خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد با 6ماه گارانتی کتبی
لوگو گری

تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد

ساید بای ساید به دلیل داشتن فضای بزرگ می تواند مواد غذایی مورد نیاز چندین روز یا حتی چندین هفته ما را در خود جای دهد و از آنها نگهداری کند بدون اینکه فاسد شوند و ما را از رفت و آمد پیاپی به فروشگاه آسوده سازد. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و شدیدتر شدن خرابی ها باید سریعا تعمیر شود.

تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد

تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد یکی از خدماتی است که شرکت سما سرویس آن را به­صورت تخصصی و با کیفیت بالا ارائه می دهد. مجموعه سما سرویس بیش از 15 سال است که در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعال است. ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی و در اختیار داشتن تکنیسین های ماهر سبب شده است که تعداد زیادی از همشهریان عزیز ، به این مجموعه اعتماد کامل داشته باشند و تبدیل به مشتریان دائمی این مجموعه شوند.

برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد از سما سرویس، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مجموعه تماس بگیرید و پس از ثبت درخواست تعمیرکار ساید بای ساید گری در مشهد به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر می شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید گری

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های گری با مدل های مختلف به وجود می آیند، ایرادات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه ها را مشاهده می کنید:

مشکل روشن نشدن لامپ ساید بای ساید گری

لامپ ساید بای ساید یک بخش مهم هر چند کوچک از آن می باشد و روشن نشدن آن یک مشکل رایج در میان کاربران است. دلیل روشن نشدن لامپ ساید بای ساید می تواند سوختن لامپ، مشکل پیدا کردن اتصالات مربوطه یا خرابی سوئیچ لامپ باشد. درصورتی که لامپ سوخته باشد با تعویض کردن آن می توانید مشکل را برطرف کنید. تعمیر سیم کشی یا تعویض سوئیچ بهتر است توسط یک فرد فنی صورت بگیرد. در صورت نداشتن مهارت فنی می توانید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید گری در مشهد تماس بگیرید.

دلیل تخلیه شدن گاز خنک کننده ساید بای ساید گری

تخلیه شدن گار مبرد (خنک کننده) ساید بای ساید مشکلی است که بسیار از آن شکایت می کنند. در حالت معمول گاز دستگاه نباید بی دلیل تخلیه شود و این اتفاق نشان دهنده وجود مشکل در یک از بخش های مربوطه است. این مشکل در اثر سوراخ شدن یا هرگونه آسیب به لوله های انتقال گاز رخ می دهد. باید پس از بررسی و پیدا کردن محل نشتی، ایراد آنرا برطرف کرد و گاز دستگاه را شارژ کرد.

جهت پیدا کردن محل نشت گاز و برطرف کردن آن و شارژ کردن گاز خنک کننده دستگاه بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید گری

وجود برق در بدنه ساید بای ساید یک مشکل جدی است که باید سریعا رفع شود. اهمیت این موضوع به این دلیل بالاست که ممکن است موجب برق گرفتگی یا مشکل پیدا کردن قطعات سالم دستگاه شود و توصیه می شود دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید گری در مشهد تماس بگیرید.

دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند اتصال داشتن سیم های لامپ داخل دستگاه به بدنه ، از بین رفتن عایق اتصالات دستگاه و یا اتصال داشتن پایه های ترمیستور به بدنه دستگاه باشد.

منجمد نشدن مواد غذایی در ساید بای ساید گری

مواد غذایی مانند گوشت که تنها راه تازه و سالم نگه داشتن آنها، منجمد کردن آنهاست را در فریزر نگهداری می کنیم. اگر بخش فریزر ساید بای ساید مواد غذایی را منجمد نکند، مواد غذایی به سرعت فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر به در دستگاه رخ دهد:

  • نشت و کمبود گاز خنک مبرد
  • مشکل پیدا کردن لاستیک دور درب
  • معیوب شدن ترموستات
  • عمل نکردن دیفراست

لاستیک دور درب را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آنرا تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گری در مشهد تماس بگیرید.

سخت باز شدن درب ساید بای ساید گری

برخی از افراد با مشکل سخت باز شدن درب ساید بای ساید خود روبرو هستند و از آن شکایت می کنند. از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باز کردن درب بلافاصله پس از بستن آن
  • کثیف بودن لاستیک درو درب
  • خرابی لولا های درب

گاهی اوقات پس از بستن درب ساید بای ساید شاید بخواهید بلافاصله دوباره درب دستگاه را باز کنید و بدیهی است که درب به سختی باز می شود. درصورت کثیف بودن لاستیک دور درب دستگاه باید آنرا تمیز کنید تا از شر این مشکل خلاص شوید.

اگر مشکل رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید گری در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید گری  در مشهد

زمانی که می خواهید ساید بای ساید خود را تعمیر کنید باید یک تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده را برای اینکار انتخاب کنید. ساید بای ساید از اجزاء مختلفی تشکیل شده که برخی از این اجزاء بسیار حساس هستند و درصورتی که تعمیرکار به خوبی دستگاه را نشناسد و مهارت لازم برای تعمیر دستگاه را نداشته باشد ممکن است به جای تعمیر دستگاه مشکل آنرا از آنچه که هست بدتر کند و درپی آن هزینه های تعمیر دستگاه نیز بالا می رود.

شرکت سما سرویس به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران مجاز ساید بای ساید گری در مشهد این توانایی را دارد که هرگونه ایرادی را در این دستگاه شناسایی و به بهترین نحو ممکن برطرف کند.

شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید گری در مشهد، در تمام ساعات روز با سما سرویس تماس بگیرید تا متخصصان ما به سرعت جهت ارائه خدمات با تجهیزات کامل در محل شما حاضر شوند.

سرویسکار ساید بای ساید گری در مشهد

تمام دستگاه ها از جمله ساید بای ساید برای سالم بودن و داشتن عملکرد ثابت و مطلوب نیاز به رسیدگی دارند. سرویس کردن ساید بای ساید از اقداماتی است که در حفظ سلامت دستگاه و افزایش عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد. در فرآیند سرویس ساید بای ساید جرم و گرد و غبار از تمام بخش های دستگاه زدوده می شود و تمام مشکلات ریز و درشت دستگاه رفع می شوند؛ به اینصورت دستگاه دیگر به مشکلات اساسی دچار نخواهد شد و عملکرد آن بهینه می شود.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید گری در مشهد سعی دارد تا به کاربران این دستگاه کمک کند تا از دردسر های به وجود آمدن مشکل در دستگاهشان در امان باشند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید گری در مشهد در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید گری در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید گری در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید گری در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید گری شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید گری در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گری

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد

همیشه اشکالات ساید بای ساید یکی از دغدغه های است که اکثر افراد با آن سروکار دارند. هدف سما سرویس از ارائه خدمات صادقانه و کارآمد به مشتریان رفع دغدغه های آنها در ارتباط با مشکلات دستگاهشان است. این مجموعه سالهاست که خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد ارائه می کند و در این سالها توانسته با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان رضایت آنها را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

سما سرویس اکنون با عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد نیز خدمات ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی توانایی دارد انواع مدل های ساید بای ساید گری را تعمیر کند و فرقی نمی کند مشکل ساید بای ساید شما در چه سطح دشواری باشد، شما در هر صورت می توانید روی کمک سما سرویس حساب کنید.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به ساکنین شهر مشهد خدمت رسانی کند. شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد اینجا کلیک کنید.

من بعد از یک ماه دارم نظرمو میزارم چون میخواستم مطمئن شم که یخچالم کاملا تعمیر شده. الان تقریبا یک ماه گذشته و نه تنها سروصدای یخچال ما زیاد نشد بلکه از اولش هم کمتر شده. مرسی سماسرویس!
مسعود کاشانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گری
شرکت سماسرویس یک مجموعه حرفه ای و واقعا عالیه. همونطور که ادعا می کنن واقعا بهترین مرکز تعمیر لوازم منزل هستن. کارتون عالیه و از تعمیرکارتون هم ممنوم واقعا ماهر و حرفه ای بودن. موفق باشید.
تکتم فاضلی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید گری
تشکر می کنم از سماسرویس و تعمیرکار خوب و حرفه ای شون.

یخچال ما خیلی خوب تعمیر شد و بدون مشکل داره کار میکنه. دستتون درد نکنه و امیدوارم موفق باشید

شایان مشهدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گری

خدمات پس از فروش ساید بای ساید گری در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید گری خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید گری در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید گری در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید گری در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید گری در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید گری در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید گری
  • سرویس ساید بای ساید گری در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید گری در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید گری در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای گری

شرکت گری یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی چینی است که در سال 1989 تاسیس شده است. ساید بای ساید هایی که توسط این شرکت تولید می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و از طراحی مدرن بهره می برند. استفاده از فناوری های جدید در این ساید بای ساید ها مصرف انرژی آنها را بسیار کاهش داده و می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گری در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید گری در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

مشکل پیدا کردن ساید بای ساید و خراب شدن آن دلایل زیادی دارد اما می توان گفت که تمام مشکلات دستگاه یا به دلیل فرسودگی قطعات دستگاه به وجود می آیند یا به دلیل استفاده نادرست و آسیب دیدن قطعات رخ می دهند. اگر می خواهید دستگاهی سالم داشته باشید که سال ها بدون مشکل در آشپزخانه شما کار کند باید به درستی از آن استفاده کنید و سرویس کردن دوره ای دستگاه را نیز فراموش نکنید.

در صورت خراب شدن ساید بای سایدتان می توانید به­صورت شبانه روزی با تماس با سما سرویس یا از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین و یا از طریق واتساپ، اقدام به ثبت درخواست خود کنید و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟