تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آرچلیک

تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد

امروزه ماشین لباسشویی در منازل ما نقش بسیار مهم و اساسی دارد و در تامین آسایش و آرامش ما در خانه عامل مهمی به شمار می رود. اما اکثر ما زمانی متوجه اهمیت ماشین لباسشویی خودمان می شویم که خراب شود. زمانی که لباس های کثیف مان روی هم انباشته شده باشند و حتی وقت نداشته باشیم که لباس هایمان را با دست بشوییم. حتی اگر زمان کافی برای شستشوی لباس ها با دست را داشته باشیم ، شستن لباس با دست کاری بسیار سخت و زمانبر است و در طولانی مدت به پوست دست نیز آسیب های جدی وارد می کند.

تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه بیشتر از 15 سال است که در این حوزه مشغول به ارائه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد می باشد و توانسته هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان برساند. سما سرویس تلاش کرده تا با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات همراه با 6 ماه گارانتی به مشتریان خود، آسایش و اطمینان خاطر را برای آنان فراهم سازد.

اگر لباسشویی شما به تعمیرات احتیاج پیدا کرده با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد را به محل شما اعزام کنند تا بتوانید هرچه سریعتر دوباره از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و از شر لباس های کثیف راحت شوید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آرچلیک

در میان مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد مطرح شده، مشکلاتی که در ادامه ذکر کرده ایم رواج بیشتری داشته.

جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی آرچلیک

وجود جریان برق در بدنه دستگاه بسیار خطرناک است و خطر برق گرفتگی را برای شما و خانواده تان ایجاد می کند. این مشکل که بخاطر فرسودگی یا خرابی سیم های برق در داخل یا خارج دستگاه ایجاد می شود ، باید با دقت تمام بررسی شود تا به دستگاه آسیب وارد نشود.

برای رفع این ایراد سریعا دستگاه را از برق کشیده و با مرکز تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

مشکل عدم آبگیری در ماشین لباسشویی آرچلیک

عدم ورود آب به داخل لباسشویی و آبگیری نکردن آن دلایل مختلفی دارد. قبل از اینکه کاری انجام دهید بهتر است ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. دلایل آبگیری نکردن دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خرابی هیدرواستات
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • خرابی شیر ورودی آب
  • ایراد در پمپ آب

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

مشکل سروصدای عجیب و زیاد در ماشین لباسشویی آرچلیک

لباسشویی ها هنگام کار کردن اندکی سر و صدا تولید می کنند و این طبیعی است ، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در دستگاه خود شدید، احتمالا یک جسم خارجی و سخت در داخل آن گیر کرده است ، همچنین احتمال دارد بلبرینگ ها و تسمه آسیب دیده باشند.

برای رفع این مشکل می توانید با تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی آرچلیک

نچرخیدن محفظه لباسشویی دلایل زیادی دارد. بهترین روش برای عیب یابی و تعمیر دستگاه، بازدید آن توسط یک تکنسین متخصص است. برخی از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی شامل:

  • مشکل در تسمه موتور دستگاه
  • خرابی قفل درب
  • ایراد در موتور یا اجزای آن

اگر توانایی عیب یابی و تعمیر مشکل را ندارید با مرکز تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

ار کار افتادن برد اصلی ماشین لباسشویی آرچلیک

برد ماشین لباسشویی، بخشی بسیار حیاتی و حساس در ماشین لباسشویی می باشد که از تعداد زیادی قطعه الکترونیکی مانند خازن، فیوز و… تشکیل شده است. این قطعه کنترل تمامی فرایندهای دستگاه را برعهده دارد.

برد ماشین لباسشویی در اکثر موارد بخاطر نوسانات جریان برق و یا قرار گرفتن در معرض آب دچار سوختگی می شود.

در صورت سوختن برد ماشین لباسشویی راه حل اصلی تعویض برد لباسشویی است؛ البته بهتر است حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند.

تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد

اگر به دنبال بهترین تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد می گردید باید خدمت شما عرض کنم که به جای درستی مراجعه کردید. ما در مجموعه سماسرویس با جرئت ادعا می کنیم که بهترین تعمیرکار لباسشویی امرسان در مشهد را در تیم فنی خود داریم. این را نه تنها ما بلکه مشتریانی که از خدمات تعمیر لباسشویی امرسان در سماسرویس استفاده کرده اند نیز می گویند. تعمیرکار سماسرویس بهترین و معتبرترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی امرسان شما است. شک نکنین که شما نیز مانند بسیاری از مشتریان ما پس از دریافت خدمات از تعمیرکار لباسشویی  امرسان در مشهد ، از ما و از تعمیرکار ما تشکر خواهید کرد.

تکنیسین های سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و با تمامی قطعات و اجزای ماشین لباسشویی آرچلیک آشنایی کامل دارند همچنین همه این افراد حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. نکته دیگری که حائز اهمیت است متعهد بود و مسئولیت پذیر بودن تعمیرکار است، زیرا همین ویژگی باعث می شود تا تکنیسین در سخت ترین شرایط سعی کند کار را با بهترین کیفیت انجام دهند.

اگر نیاز به تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد دارید، تنها با یک تماس با سما سرویس در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر می شود.

سرویسکار لباسشویی آرچلیک در مشهد

اگر مدت زیادی است که ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید و هنوز خراب نشده است، توصیه ما به شما این است که حتما آن را سرویس کنید. هرچند ماشین لباسشویی شما ممکن است ایراد واضحی نداشته باشد اما استفاده طولانی مدت از این دستگاه باعث می شود که برخی از قطعات در اثر ایجاد رسوب دچار فرسودگی شوند. در ابتدا این موضوع ممکن است اصلا علائم واضحی نداشته باشد اما پس مدتی ادامه استفاده از دستگاه ممکن است یک یا چند قطعه اصلی دستگاه در اثر فشار مضاعف ناشی از رسوب مواد در آن ها ، دچار ایرادات اساسی شوند.

به همین خاطر شما دستگاه شما باید توسط سرویسکار لباسشویی آرچلیک در مشهد بررسی شده و این ایرادات جزئی برطرف شوند و رسوبات ناشی از استفاده طولانی مدت از آن از مجاری و اطراف قطعات پاکسازی شوند.

در طی مراحل سرویس لباسشویی آرچلیک در مشهد، سرویسکار پس از غبار روبی دستگاه، بخش های مختلف آن را بررسی می کند و کوچک ترین مشکلاتی که شاید از نظر شما پنهان بوده باشند را رفع می کند تا در آینده باعث بروز مشکلات بزرگتر نشوند.

سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی آرچلیک در مشهد، در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. جهت اعزام سرویسکار لباسشویی آرچلیک در مشهد به محل شما، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین، اقدام به ثبت درخواست خود کنید تا همکاران ما به سرعت تکنیسین را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آرچلیک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آرچلیک

نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد

شرکت سماسرویس پس از سالها خدمت رسانی بی وقفه به هزاران مشتری در سراسر شهر مشهد ، اکنون خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد عرضه می کند. این مجموعه با ارائه خدماتی باکیفیت ، پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی و استفاده از تجارب ارزنده تکنیسین ها و تعمیرکاران خود ، موفق به کسب این عنوان شده و اکنون می تواند بهتر و کامل تر خدماتی در خور اعتماد شما عزیزان را ارائه کند.

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد ، در تمام طول فرایند تعمیر دستگاه ، از قطعاتی استفاده می کند که مورد تایید کارخانه تولید کننده می باشند و دارای حداقل یکسال گارانتی باشند. علاوه بر گارانتی قطعات شرکت سماسرویس کلیه خدمات خود از جمله تعمیر یا سرویس لباسشویی آرچلیک در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کند تا شما عزیزان با خیالی آسوده کار تعمیر لوازم منزل خودتان را به ما بسپارید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم از سما سرویس تشکر کنم به خاطر اینکه بسیار عالی پاسخگو بودن و خیلی سریع تعمیرکار فرستادن به منزل ما و از تعمیرکارشون هم تشکر میکنم بابت اینکه لباسشویی رو بدون ریخت و پاش و خیلی خوب تعمیر کردن.
نازنین زاغری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک
تا به حال خدماتی به این خوبی ندیده بودم و خیلی از دلسوز بودن تعمیرکار شما به وجد اومدم .ایشون جوری تعمیرات رو انجام دادن و مارو راهنمایی کردن که انگار لباسشویی خودشون رو دارن تعمیر می کنن واقعا جای تقدیر و تشکر داره🙏
مهیار کوثری
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی آرچلیک
از سما سرویس تشکر می کنم بابت سرعت عملی که داشتن و تعمیرکار خوبی که فرستادن. من خیلی از خدمات راضی بودم و حتما اگه اطرافیانم به تعمیرات احتیاج داشتند شما رو بهشون معرفی میکنم.
کاظم جباری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک

خدمات پس از فروش لباسشویی آرچلیک در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آرچلیک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آرچلیک
  • سرویس لباسشویی آرچلیک در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آرچلیک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آرچلیک

شرکت آرچلیک در سال ۱۹۵۵ توسط وهبی کوچ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از ۴۵۰۰ شعبه توزیع و فروش محصولات الکترونیکی می‌باشد، که لوازم خانگی خود را به ۱۰۰ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، چین و اروپا عرضه می‌نماید. شرکت آرچلیک چهارمین شرکت بزرگ لوازم خانگی در اروپا محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود

شرکت سماسرویس نیز وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی آرچلیک در مشهد را بر عهده داشته و خدماتی از جمله تعمیر و سرویس لباسشویی آرچلیک در مشهد را ارائه می کند. شما می توانید برای ثبت در خواست جهت دریافت خدمات پس از فروش لباسشویی آرچلیک در مشهد را در وب سایت سماسرویس ثبت نموده و یا با مرکز پشتیبانی نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

کلام پایانی

ماشین لباسشویی همانطور که گفته شد یکی از لوازم ضروری منزل است. به همین دلیل نباید در فرایند تعمیر و نگهداری آن سهل انگاری شود یا وظیفه تعمیر آن را به افراد یا مراکز تا معتبر و متفرقه سپرد. شرکت سماسرویس تمامی خدمات مورد نیاز شما از سرویس و تعمیر لباسشویی ارچلیک در مشهد تا نصب و راه اندازی و تامین قطعات یدکی این دستگاه را به شما عزیزان با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد.

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته می توانید از طریق پیام رسان واتساپ ، فرم درخواست آنلاین تعمیر و تماس تلفنی ، درخواست خود را جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس لباسشویی آرچلیک در مشهد ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن این خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی معتبر دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟