تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد در منزل با 6ماه گارانتی
لوگو برانت

تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد

ساید بای ساید نقش مهمی را در خانه ایفا می کند و می توان گفت ساید بای ساید قلب خانه است. زمانی که این وسیله کاربردی خراب می شود برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و شدیدتر شدن خرابی های دستگاه باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیرات لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی نظیر تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعداد زیادی تعمیرکار متخصص و باتجربه توانایی دارد خدماتی با کیفیت و کارآمد به مشتریان خود ارائه کند و آنها را در رفع مشکلاتشان یاری کند.

تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد

زمانی که متقاضیان درخواست خود را برای تعمیر در سما سرویس ثبت می کنند، در زمان تعیین شده تعمیرکار به محل آنها اعزام می شود و خدمات را بدون معطلی ارائه می کند. اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و قصد دارید آنرا تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی بهرمند شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید برانت 

در ادامه بعضی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

گاز خنک کننده ساید بای ساید برانت بی دلیل تخلیه شده

گاز مبرد (خنک کننده) یکی از مهمترین موارد در سیستم سرمایش ساید بای ساید می باشد و تخلیه شدن آن موجب می شود که سرمای دستگاه از بین برود. تخلیه شدن گاز مبرد ساید بای ساید بی دلیل اتفاق نمی افتد و این موضوع نشان می دهد مشکلی در دستگاه رخ داده است.

با گذر زمان عواملی همچون فرسودگی می توانند منجر به پوسیدگی لوله ها و ایجاد سوراخ های ریز و یا شکسته شدن بست جوش های قدیمی و نشت گاز از اتصالات ساید بای ساید شوند. جهت تعمیر محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با تعمیرکار ساید بای ساید برانت در مشهد تماس بگیرید.

کمپرسور ساید بای ساید برانت بیش از حد معمول داغ است

در حالت عادی کمپرسور دستگاه به دلیل داشتن فعالیت کمی گرم است و این یک اتفاق عادی است. داغ شدن کمپرسور ساید بای ساید معمولا به علت فشار آمدن بیش از حد به موتور دستگاه رخ می دهد. علاوه بر این کاهش میزان گاز خنک کننده (مبرد) و عدم عملکرد صحیح کندانسور نیز از دیگر دلایل رایج و موثر در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه ساید بای ساید شما با این مشکل مواجه شده، سریعا آن را خاموش کنید و با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

داخل ساید بای ساید برانت گرم است

بالا رفتن دمای ساید بای ساید می تواند پیامد موارد زیر باشد:

  • قرار گرفتن دستگاه در معرض نور خورشید یا حرارت (دستگاه را جابجا کنید)
  • تنظیم نبودن دمای دستگاه (دستگاه را بر روی دما مناسب تنظیم کنید)
  • کمبود گاز خنک کننده ساید بای ساید
  • ایراد در کمپرسور

موارد اول و دوم را بررسی کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. درصورت ادامه داشتن مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید برانت در مشهد تماس بگیرید.

یخساز ساید بای ساید برانت کار نمی کند

کار نکردن یخساز از مشکلات رایج و ناخوشایند دستگاه است مخصوصا در فصول گرم که بسیار از یخ استفاده می شود. کار نکردن یخ ساز ممکن است به این شکل باشد که یا آب را سرد نمی کند یا اصلا آب در آن جریان ندارد. از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسدود بودن لوله تامین آب
  • یخ زدن لوله کوچک انتقال آب
  • گرفتگی فیلتر دستگاه
  • خرابی شیر برقی ورودی آب

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید برانت در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

درب ساید بای ساید برانت به سختی باز می شود

سخت باز شدن درب ساید بای ساید از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن مشکل دارند. این مشکل معمولا به دلایل زیر رخ می دهد:

  • باز کردن درب پس از بستن آن
  • جرم گرفتن لاستیک دور درب
  • تراز نبودن ساید بای ساید
  • خرابی لولا های درب

جهت رفع این مشکل شما باید ابتدا به دقت لاستیک دور درب را بررسی کرده و درصورت جرم گرفتن و کثیف بودن آنرا تمیز کنید و درصورت خراب بودن، آنرا تعویض کنید. همچنین تراز بودن دستگاه و سلامت لولا های درب را نیز بررسی کنید. اگر در عیب یابی و رفع این ایراد با مشکل مواجه شدید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید برانت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید برانت در مشهد

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود باید تعمیر کردن آنرا به تعمیرکاری محول کنید که تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد و قبلا تعمیرات موفقی انجام داده باشد. شما می توانید با تحقیق کردن و پرس و جو تعمیرکار مناسب را پیدا کنید.

اکنون که در حال مطالعه این مطلب هستید تعمیرکاران ماهر و مجربی در سما سرویس مشغول به ارائه خدمات هستند و آمادگی دارند تا هر زمان که شما احتیاج به تعمیرات دارید به شما خدمات ارائه کنند. تعمیرکاران سما سرویس، همگی افراد با تجربه و حرفه ای هستند و بالای ده سال سابقه کار در این زمینه دارند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن ساختار وسایل، سما سرویس تاکید بسیاری بر ارتقاء سطح دانش و مهارت تکنیسین های خود در این زمینه دارد؛ در همین راستا با برگزار کردن کارگاه های آموزشی سعی در بالا بردن اطلاعات تکنیسین های خود در شناخت جدید ترین متدهای تعمیر ساید بای ساید دارد.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید برانت در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار ساید بای ساید برانت در مشهد

کسانی که می خواهد سالها بدون دردسر از ساید بای ساید خود استفاده کنند باید به درستی از دستگاه استفاده کنند و آنرا هر 6 ماه یکبار سرویس کنند. نحوه استفاده از دستگاه در طول عمر ساید بای ساید تاثیر زیادی دارد و در کنار آن سرویس کردن ساید بای ساید می تواند از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه جلوگیری کند و عملکرد دستگاه را بهبود بخشد و همچنین طول عمر دستگاه را افزایش دهد.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید برانت در مشهد به کاربران این امکان را می دهد تا کوچک ترین ایرادات را در ساید بای ساید خود پیدا کنند و قبل از اینکه به مشکلات دردسر ساز تبدیل شوند آنها را رفع کنند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید برانت در مشهد در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید برانت در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید برانت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید برانت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید برانت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید برانت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو برانت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد

عوامل و پرسنل سما سرویس همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنند تا دغدغه های آنها را در ارتباط با مشکلات دستگاهشان برطرف کند. این مجموعه تاکنون به هزاران همشهری خدمات ارائه کرده و اکثر آنها از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کامل داشته اند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد نیز فعالیت می کند و یا اعتماد مشتریان خود توانسته این عنوان را کسب کند و در پاسخ به این اعتماد سعی می کند روز به روز خدمات بهتر و ارزشمندتری به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی نیز ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود که احساس میکردم یخچال خونمون مث قبل کار نمیکنه. توی اینترنت سرچ کردم و با سایت سماسرویس آشنا شدم. تماس گرفتم ومشکل رو گفتم و سرویسکار سماسرویس اومد و کارشو انجام داد و الان یخچال ما داره مث روز اولش کار میکنه. ممنون از سماسرویس.
طاها علیمردانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت
تشکر ویژه از سرویسکار خوب و با شخصیت سماسرویس. خیلی خوب کارشون رو انجام دادن و مثل بقیه همه جا رو کثیف نکردن. واقعا همه چیز رو تمیز و مرتب انجام دادن. مرسی

سحر سالارپور
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید برانت
شرکت سماسرویس یک مجموعه حرفه ای و واقعا عالیه. همونطور که ادعا می کنن واقعا بهترین مرکز تعمیر لوازم منزل هستن. کارتون عالیه و از تعمیرکارتون هم ممنوم واقعا ماهر و حرفه ای بودن. موفق باشید.
نگین مباشری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید برانت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید برانت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید برانت در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید برانت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید برانت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید برانت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید برانت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید برانت
  • سرویس ساید بای ساید برانت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید برانت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای برانت

شرکت برانت یک تولید کننده لوازم خانگی فرانسوی است که در سال 1924 تاسیس شد. این برند محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تولید می کند؛ ساید بای ساید های این برند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همچنین در ساخت آنها از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده شده است و باعث شده تا مصرف انرژی بهینه ای داشته باشند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید برانت در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید برانت در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید نیز مانند تمام وسایل الکترونیکی روزی خراب می شود و باید جای آنرا با ساید بای ساید جدید پر کرد، اما اینکه رخ دادن این اتفاق چه مدت طول می کشد به نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه بر می گردد. شما می توانید با استفاده صحیح از دستگاه و سرویس کردن منظم آن، خراب شدن آنرا برای مدت زیادی عقب بیندازید.

سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید برانت در مشهد ، تنها مرکزی است که به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟