تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد در منزل با گارانتی
لوگو الکترو لوکس

تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

امروزه در هر خانه ای ساید بای ساید پیدا می شود چراکه وجود ساید بای ساید در خانه یکی از اساسی ترین نیاز های خانه است. اگر به تازگی متوجه شده اید که مواد غذایی در دستگاه شما بیش از حد سرد شده اند و یا صداهای غیر معمولی از ساید بای ساید خود می شنوید، به این معناست که دستگاه شما به خوبی کار نمی کند و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تمام خدمات خود را در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می کند. تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد نیز یکی از خدمات سما سرویس است و همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شود.

تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

سما سرویس تا به امروز با ارئه خدمات با کیفیت رضایت هزاران مشتری را جلب کرده و اکثر آنها اکنون مشتریان وفادار این مجموعه را تشکیل می دهند. برای دریافت خدمات تعمیر کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید الکترو لوکس 

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های الکترو لوکس با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های الکترو لوکس را مشاهده می کنید.

بدنه ساید بای ساید الکترو لوکس برق دارد

برق داشتن بدنه ساید بای ساید یک مشکل عادی نیس و بهتر است از دستکاری کردن و تلاش برای تعمیر کردن دستگاه جدا خودداری کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید. در این شرایط بهتر است ساید بای ساید را از برق کشیده و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

دلایل رخ دادن این مشکل می توانند اتصال سیم های داخلی به بدنه ساید بای ساید، اتصال سر پیچ لامپ دستگاه به بدنه دستگاه و مشکل در سیم ارت باشند.

مواد غذایی در قسمت یخچال ساید بای ساید الکترو لوکس یخ می زنند

یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید عادی نیست و یک اختلال به حساب می آید. ابتدا بهتر است دمای تنظیم شده ترموستات دستگاه را بررسی کنید و درصورت نامناسب بودن دما آن را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید.

دلایل رخ دادن این اتفاق می توانند مواردی همچون خراب شدن ترمیستور، معیوب شدن ترموستات، مشکل در برد دستگاه و کثیف شدن کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است دستگاه توسط سرویسکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد بررسی شود.

درب ساید بای ساید الکترو لوکس درست بسته نمی شود

بسته نشدن درب ساید بای ساید از مشکلات رایجی است که برای خیلی از کاربران رخ می دهد. این مورد شاید مشکل بزرگی به نظر نیاید اما درصورت رفع نشدن و ادامه دار بودن آن سرمای ساید بای ساید افت می کند و موتور مجبور می شود بیشتر کار کند، در نتیجه مصرف انرژی دستگاه افزایش پیدا می کند و به موتور آسیب وارد می شود.

از مواردی که موجب بروز این مشکل می شوند، می توان به تراز نبودن دستگاه، وجود مانع در اطراف درب و خراب بودن لولای درب اشاره کرد. سعی کنید دستگاه را به درستی تراز کنید و آنرا در محلی کاملا مسطح قرار دهید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

بوی ناخوشایندی از ساید بای ساید الکترو لوکس منتشر می شود

بو گرفتن ساید بای ساید یک مشکل بسیار رایج است که بسیاری از افراد آنرا تجربه می کنند. دلایلی که سبب می شود ساید بای ساید بوی ناخوشایندی بگیرد، رعایت نکردن مواردی مانند گذاشتن مواد غذایی در ظروف درب دار داخل دستگاه، تمیز کردن مرتب دستگاه ، کنترل تاریخ انقضای مواد غذایی و… است.

اما برای از بین بردن این بوی بد در قدم اول لازم است تا دستگاه را کاملا خالی کرده و آن را از برق بکشید. سپس تمامی طبقات و کشوها را تمیز کنید و در صورت لزوم با آب ولرم و کف به خوبی بشویید. همچنین برای از بین بردن رایحه بدی که ممکن است در دستگاه باقی مانده باشد، می توانید از مواد بوگیر، وانیل و یا قهوه استفاده کنید.

گاز ساید بای ساید الکترو لوکس خالی می شود

یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید، کم شدن و یا نشت گاز مبرد دستگاه است که دستگاه جهت عملکرد سرمایشی مناسب خود به آن وابسته است. بسیاری از افراد پس از مدت ها استفاده نکردن از ساید بای ساید خود، متوجه خالی شدن گاز آن می شوند؛ همچنین برخی از افراد پس از جابجایی و نقل مکان، از بروز این مشکل صحبت می کنند.

در حالت عادی دلیلی برای بروز این مشکل وجود ندارد، اما با گذشت زمان عواملی چون فرسودگی می توانند منجر به پوسیدگی لوله ها و ایجاد سوراخ در آنها و نشت گاز دستگاه شوند. برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر مجاز ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

فناوری به کار رفته در بعضی از ساید بای ساید ها با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل در زمان خرابی ساید بای ساید باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که بتواند انواع ساید بای ساید را به راحتی تعمیر کند، در غیر اینصورت ممکن است ایرادات دستگاه شدیدتر شوند و هزینه های بیشتری به شما تحمیل شود..

شرکت سما سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین و تعمیرکاران با سابقه در این زمینه، تلاش کرده تا چالش هایی که در اثر سپردن کار به افراد نابلد برای مشتریان ایجاد می شود را از بین ببرد و با کیفیت ترین خدمات را در مدت زمان کم به مشتری ارائه دهد. تعمیرکاران سما سرویس می توانند با بهره گیری از دانش و تجربه خود دشوار ترین تعمیرات را با موفقیت به اتمام برسانند.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار مجاز ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

اگر اصول نگهداری و استفاده صحیح از ساید بای ساید را رعایت کنید، می توانید سال ها بدون مشکل و دردسر از دستگاه خود استفاده کنید. سرویس کردن ساید بای ساید از مهمترین اصول نگهداری از آن می باشد و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. با سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید، عملکرد و کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن نیز افزایش میابد.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد را نیز ارائه می دهد. برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد در محل شما انجام می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی عملکرد کندانسور
  • بررسی و تعویض فیلتر آب
  • بررسی گاز مبرد دستگاه و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی نوار دور درب ها
  • بررسی سلامت برد الکترونیکی دستگاه

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو الکترو لوکس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

شرکت سما سرویس پس از سالها  فعالیت در زمینه تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد، به همشهریان خود ارائه نماید.

شرکت سما سرویس با سال ها تلاش بی وقفه پرسنل و اعضای مجموعه، توانسته کیفیت خدمات خود را بالا ببرد و سعی کرده با ارائه گارانتی 6 ماهه نگرانی مشتریان را از بین ببرد و با اقدام سریع در ارائه خدمات، آسودگی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم از مجموعه سماسرویس و تعمیرکار خوبشون تشکر کنم و بگم که یخچال ما خیلی خوب تعمیر شده و مثل روز اولش داره کار میکنه.

دستتون درد نکنه.

شهرام ایزدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس
خوشحالم که واسه تعمیر یخچال فریزرمون به شما زنگ زدم و از شما کمک خواستم و اینو به همه کسایی که نظر منو میخونن هم پیشنهاد میدم که اگر یخچال تون نیاز به تعمیر داره فقط و فقط از سماسرویس استفاده کنید.

حرف ندارن!

المیرا شهپوری
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید الکترو لوکس
همه چیز تو سماسرویس به بهترین شکل انجام میشه. از تعمیر دستگاه تا پشتیبانی و پاسخگویی.

واقعا ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه سرتون شلوغ باشه!

پوریا ملک
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید الکترو لوکس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید الکترو لوکس
  • سرویس ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای الکترو لوکس

شرکت الکترو لوکس یک شرکت تولید و توزیع لوازم خانگی در سوئد می باشد. این شرکت به عنوان دومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در جهان شناخته می شود. ساید بای ساید هایی که این شرکت تولید می کند دارای استاندارد جهانی می باشند و از جدیدترین تکنولوژی های دنیا بهره می برند. کیفیت بالا و زیبایی در طراحی و مصرف کم انرژی از نقاط قوت این دستگاه ها به شمار می رود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

با استفاده درست از دستگاه و مراقبت از آن می توانید تا سال ها از ساید بای ساید خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و از خرابی ها اساسی در امان بمانید. همچنین زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود و به تعمیرات احتیاج پیدا می کند تعمیر آنرا به افراد غیر حرفه ای و ناشی نسپارید و برای پیدا کردن تعمیرکار وقت بگذارید و با پرس و جو کردن یک تعمیرکار خوب پیدا کنید.

شما همشهریان عزیز می توانید برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار ساید بای ساید الکترو لوکس در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟