تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو پروفایل

تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد

از آنجایی که لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می آید و بدون آن به سختی می توان کثیفی لباس ها خلاص شد، زمانی ین دستگاه دچار مشکل می شود و می خواهید فورا آنرا تعمیر کنید سما سرویس به کمک شما می آید و خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد را در محل شما به شما ارائه می دهد.

تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد

سما سرویس با بیشتر از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، به هزاران مشتری خدماتی همچون تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد را با کیفیت بالا ارائه کرده و رضایت کامل مشتریان سابقه درخشانی در کارنامه این شرکت ثبت کرده است.

برای بهرمند شدن از خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی رسمی، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیرکار لباسشویی پروفایل در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی پروفایل

در ادامه برخی از مشکلاتی را که بسیار برای کاربران به وجود می آید را همراه با روش رفع آنها مشاهده می کنید.

عدم آغاز عملیات شستشو در لباسشویی پروفایل

اگر نمایشگر لباسشویی شما روشن است اما مخزن لباسشویی شما نمی چرخد امکان دارد بیشتر از ظرفیت آن، محفظه را پر کرده باشید. همچنین اگر درب لباسشویی را درست نبسته باشید و یا قفل درب خراب باشد نیز دستگاه اجازه چرخش مخزن را نمی دهد.

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی، مشکل داشتن موتور دستگاه است. در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی پروفایل در مشهد تماس بگیرید.

بسته نشدن درب لباسشویی پروفایل

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در لباسشویی کاربران بوده است. دلیل آن معمولا وجود ایراد در اجزاء قفل می باشد و برای رفع مشکل باید قفل درب بررسی و در صورت وجود مشکل در آن تعمیر یا تعویض شود.

گاهی خراب شدن میکروسوئیچ علت به وجود آمدن این مشکل است اما خراب شدن لولای درب و یا سیم کشی آن نیز می تواند موجب پدید آمدن این مشکل شود.

نشت آب از لباسشویی پروفایل

نشت کردن آب از لباسشویی شاید یکی از پر دردسر ترین مشکلات این دستگاه باشد. اگر لباسشویی شما با این مشکل مواجه شده برای برطرف کردن مشکل آن، اول باید محل نشتی را پیدا کنید و سپس دست به تعمیر آن بزنید (البته اگر مهارت لازم برای این کار را دارید)

برخی از دلایلی که ممکن است دلیل نشت آب باشند را در پایین ذکر کرده ایم:

  • سوراخ شدن شلنگ تخلیه آب
  • آسیب دیدن شلنگ ورودی آب
  • آسیب دیدن محفظه جاپودری لباسشویی
  • وجود مشکل در درب لباسشویی
  • ایراد در پمپ تخلیه

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم که با مرکز تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز، سرویسکار لباسشویی پروفایل در مشهد را به محل شما بفرستند.

کار نکردن کلیدهای لباسشویی پروفایل

اگر نمی توانید با دکمه های لباسشویی کار کنید و تنظیمات را به دستگاه اعمال کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول) دکمه های دستگاه به دلیل آب خوردگی یا ضربه دچار مشکل شده اند

حالت دوم) برنامه دستگاه گیر کرده یا به عبارتی هنگ کرده است

ابتدا دستگاه را از برق بکشید و پس از چند ثانیه به برق بزنید اگر مشکل دستگاه رفع نشد با تعمیرکار لباسشویی پروفایل در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه را عیب یابی و تعمیر کند.

عدم تخلیه آب داخل لباسشویی پروفایل

اگر با این مشکل مواجه شده اید ابتدا شلنگ تخلیه آب را بررسی کنید که مسدود نباشد یا دچار تاخوردگی و پیچش نشده باشد و همچنین درست نصب شده باشد. از دلایل دیگر این اتفاق می توان به مشکل در فیلتر تخلیه و یا خراب شدن پمپ تخلیه آب اشاره کرد.

در صورت حل نشدن مشکل، پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات لباسشویی پروفایل در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا راهنماییتان کنیم.

تعمیرکار لباسشویی پروفایل در مشهد

تعمیر لباسشویی کاری پیچیده و نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است و هر فردی از پس آن بر نمی آید، به همین دلیل نمی توان آن را به هر تعمیرکاری سپرد. در نظر داشته باشید که با محول کردن کار تعمیر به تعمیرکاران ناشی، ریسک شدیدتر شدن خرابی دستگاه، افزایش هزینه ها و تلف شدن زمان را به جان می خرید.

شرکت سما سرویس تعمیرکاران مجرب و دوره دیده را گرد هم آورده تا با سازماندهی آنان و آموزش مداوم برای بروزرسانی اطلاعات آنها، مجموعه ای ایجاد کند تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده از خدمات سما سرویس استفاده کنید و نگرانی به وجود آمدن هیچ مشکلی را نداشته باشید.

با تماس با مرکز تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد و ثبت درخواست، تعمیرکار مجاز سما سرویس در همان روز به محل شما اعزام خواهد شد.

سرویسکار لباسشویی پروفایل در مشهد

جهت افزایش طول عمر لباسشویی و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در آن، باید هر 6 ماه یا 1 سال آن را سرویس کنید. اگر از سرویس کردن لباسشویی غافل شوید ممکن است مجبور به تعمیر دستگاه شوید و چند برابر هزینه سرویس آنرا صرف تعمیر کردن آن کنید. از قدیم می گویند پیشگیری بهتر از درمان است!

هنگامی که لباسشویی خود را سرویس می کنید، ایرادات کوچک و بزرگ آن برطرف خواهند شد و از به وجود آمدن ایرادات اساسی تا حدود زیادی جلوگیری می شود.

در صورتی که نیاز به خدمات سرویس لباسشویی پروفایل در مشهد پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار مجاز لباسشویی پروفایل در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی پروفایل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی پروفایل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو پروفایل

نمایندگی تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد نیز فعالیت می کند و با بهره گیری از تکنیسین های مجرب و قطعات باکیفیت سعی دارد که در جواب اعتماد شما عزیزان، خدماتی ارائه کند که موجب خشنودی و رضایت شما شود.

همچنین سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی پروفایل در مشهد، ضمانتی 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی پروفایل شما ارئه می دهد. این بدان معناست که اگر لباسشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی پروفایل در مشهد (سما سرویس)، دوباره دچار همان مشکل شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره تعمیر کند بدون آنکه هزینه ای دریافت کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

تشکر می کنم از سرویسکار سما سرویس که خیلی خوب لباسشویی مارو رو سرویس کردن. رفتارشون هم خیلی حرفه ای و خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن. ممنون از سماسرویس!

محمد عرفانی
مشتری خدمات سرویس لباسشویی پروفایل
بنظرم سما سرویس در حوزه خودش در مشهد بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل لباسشویی مارو تعمیر کردن. رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.
مینا الهام پور
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی پروفایل
با عرض سلام و خسته نباشید به تمام کارکنان سما سرویس. من از مشتریان ثابت شما هستم و هردفعه یه وسیله ای تو خونمون خراب میشه و با شما تماس میگیرم خیلی خوب پاسخگو هستید و خدماتتون هم واقعا عالیه من به همه آشنایانم شمارو پیشنهاد میدم.
سید مصطفی رحیمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل

خدمات پس از فروش لباسشویی پروفایل در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های پروفایل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی پروفایل در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی پروفایل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی پروفایل در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی پروفایل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی پروفایل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی پروفایل
  • سرویس لباسشویی پروفایل در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی پروفایل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های پروفایل

لباسشویی های پروفایل با طراحی مدرن و بهره گیری از فناوری های جدید از طراحی های برند مشهور جنرال الکتریک هستند. در بیشتر این لباسشویی ها ویژگی های مدرنی به کار رفته و امکانات بسیاری در دسترس کاربران این دستگاه ها قرار گرفته است.

سما سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش لباسشویی پروفایل در مشهد است. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز با ما تماس بگیرید و پس از ثبت درخواست، از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

کلام پایانی

در کیفیت بالای لباسشویی های پروفایل شکی نیست اما باید خاطرنشان کنیم که در صورت استفاده نادرست از هر دستگاهی از جمله لباسشویی، ممکن است با مشکلات و خرابی های پردردسر در دستگاه خود روبرو شوید. همچنین به خاطر داشته باشید که سعی در تعمیر و دستکاری لباسشویی توسط افراد نابلد می تواند آسیب دیدگی دستگاه را تشدید کند و هزینه های تعمیر آنرا افزایش دهد.

در صورت به وجود آمدن ایراد در لباسشویی تان، می توانید به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته با نمایندگی تعمیر لباسشویی پروفایل در مشهد تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟