکل بهتر است که با سرویسکار مجاز لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید تا تمام موارد بالا را با دقت بررسی کند.

ایجاد صدای بلند و غیر طبیعی در ماشین لباسشویی امرسان

اگر ماشین لباسشویی امرسان شما سرو صدای زیادی تولید می کند شما باید پیش از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد پس احتمالا تسمه موتور ، پمپ تخلیه و یا کمک فنرهای دستگاه ایرادی دارند.

پیشنهاد میشود در صورت مواجهه با این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

خالی نشدن آب داخل لباسشویی امرسان پس از اتمام شستشو

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا شیلنگ تخلیه آب را بررسی کنید که مسدود نباشد و درست نصب شده باشد. از دلایل دیگر این اتفاق میتواند مشکل در فیلتر تخلیه و یا خراب شدن پمپ تخلیه باشد.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی، پیشنهاد میشود با مرکز تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید تا شما را در مورد رفع ایراد راهنمایی کنیم.

توجه داشته باشید دستکاری کردن لباسشویی در هنگام خراب شدن آن، در صورت نداشتن مهارت در این زمینه میتواند موجب تشدید خرابی دستگاه شود و پیشنهاد میشود از این کار خودداری کنید.

تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد

همانطور که گفته شد ما در مجموعه سماسرویس ، با گردهم آوری بهترین و مجرب ترین تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد ، اقدام به ارائه خدمات تعمیر یا سرویس این دستگاه بصورت تخصصی نموده ایم. این موضوع باعث شده است که ما موفق شویم 100% تعمیرات خود را با موفقیت انجام دهیم و بتوانیم رضایت تمامی مشتریان خود در زمینه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد را جلب نماییم.

علاوه بر این شرکت سماسرویس با علم به اینکه مدل های جدید لباسشویی امرسان دارای تکنولوژی های پیشرفته تر و قطعاتی متفاوت هستند ، تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد را با این تکنولوژی های جدید آشنا کرده و آن ها را با جدیدترین متدهای تعمیر این گونه دستگاه ها آشنا می کند.

همچنین شرکت سماسرویس در راستای ارائه خدمات بهتر به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ، کلیه نکات و پروتکل های بهداشتی را به تعمیرکار مجاز لباسشویی امرسان در مشهد آموزش داده و او را ملزم به رعایت این موارد نموده ایم. تا در هنگام ارائه خدمات در منزل شما مشکلی از این بابت پیش نیاید و سلامت شما و خانواده تان به خطر نیافتد.

سرویسکار لباسشویی امرسان در مشهد

سرویس لباسشویی امرسان اقدامی است که بیشتر از جنبه پیشگیری اهمیت دارد. زیرا با سرویس لباسشویی امرسان توسط سرویسکار لباسشویی امرسان در مشهد ، عملکرد و سلامت کلی دستگاه و تک تک قطعات آن بررسی می شود. سپس اگر هرگونه ایرادی در این موارد دیده شود ، سرویسکار لباسشویی امرسان در مشهد آن را برطرف خواهد کرد. با اینکار سلامت دستگاه شما حفظ شده و عملکرد و بازده آن در سطح بسیار خوبی باقی خواهد ماند.

شما نیز اگر می خواهید بازده و عملکرد ماشین لباسشویی خودتان را همیشه در سطح مناسبی حفظ کرده و از خرابی های شدید و هزینه های ناشی از تعمیر آن جلوگیری کنید؛ می توانید در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را جهت اعزام سرویسکار لباسشویی امرسان در مشهد ثبت نموده و از این خدمات ارزنده بهره مند شوید.

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست سرویس لباسشویی امرسان در مشهد از طریق تماس تلفنی ، فرم ثبت درخواست در وب سایت سماسرویس و پیامرسان واتساپ اقدام نموده تا ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار مجاز لباسشویی امرسان در مشهد را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو امرسان

نمایندگی تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد

شرکت سماسرویس از همان ابتدای فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد ، شناخته شد. این مرکز با پشتکار و تلاش روز افزون موفق شد که خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد که جای هیچگونه نارضایتی را باقی نگذاشت. به همین خاطر و پس از سالها ارائه خدمات بی نظیر و متمایز ، اکنون این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد شناخته می شود.

همچنین سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد، ضمانتی 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی امرسان شما ارئه میدهد. این بدان معناست که اگر لباسشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی امرسان در مشهد (سما سرویس)، دوباره دچار همان مشکل شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره و بدون هیچگونه هزینه اضافی تعمیر و راه اندازی کند.

ارائه گارانتی خدمات، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات باکیفیت و با سرعت بالا سبب شده است که اکنون سماسرویس مورد اعتماد هزاران خانواده در سرتاسر شهر مشهد واقع شود و این عزیزان بصورت مستمر از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد ، استفاده کنند. شک نداریم که شما نیز پس از یک بار استفاده از این خدمات به مشتری دائمی و وفادار ما تبدیل خواهید شد و دیگر هرگز نگران خرابی لوازم منزل خود نخواهید بود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر می کنم از شما و تعمیرکار بسیار حرفه ایتون که کمک کردید تا بتونیم دوباره از لباسشویی مون بدون هیچ مشکلی استفاده کنیم.
کامران قاسمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی امرسان
سلام

خیلی تشکر می کنم ازتون به خاطر اقدام سریع و خدمات ارزشمندتون و خیلی خوبه که قیمتی که برای تعمیرات در نظر می گیرید مثل بعضی تعمیرکارای دیگه دور از منطق نیست و بسیار منصفانه هست.

مهسا غلامپور
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی امرسان
سلام، خیلی ازتون متشکرم که سریع برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید و خدماتتون عالی بود بنظرم. من شمارو به همه اطرافیان و دوستانم پیشنهاد میدم
محمدرضا صبوری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی امرسان

خدمات پس از فروش لباسشویی امرسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های امرسان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی امرسان در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی امرسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی امرسان در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی امرسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی امرسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی امرسان
  • سرویس لباسشویی امرسان در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی امرسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های امرسان 

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. این مجموعه پس از چندین سال با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز موفق به تولید ماشین های لباسشویی بسیار باکیفیتی شد که توان رقابت با نمونه های خارجی را نیز داشت.

شرکت سماسرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی امرسان در مشهد است. این مجموعه همه روزه و بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی امرسان در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین وب سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد به منزل خودتان ثبت کنید.

کلام پایانی

این درست است که لباسشویی های امرسان از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مراقبت و استفاده صحیح و سرویس دوره ای دستگاه ، احتمال خراب شدن دستگاه زیاد می شود و ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کند. البته که هر دستگاهی ممکن است خراب شود اما مهم این است که این خرابی ها در قطعات اصلی دستگاه نباشند چراکه این گونه ایرادات با هزینه تعمیر بیشتری داشته و ممکن است برای شما مشکلات پیش بینی نشده ای را ایجاد کنند.
همچنین به خاطر داشته باشید که تعمیر لباسشویی توسط افراد ناکارآزموده و کم تجربه می تواند آسیب های شدیدتری به دستگاه وارد کند. در نتیجه شما مجبور خواهید بود که برای تعمیر مجدد آن هزینه اضافی پرداخت کنید. شرکت سماسرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران لباسشویی امرسان در مشهد و با ارائه گارانتی 6 ماهه خدمات ، سعی کرده تا این نگرانی را که در بسیاری از مشتریان مشاهده می شود برطرف کند.
در صورت به وجود آمدن ایراد در لباسشویی تان، می توانید با تعمیرکار مجاز لباسشویی امرسان در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، تعمیر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟