مرکز تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد - 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو وستل

تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد

در طول روز معمولا سه بار از ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده می شود. این وسیله بسیار کاربردی ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا استفاده طولانی مدت دچار مشکل شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند. زمانی که ظرفشویی وستل شما به تعمیر نیاز پیدا می کند بهتر است برای تعمیر آن با یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد و تا به امروز این مجموعه توانسته با ارائه خدمات با کیفیت و ارزشمند به مشتریان خود رضایت آنها را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. سما سرویس خدمات تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد نیز ارائه می کند و برای ارائه این خدمات از تعمیرکاران متخصص و کهنه کار استفاده می کند. سما سرویس  با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه توانایی دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند.

تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد

اگر می خواهید ظرفشویی شما بدون دردسر و به صورت اصولی تعمیر شود، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار ظرفشویی وستل در مشهد بدهید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنند و تعمیرکار را به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی وستل

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

ظرفشویی وستل ظرف ها را به درستی نمی شوید

گاهی اوقات پیش می آید که پس از تمام شدن کار ظرفشویی و خارج کردن ظرف ها متوجه شوید که ظروف به خوبی شسته نشده اند و ذرات باقیمانده غذا از روی آنها پاک نشده. برای رفع این مشکل باید سینی فشار، بازوهای آب پاش و واشر آب را بررسی کنید که چربی و ذرات غذا به آنها نچسبیده باشد. برای تمیز کردن ظرفشویی می توانید آنرا بدون گذاشتن ظرف در داخل آن روشن کنید تا خوب خود را بشوید.

همچنین ممکن است علت این مشکل کم بودن فشار آب خروجی از آب پاش باشد. اگر برای رفع این مشکل به کمک نیاز دارید با سرویسکار ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

صدای غیرعادی از ظرفشویی وستل ایجاد می شود

بسیاری از ظرفشویی ها در هنگام کار صدا می دهند. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول بیشتر می شود که می تواند نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت بهتر است با مرکز تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی وستل عملیات تخلیه را مدام تکرار می کند

تمام نشدن عملیات شستشو و تکرار فرآیند تخلیه یکی از مشکلاتی است که گاهی اوقات ممکن است رخ دهد. اگر ظرفشویی شما عملیات تخلیه را متوقف نمی کند، امکان دارد مشکل از سنسور نشتی باشد. اگر سنسور، رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد سعی می کند از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند و به طور دائم و پیوسته عملیات تخلیه را اجرا می کند.

جهت رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

پنل کنترل ظرفشویی وستل خراب شده و به درستی کار نمی کند

خراب شدن پنل کنترل ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که برای عده زیادی از کاربران این دستگاه رخ می دهد. پنل کنترل ظرفشویی از قسمت های مهم این دستگاه است و برای کنترل فرآیند شستشو و اعمال تنظیمات مناسب به دستگاه با آن سروکار داریم. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • دستگاه روشن است اما پنل خاموش است و کار نمی کند: در این شرایط احتمال دارد برد پنل معیوب شده باشد، اتصالات پنل دچار مشکل شده باشند و یا نمایشگر پنل خراب شده باشد.
  • پنل روشن است اما کار نمی کند: در شرایطی که پنل روشن است اما با فشردن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس صفحه و دادن فرمان به آن عملی صورت نمی گیرد احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

برای رفع این مشکل باید ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید و کابل آنرا از برق بکشید و پس از چند ثانیه دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با سرویسکار مجاز ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

درب ظرفشویی وستل قفل نمی شود

گاهی اوقات ممکن است درب ظرفشویی به دلایلی به درستی بسته نشود که در پی آن عملیات شستشو نیز آغاز نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل وجود مانع در اطراف درب، خراب بودن قفل درب یا سوئیچ قفل رخ می دهد.

برای رفع این مشکل درب را کاملا باز کرده و اطراف آنرا بررسی کنید تا مانعی برای بسته شدن آن نباشد و سپس سعی کنید درب را به آرامی ببندید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از قفل درب باشد و باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی وستل در مشهد

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که تعمیر یک وسیله را به یک تعمیرکار بسپارید و با بدقولی تعمیرکار مواجه شوید. بدقولی تعمیرکار می تواند دیر تحویل دادن کار، درست انجام ندادن تعمیرات یا گرفتن دستمزد بیشتر از هزینه توافق شده باشد. این موارد برخی از مشکلاتی هستند که ممکن است درصورت سپردن تعمیرات دستگاه خود به یک تعمیرکار غیر حرفه ای و ناشی با آنها روبرو شوید.

تعمیر کردن ظرفشویی یک کار تخصصی است و به تجربه و مهارت بالا  نیاز دارد و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و با تجربه صورت بگیرد. سما سرویس تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه را گرد هم آورده تا بتواند از به وجود آمدن مشکلات در فرآیند تعمیر جلوگیری کند و خدماتی با کیفیت بالا جهت رفع دغدغه های مشتریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان و کسب رضایت آنها ارائه کند. تعمیرکاران سما سرویس به عنوان تعمیرکار مجاز ظرفشویی وستل در مشهد شناخته می شوند و به صورت تخصصی آموزش دیده اند تا تعمیرات انواع مدل های ظرفشویی وستل را به صورت اصولی انجام دهند.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ظرفشویی وستل در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ظرفشویی وستل در مشهد

سرویس ظرفشویی وستل در مشهد از خدماتی است که سما سرویس به دلیل تقاضای زیاد کاربران ارائه می دهد. این خدمات در سالهای گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده و دلیل آن افزایش چند برابری قیمت لوازم خانگی به خصوص ظرفشویی بوده. این خدمات بیشتر جنبه پیشگیری دارد و کمک می کند که احتمال ایجاد خرابی های اساسی در دستگاه به شدت کاهش پیدا کند و شما را تا سالها از خرید ظرفشویی جدید بی نیاز می کند.

در فرآیند سرویس ظرفشویی، غبار و جرم از تمام قسمت های دستگاه زدوده می شود، ایرادات دستگاه از جمله ایرادات جزئی آن برطرف می شوند و تنظیمات مناسب به دستگاه اعمال می شود. از مزایای دیگر این خدمات افزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن می باشد.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی وستل در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات تماما توسط سرویسکار مجاز ظرفشویی وستل در مشهد در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. سرویس کردن دستگاه برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید حداقل هر 6 ماه یکبار انجام شود اما انجام آن یکبار در سال نیز کفایت می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی وستل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی وستل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وستل

نمایندگی تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد

شرکت سما سرویس، پس از سالها خدمت رسانی بی وقفه به مردم شهر مشهد در زمینه خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد، اکنون خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت هزاران مشتری موفق به اخذ این عنوان شده است. کیفیت خدمات سما سرویس به هزاران مشتری اثبات شده، با اینحال این مجموعه جهت نشان دادن حسن نیت و اثبات کیفیت خدمات خود، تمام خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند.

ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام؛ مدتی بود برای تعمیر ظرفشویی خونه دنبال تعمیرکار خوب میگشتیم تا اینکه برادرم شمارو معرفی کرد. همونطور که گفته بود خدماتتون بسیار خوب و به صرفه بود و مشکل دستگاه رو به خوبی حل کردید و واقعا ممنونم. موفق باشید
کمال رشتی زاد
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی وستل
ممنونم از کل اعضای سما سرویس که به این خوبی خدمات ارائه میدید و دلسوزانه کار می کنید، امیدوارم همیشه سلامت باشید.
فرشته محمدیان
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی وستل
خدمات بسیار کارساز بود و با هزینه مناسبی رائه شد، متشکرم
فرزاد ترابی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی وستل

خدمات پس از فروش ظرفشویی وستل در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی وستل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی وستل در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی وستل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی وستل در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی وستل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی وستل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی وستل
  • سرویس ظرفشویی وستل در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی وستل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های وستل

شرکت وستل یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در ترکیه است. این شرکت در سال 1984 در شهر مانیسا ترکیه تاسیس شد. تولید محصولاتی باکیفیت و با طراحی مدرن و به روز، سبب شد تا محصولات این شرکت طی 20 سال حضور پررنگی در بازار لوازم منزل در اروپا داشته باشد و اکنون نیز این کارخانه محصولات خود را به بیش از 30 کشور جهان از جمله ایران صادر می کند. در ایران نیز محصولات وستل مورد توجه عده زیادی از مردم قرار گرفت و سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی وستل در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی وستل در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

با توجه به اینکه ظرفشویی ساختار پیچیده ای دارد، در زمان خرابی آن بهتر است که اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید زیرا ممکن است به خودتان یا به دستگاه آسیب برسانید. همچنین از سپردن کار تعمیر دستگاه خود به افراد غیر متخصص و ناشی پرهیز کنید.

اگر ظرفشویی شما دچار ایراد شده، بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی وستل در مشهد تماس بگیرید تا متخصصان ما در رابطه با اشکال ظرفشوییتان به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز تعمیرکار ظرفشویی وستل در مشهد به محل شما اعزام کنند. کارشناسان ما 24 ساعته و 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟