تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

امروزه لباسشویی از مهمترین لوازم در خانه به شمار می آید. این وسیله بسیار پرکاربر کمک می کند تا تعداد زیادی لباس را با کمترین میزان مصرف آب شست. با توجه به پرطرفدار بودن این وسیله، تولیدکنندگان آن همواره مدل های جدیدتری از آن را با امکانات و ویژگی های پیشرفته تر روانه بازار می کنند و این موضوع باعث شده ساختار این دستگاه پیچیده تر شود.

اگر از لباسشویی اسنوا استفاده می کنید و می خواهید سریع و بدون دردسر آنرا تعمیر کنید، سما سرویس در خدمت شماست. تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد از خدمات پرطرفدار سما سرویس است و در محل مشتری ارائه می شود.

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

شرکت سما سرویس با تجربه ای که در بیشتر از 15 سال فعالیت خود در زمینه تعمیرات لوازم منزل در مشهد به دست آورده، سعی کرده تا کامل ترین خدمات را با بهترین کیفیت به همشهریان ارائه کند.

مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن تجهیزات کامل، متخصصان مجرب و قطعات یدکی اصلی توانایی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و برای اینکه کیفیت خدمات خود را ثابت کند، ضمانت کتبی 6 ماهه به مشتریان ارائه می دهد. جهت ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی اسنوا

بسیاری از مشکلاتی که در مرکز تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد به آن رسیدگی شده، مشکلاتی مشابه در میان مشتریان بوده است. در ادامه این مشکلات راه همراه با روش رفع آنها شرح داده ایم تا بتوانید در صورت امکان ایراد دستگاهتان را خودتان رفع کنید.

آب وارد لباسشویی اسنوا نمی شود

اگر لباسشویی آبگیری نکند بدیهی است که شستشو صورت نمی گیرد. این مشکل می تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • خرابی شیر برقی ورودی آب
  • مشکل در شلنگ ورودی آب
  • ایراد در هیدرواستات
  • ایراد در برد الکترونیکی

برای رفع مشکل شلنگ ورودی آب را بررسی کنید و در صورت وجود ایراد آن را برطرف کنید. اگر نمی توانید دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنید، با سرویسکار مجاز لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی اسنوا در هنگام کار حرکت می کند

لرزش شدید و حرکت کردن لباسشویی هنگام شستن لباس ها یک مشکل بسیار رایج است. زمانی این مشکل رخ می دهد که لباسشویی تراز نباشد یا بست های آن باز نشده باشد. برای رفع این مشکل باید ماشین لباسشویی را تراز کنید و بست های آن را بررسی نمایید.

همچنین تراز نبودن بار، خرابی تسمه یا کمک فنرها می توانند از دلایل دیگر به وجود آمدن این اتفاق باشند. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

بدنه لباسشویی اسنوا برق دارد

وجود برق در بدنه لباسشویی مشکلی خطرناک است و باید سریعا رفع شود. دلیل آن می تواند اتصال داشتن یکی از قطعات الکتریکی به بدنه یا معیوب شدن سیم کشی دستگاه باشد. برای رفع این مشکل بهتر است دستگاه را از برق کشیده و با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید و از دستکاری دستگاه بپرهیزید تا دچار برق گرفتگی نشوید.

دیگ لباسشویی اسنوا نمی چرخد

دلایل مختلفی برای نچرخیدن دیگ لباسشویی وجود دارد. برخی از این دلایل شامل موارد زیر هستند:

  • معیوب شدن موتور
  • وجود ایراد در برد دستگاه
  • ایراد در تسمه

برای جلوگیری از شدیدتر شدن خرابی دستگاه بهتر است از تعمیرکار مجاز لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بگیرید.

لباسشویی در حین کار متوقف می شود

خاموش شدن و از کار افتادن لباسشویی در حین کار دلایل مختلفی دارد. خرابی میکروسوئیچ، مشکل در زبانه در، ایراد در برد الکترونیکی و مشکل داشتن تایمر دستگاه، برخی از دلایل رخ دادن این مشکل هستند.

برای رفع این مشکل درب دستگاه را بررسی کنید تا به درستی بسته شده باشد. در صورتی که نمی توانید عیب دستگاه را برطرف کنید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد

کیفیت خدماتی که دریافت می کنید و تعمیری که صورت می گیرد به تعمیرکاری که انتخاب می کنید بستگی دارد. تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه با استفاده از تجربه خود می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند و سپردن کار به آنها ریسک به وجود آمدن خرابی های شدیدتر را کاهش می دهد.

بهترین تعمیرکاران در کادر فنی سما سرویس حضور دارند و قادر هستند انواع مدل های لباسشویی را تعمیر کنند. همچنین ما در مجموعه سما سرویس ، همواره با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود ، آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع لباسشویی  را به تیم فنی خود آموزش می دهیم. به روز بودن اطلاعات و مهارت های تعمیرکار لباسشویی در مشهد ، یکی از مواردی است که ما تاکید بسیار زیادی بر آن داریم.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان تکنیسین سما سرویس را به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی اسنوا در مشهد

سرویس کردن دوره ای لباسشویی از اقدامات مهمی است که حداقل باید هر 6 ماه یک بار صورت بگیرد. استفاده از خدمات سرویس لباسشویی اسنوا در مشهد که سما سرویس ارائه می دهد، مزایایی از جمله سرعت بالا در اقدام و کیفیت بالای خدمات به همراه دارد.

در این فرآیند سرویسکار لباسشویی اسنوا در مشهد در محل شما لباسشویی را بررسی می کند و اگر کوچکترین مشکلی پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نشود. اقداماتی که صورت می گیرد موجب افزایش عمر لباسشویی، بهبود کارکرد دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه می شود.

برای بهره مند شدن از مزایای این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار لباسشویی اسنوا در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی اسنوا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اسنوا

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

بهترین راه برای برای تعمیر لباسشویی، تماس گرفتن با نمایندگی لباسشویی تان است. سما سرویس با سال ها فعالیت و ارائه خدمات با کیفیت، اکنون توانسته عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد را کسب کند و تحت این عنوان خدمات خود را به همشهریان عزیز ارائه کند.

این مجموعه تکنیسین های ماهر و باتجربه ای در اختیار دارد و این تکنیسین ها قادر هستند تا با استفاده از دانش و تجربه ای که در سال ها فعالیت به دست آورده اند خدماتی با بهترین کیفیت ارائه کنند. همچنین این مجموعه قطعات اصلی لباسشویی اسنوا را در اختیار دارد و دیگر نیازی نیست مشتریان نگرانی بابت پیدا نشدن قطعات اصلی و باکیفیت داشته باشند.

شما عزیزان می توانید در 7 روز هفته در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرات احتیاج دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید و خدمات را بدون معطلی در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود دنبال تعمیرکار برای تعمیر لباسشوییم میگشتم و شماره شما رو از یکی از دوستانم گرفتم. میخواستم بگم خدماتتون بسیار عالی هست و هیچ کم و کاستی نداره. ممنونم
سیما خوانسار
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا
تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس بخاطر تعمیر برد لباسشویی ما. ممنون از اینکه مجبورمون نکردین برد دستگاه رو تعویض کنیم و با هزینه معقولی اونو تعمیر کردید. خیلی زحمت کشیدید 
سمیه دعایی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی اسنوا
ممنون از سماسرویس بخاطر سرویس دهی سریع و خوش قولی. همون موقعی که گفتید تعمیرکارتون اومدن و خیلی حرفه ای دستگاه مارو تعمیر کردن. رفتارشون واقعا خوب بود از تعمیرکارتون هم تشکر می کنم.
آمنه سادات پور حسینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا

خدمات پس از فروش لباسشویی اسنوا در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های اسنوا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی اسنوا در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی اسنوا در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی اسنوا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی اسنوا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی اسنوا
  • سرویس لباسشویی اسنوا در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی اسنوا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های اسنوا

اسنوا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1384 فعالیت خود را با تولید اجاق گاز و کولر آبی شروع کرده و در طول زمان تنوع محصولات خود را افزایش داده است. لباسشویی های این برند در ایران بسیار پرطرفدار هستند و از کیفیت مناسب و طراحی زیبایی برخوردار هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد آمادگی دارد تا بصورت 24 ساعته به شما عزیزان خدمات پس از فروش لباسشویی اسنوا در مشهد ارائه کند.

کلام پایانی

در زمان خرابی لباسشویی بهتر است از هرگونه دستکاری و تلاش برای تعمیر آن خودداری کنید زیرا لباسشویی دستگاهی پیچیده است و بخش های حساسی دارد و در صورتی که توسط افراد غیر متخصص تعمیر شود احتمال آسیب رسیدن به بخش های دیگر دستگاه بالا می رود.

اگر لباسشویی شما دچار ایراد شده، بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید تا متخصصان ما در رابطه با اشکال لباسشویی به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز تعمیرکار لباسشویی اسنوا در مشهد به محل شما بفرستند. کارشناسان ما 24 ساعته و 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟