تعمیر لباسشویی کرال در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو کرال

تعمیر لباسشویی کرال در مشهد

یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که چندین بار در هفته از آن استفاده می کنیم لباسشویی است. این وسیله کمک زیادی به ما می کند و باعث می شود تا دیگر لازم نباشد وقت و انرژی خود را جهت شستن لباس ها با دست هدر بدهیم. اما زمانی که لباسشویی خراب می شود سخت می شود که بخواهیم تمام لباس ها را با دست بشوییم، اما چاره چیست؟

در مواقعی که لباسشویی کرال شما خراب شده و نیاز دارید که آنرا فورا تعمیر کنید و نمی توانید آنرا به هرکسی بسپارید و نگران کیفیت خدماتی که دریافت می کنید هستید، سما سرویس می تواند به شما کمک کند و خدمات تعمیر لباسشویی کرال در مشهد به شما ارائه دهد.

تعمیر لباسشویی کرال در مشهد

سما سرویس یک مجموعه خدماتی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و سابقه 15 ساله درخشانی در این حوزه دارد. این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت به هزاران همشهری به آنها کمک کرده تا از دردسر های خرابی دستگاهشان خلاص شوند و توانسته آنها را به مشتری دائمی خود تبدیل کند.

شما عزیزان می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی کرال در مشهد ثبت کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان تعمیرکار لباسشویی کرال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی کرال

در ادامه مطلب ما تعدادی از مشکلاتی که بسیار برای لباسشویی های کرال رخ می دهد را همراه با شیوه رفع کردن آنها ذکر کرده ایم تا در صورت امکان خودتان مشکلات کوچک را برطرف کنید.

درب لباسشویی کرال باز نمی شود

معمولا زمانی درب لباسشویی قفل می شود و امکان باز شدن آن وجود ندارد که آب داخل لباسشویی به خوبی تخلیه نشده باشد پس ابتدا بررسی کنید که آب داخل لباسشویی تخلیه شده یا نه!

همچنین مطمئن شوید که در صفحه نمایش قفل کودک غیرفعال باشد. دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه می تواند خراب شدن قفل درب باشد. برای رفع این مشکل، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سر و صدای غیر عادی لباسشویی کرال

این مشکل در بیشتر مواقع حاصل قرار گرفتن نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه است. اما گاهی اوقات ممکن است ایراد در پمپ تخلیه، موتور، کمک فنرها و تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تعمیرکار با تجربه دارد.

پیشنهاد می شود در صورت مواجهه با این مشکل با سرویسکار لباسشویی کرال در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

لباسشویی کرال لرزش شدیدی دارد

اکثر لباسشویی ها زمانی که درحال شستن لباس ها هستند مقداری لرزش دارند و این یک امر عادی است. ولی اگر لرزش لباسشویی به شکلی است که به اطراف حرکت می کند باید آن را خاموش کنید و آن را عیب یابی کنید. معمولا دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن پایه های لباسشویی است و باید با تنظیم پایه های آن، دستگاه را تراز کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند خراب شدن کمک فنرها، فنرهای دیگ یا نامتعادل بود بار باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی کرال در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی کرال عملیات آبگیری را شروع نمی کند

در صورتی که عملیات آب گیری در لباسشویی شما صورت نمی گیرد، پیش از هرچیز درب لباسشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده. دلایل رخ دادن این اتفاق می توانند مشکل در شیر ورودی آب، خراب بودن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، معیوب شدن میکروسوئیچ و یا خراب بودن برد الکترونیکی دستگاه باشند.

اگر برای رفع این مشکل احتیاج به کمک دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال در مشهد تماس بگیرید.

دیگ لباسشویی کرال نمی چرخد

یکی از مشکلات رایج تمام لباسشویی ها نچرخیدن دیگ لباسشویی است. زمانی که دیگ لباسشویی تان قادر به چرخیدن نیست خوب است که ابتدا به قفل درب، سیستم قفل و چفت درب نگاهی بیندازید؛ چون ایراد در آنها می تواند علت اصلی نچرخیدن دیگ باشد. علل دیگر نچرخیدن دیگ لباسشویی که باید به وسیله ی تعمیرکار بررسی بشوند شامل خرابی بخش هایی مانند برد کنترل موتور ماشین لباسشویی، رتو، کلاچ، کوپلینگ موتور، بیرینگ، موتور و یا تسمه است.

اگر توانایی تعمیر لباسشویی خود را ندارید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی کرال در مشهد

آیا تا به حال با تعمیرکارانی برخورد داشته اید که از سپردن کار به آنها بسیار اذیت شده باشید؟

شما به راحتی با کمی پرس و جو می توانید تعداد زیادی تعمیرکار لباسشویی کرال در مشهد پیدا کنید اما نمی توانید بگویید که کیفیت کار تمام آنان مانند یکدیگر است و همگی بهترین خدمات را ارائه می کنند.

زمانی که لباسشویی شما خراب می شود به تعمیر احتیاج پیدا می کند باید آن را به یک تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید. آسیب هایی که تعمیرکاران نابلد و بی تجربه می توانند به دستگاه شما وارد کنند ممکن است وقت شما را بگیرد و هزینه های شما را چندین برابر افزایش دهد.

تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس مشغول به کار هستند، تکنیسین هایی متخصص و آموزش دیده هستند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. نیرو های ما با استفاده از دانش و تجربه ای که در سال های فعالیت به دست آورده اند، توانایی دارند تا دشوارترین تعمیرات را به آسانی انجام دهند.

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی کرال در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارند تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز لباسشویی کرال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی کرال در مشهد

سرویس دوره ای لباسشویی از اقدامات بسیار مهمی است که باید حداقل یک بار در سال باید انجام شود تا دستگاه از خرابی های اساسی و هزینه های سنگین تعمیر در امان باشد. این تنها مزیت سرویس کردن منظم دستگاه نیست و انجام آن موجب افزایش عمر دستگاه نیز می شود و همیشه بهترین عملکرد را خواهد داشت.

خدمات سرویس لباسشویی کرال در مشهد توسط سما سرویس جهت راحتی همشهریان عزیز در محل آنها ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار لباسشویی کرال در مشهد در محل شما به بررسی و ارزیابی کامل تمام بخش های لباسشویی می پردازد و عملکرد تک به تک اجزاء دستگاه را ارزیابی می کند و در صورتی که کوچک ترین ایرادی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا بعد ها موجب بروز مشکلات بزرگتر نشود.

برای استفاده از خدمات سرویس لباسشویی کرال در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویسکار مجاز لباسشویی کرال در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی کرال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی کرال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی کرال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کرال در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی کرال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کرال

نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در مشهد

سما سرویس با 15 سال ارائه خدمات باکیفیت و رعایت اصول مشتری مداری، امروز توانسته به عنوان یک مرکز معتبر در میان همشهریان خود شناخته شود و در بین مشتریان خود محبوبیت پیدا کند. هدف اصلی ما همواره کمک کردن به همشهریان جهت رفع دردسرهای ناشی از ایرادات لوازم منزلشان است؛ به همین دلیل همیشه سعی می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم.

این مجموعه در سال های فعالیت خود پیوسته در حال ارتقاء سطح کیفیت خدمات خود بوده و تا به امروز بیش از هزاران تعمیرات را با موفقیت به پایان رسانده و مشتریان از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته اند. موارد زیر برخی از مزایا و ویژگی های خدمات این شرکت می باشد:

  • سرعت در ارائه خدمات
  • کیفیت بالای خدمات
  • گارانتی 6 ماهه رسمی
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • قیمت منصفانه

برای بهره مند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت توافق تعمیرکار لباسشویی کرال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی کرال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کرال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کرال در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

من چند مدت پیش لباسشویی رو تعمیر کردم ولی بعد یه هفته باز خراب شد ولی تعمیرکار قبول نکرد مقصره، این شد که با شما تماس گرفتم و شما خیلی خوب تعمیرو انجام دادید و مشکل کامل رفع شد. کاش همه مثل شما بودن. ممنونم🙏

معین عباسی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کرال
درود

من بیشتر از دو ساله مشتری شما هستم و تا الان تقریبا سه تا از لوازم خونمون که خراب شده بود رو شما تعمیر کردید و تا به حال هیچ مشکلی واسشون پیش نیومده خداروشکر. میخوام به تمام کسایی که این متنو میخونن بگم مثل من به سما سرویس اعتماد کنید پشیمون نمی شید مطمئنا؛ باتشکر.

سمانه گودرزی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی کرال
وقتی توی اینترنت دنبال یه تعمیرکار خوب میگشتم سایت شما رو پیدا کردم. در واقع بهتر از سایت شما پیدا نکردم و کاملا از تعمیری که انجام دادید راضی هستم خیلی متشکرم
عاطفه احمدپور
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کرال

خدمات پس از فروش لباسشویی کرال در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های کرال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی کرال در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی کرال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی کرال در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی کرال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی کرال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی کرال
  • سرویس لباسشویی کرال در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی کرال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی کرال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های کرال

کرال از برندهای خوب در بازار لوازم خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته شده است. این برند محبوب یکی از زیر مجموعه های اصلی گروه پاکشوما است. لباسشویی های این برند با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و از کیفیت و طراحی مدرن برخوردار هستند و تا به امروز موفق به جلب رضایت بسیاری از مشتریان خود شده اند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش لباسشویی کرال در مشهد، ، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان احتیاج به تعمیرات دارند به آنها خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

برخی از اشکالات و ایراداتی که برای لباسشویی ها به وجود می آیند بسیار ساده رفع می شوند و نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار ندارند، اما برخی از مشکلات نیازمند داشتن تخصص و مهارت در این زمینه هستند و برای رفع آنها باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید و در صورتی که در این شرایط اقدام به دستکاری آن کنید بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مجبور شوید یک لباسشویی جدید بخرید!

کارشناسان و متخصصین سما سرویس در تمام روز های هفته به صورت شبانه روزی در نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در مشهد حضور دارند و آمادگی دارند تا هر زمانی که نیاز به تعمیرات پیدا کردید خود را به محل شما برسانند و به شما کنند از مشکلات دستگاه خود خلاص شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟