تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آزمایش

تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد

لباسشویی یکی از مهمترین وسایل خانه است. تعمیر لباسشویی کاری پیچیده و نیازمند داشتن تخصص در این زمینه است. اگر لباسشویی آزمایش دارید و به تعمیر نیاز دارد و می خواهید آن را به سرعت تعمیر کنید، با مرکز تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار لباسشویی آزمایش در مشهد به محل شما اعزام شود.

تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد

سما سرویس بالغ بر 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این شرکت تا به امروز توانسته با ارائه خدمات به صورت سریع و با کیفیت بالا و ارائه ضمانت 6 ماهه، رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند.

اگر می خواهید لباسشویی خود را در کمترین زمان سالم تحویل بگیرید کافی است با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد ثبت کنید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آزمایش

در ادامه برخی مشکلات رایج در لباسشویی های آزمایش را همراه با دلیل آن ذکر کردیم تا بتوانید دلیل ایراد در لباسشویی خود را متوجه شوید.

باز نشدن درب لباسشویی آزمایش

اگر درب لباسشویی شما باز نمی شود امکان دارد آب داخل دستگاه به خوبی تخلیه نشده باشد، در نتیجه شما باید چک کنید که آب داخل دستگاه کاملا تخلیه شده باشد. همچنین مطمئن شوید که قفل کودک فعال نباشد، دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه می تواند خراب شدن قفل درب باشد.

در صورت وجود این مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پاره شدن لباس ها در لباسشویی آزمایش

پاره شدن لباس ها از مشکلاتی است که هیچکس دوست ندارد آن را تجربه کند. اگر با این مشکل مواجه شده اید اصلا نگران نباشید زیرا می توانید به راحتی آنرا حل کنید. علت رخ دادن این اتفاق در بیشتر مواقع گیر کردن شی خارجی در مخزن لباسشویی است؛ بنابراین آن را به دقت بررسی کنید و اجسام خارجی که امکان دارد درون آن گیر کرده باشد را خارج کنید.

اگر نتوانستید مشکل را رفع کنید، با تعمیرکار مجاز لباسشویی آزمایش در مشهد تماس بگیرید.

بسته نشدن درب لباس شویی آزمایش

این مشکل نیز یکی از رایجترین مشکلات لباسشویی است که دلیل آن می تواند وجود ایراد در اجزاء قفل باشد. گاهی خراب شدن میکروسوئیچ دلیل رخ دادن این مشکل است اما خراب شدن زبانه قفل و یا سیم کشی آن نیز می تواند موجب پدید آمدن این مشکل شود. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی آزمایش در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای غیر معمول در لباسشویی آزمایش

گاهی اوقات ایجاد شدن سروصدای اضافی توسط دستگاه می تواند به دلیل جای گیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه ایجاد شود. اما بعضی مواقع ممکن است مشکل در پمپ تخلیه، موتور، کمک فنرها و تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تکنیسین با تجربه دارد.

پیشنهاد می شود در صورت مواجهه با این مشکل با سرویسکار لباسشویی آزمایش در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

حرکت کردن لباسشویی آزمایش در هنگام کار

لرزش شدید و حرکت کردن لباسشویی هنگام شستن لباس ها یک مشکل بسیار رایج است. زمانی این مشکل رخ می دهد که پایه های لباسشویی تراز نشده باشند یا بست های آن باز نشده باشند. برای رفع این مشکل باید پایه های لباسشویی را تراز کنید و بست های آن را چک کنید.

همچنین خرابی تسمه، تراز نبودن بار یا مشکل در کمک فنرها می توانند از دلایل دیگر به وجود آمدن این اتفاق باشند. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی آزمایش در مشهد

تعمیر لباسشویی کاری نیست که هر کسی بخواهد آچار بردارد و تعمیر دستگاه را انجام دهد و همانطور که قبلتر به آن اشاره شد تعمیر لباسشویی کاری پیچیده و نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است، به همین دلیل نمی توان آن را به هرکسی سپرد.

شرکت سما سرویس تعمیرکاران ماهر و با تجربه را گرد هم آورده است تا با سازماندهی و آموزش مداوم برای بروزرسانی اطلاعات آنها، مجموعه ای قابل اطمینان ایجاد کند تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر از خدمات سما سرویس استفاده کنید.

با تماس با مرکز تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد، تعمیرکار مجاز سما سرویس در همان روز به محل شما اعزام می شود.

سرویسکار لباسشویی آزمایش در مشهد

برای افزایش طول عمر لباسشویی و استفاده از آن در بهترین حالت باید هر 6 ماه یک بار آن را سرویس کرد. اگر از سرویس کردن لباسشویی غافل شوید ممکن است مجبور به تعمیر دستگاه شوید و چند برابر هزینه سرویس را خرج تعمیر آن کنید. از قدیم می گویند پیشگیری بهتر از درمان است!

هنگامی که لباسشویی خود را سرویس می کنید، از به وجود آمدن ایرادات اساسی تا حدود زیادی جلوگیری می شود. شما می توانید هر زمان که به خدمات سرویس لباسشویی آزمایش در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار مجاز لباسشویی آزمایش در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آزمایش در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آزمایش در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آزمایش

نمایندگی تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد نیز فعالیت می کند و با بهره گیری از تکنیسین های مجرب و قطعات باکیفیت سعی دارد که در جواب اعتماد شما عزیزان، خدماتی ارائه کند که موجب خشنودی و رضایت شما شود.

همچنین سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش در مشهد، ضمانتی 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی آزمایش شما ارئه می دهد. این بدان معناست که اگر لباسشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی آزمایش در مشهد (سما سرویس)، دوباره دچار همان مشکل شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره تعمیر کند بدون آنکه هزینه ای دریافت کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خسته نباشید 

میخواستم تشکر کنم از شما به خاطر تعمیر لباسشویی ما و اینکه الان خیلی خوب داره کار میکنه و هیچ مشکلی نداره. ممنونم

احمد غلامپور
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش
سلام ، تشکر میکنم از شما بابت خدمات خوبتون و سرعت عمل بالاتون در ارائه خدمات. همونطور که گفته بودید خدمات بسیار کامل بود و نکات بهداشتی هم خیلی خوب رعایت شدند.
فاطمه براتی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش
میخواستم از سما سرویس تشکر کنم که خیلی سریع لباسشویی مارو تعمیر کردن و به همه کساییی که دارن این متنو میخونن پیشنهاد میکنم حتما اگه به تعمیر وسیله ای احتیاج دارن با سما سرویس تماس بگیرن مطمئنا پشیمون نمیشن. ممنون
هدایت حامدی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش

خدمات پس از فروش لباسشویی آزمایش در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آزمایش خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آزمایش در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آزمایش در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آزمایش در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آزمایش در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آزمایش در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آزمایش
  • سرویس لباسشویی آزمایش در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آزمایش در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آزمایش

شرکت آزمایش در سال 1337 توسط آقای محسن آزمایش پایه گذاری و تأسیس شد. این کارخانه کار خود را با تولید انواع یخچال ، کولر آبی و بخاری و اجاق گاز شروع کرد. تولیدات این کارخانه به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن، مورد توجه عده زیادی از هموطنان قرار گرفت و مدتی در کشورهای همسایه نیز به فروش رسید. این کارخانه هم اکنون به عنوان یک شرکت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و از حالت خصوصی خارج شده است.

سما سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش لباسشویی آزمایش در مشهد نیز هست و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز با ما تماس بگیرید و از این خدمات استفاده کنید.

کلام پایانی

این درست است که لباسشویی های آزمایش از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مراقبت صحیح  و سرویس دوره ای دستگاه احتمال خراب شدن دستگاه زیاد می شود و ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کند.

توجه داشته باشید دستکاری کردن لباسشویی در هنگام خراب شدن آن، در صورت نداشتن مهارت در این زمینه می تواند موجب تشدید خرابی دستگاه شود و پیشنهاد می شود از این کار خودداری کنید.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل در لباسشویی، پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آزمایش در مشهد تماس بگیرید تا راهنماییتان کنیم.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟