تعمیر لباسشویی هوور در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هوور

تعمیر لباسشویی هوور در مشهد

لباسشویی عضوی جدا نشدنی و کارآمد در خانه است و به کمک آن می توان در مصرف آب، انرژی و زمان صرفه جویی کرد. اگر از لباسشویی هوور استفاده می کنید و دستگاهتان دچار مشکل شده، می توانید برای تعمیر آن با سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر لباسشویی هوور در مشهد ارائه می کند.

تعمیر لباسشویی در مشهد

این مجموعه با بهره گیری از توان تکنیسین های زبده خود قادر است تا خدمات خود را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات و نشان دادن حسن نیت خود، برای تمامی خدمات گارانتی 6 ماهه ارائه می دهد. سما سرویس آمادگی دارد تا در هر زمان که به تعمیرکار لباسشویی هوور در مشهد احتیاج داشته باشید، تکنیسین خود را جهت خدمت رسانی به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی هوور

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی هوور در مشهد روزانه به مشکلات زیادی رسیدگی می کنند. برخی از این مشکلات بسیار زیاد اتفاق می افتند و بسیار رایج هستند که در ادامه این اشکالات را همراه با نحوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

لرزش زیاد لباسشویی هوور در زمان آبکشی

اگر در حین انجام عملیات آبکشی دستگاه لرزش شدیدی دارد و همچنین صدا های غیر عادی ایجاد می کند، ممکن است به دلیل مشکل داشتن تسمه، خراب شدن موتور، خرابی تایمر، تراز نبودن پایه های دستگاه و اشکال در بلبرینگ ها باشد و باید توسط یک تکنیسین متخصص بررسی شود.

در این شرایط تنها کاری که شما می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که از تراز بودن پایه های لباسشویی مطمئن شوید. در صورت رفع نشدن مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی هوور در مشهد تماس بگیرد.

نشت آب از لباسشویی هوور

نشت کردن آب از لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات کاربران است. این مشکل بسیار سرسام آور ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • آسیب دیدن شلنگ ورودی یا خروجی آب
  • شکستگی محفظه جاپودری
  • درست بسته نشدن درب لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی
  • مشکل در پمپ آب

رفع این مشکل نیازمند داشتن مهارت فنی و شناختن قسمت های مختلف لباسشویی است و توصیه می شود با تعمیرکار مجاز لباسشویی هوور در مشهد تماس بگیرید.

گرم نشدن آب لباسشویی هوور

اگر لباسشویی شما آب را گرم نمی کند و با آب سرد لباس ها را می شوید ممکن است به دلایل زیر این مشکل به وجود آمده باشد:

  • ترموستات تنظیم نیست
  • المنت مشکل دارد
  • ترموستات معیوب شده
  • در اتصال سیم ها ایراد وجود دارد

ابتدا ترموستات را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن، آنرا تنظیم کنید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در مشهد تماس بگیرید.

ماندن آب در لباسشویی هوور

اگر لباسشویی شما آب را تخلیه نمی کند باید برای تعمیر آن اقدام کنید. این مشکل معمولا به علت خراب بودن پمپ آب یا انسداد فیلتر تخلیه و شلنگ خروجی آب اتفاق می افتد. فیلتر پمپ در کف لباسشویی قرار دارد، درب آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود، سپس فیلتر را بشویید و به خوبی آنرا تمیز کنید. همچنین قسمت انتهایی فیلتر را از داخل برای رفع گرفتگی بررسی کنید.

در صورت ادامه داشتن مشکل و حل نشدن آن با تعمیرکار مجاز لباسشویی هوور در مشهد تماس بگیرید.

بوی سوختگی از داخل لباسشویی هوور

اگر در داخل لباسشویی شما بوی سوختگی وجود دارد باید سریعا آن را خاموش کرده و کابل آنرا از پریز جدا کنید. این موضوع نشان می دهد که یکی از قطعات دستگاه خراب شده و یا سوخته است. برای جلوگیری از آتش سوزی باید فورا با مرکز تعمیرات لباسشویی هوور در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی هوور در مشهد

فناوری به کار رفته در بعضی از لباسشویی ها با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل در زمان خرابی لباسشویی باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که بتواند انواع لباسشویی را به راحتی تعمیر کند، در غیر اینصورت ممکن است ایرادات دستگاه شدیدتر شوند و هزینه های بیشتری به شما تحمیل شود.

سما سرویس تعمیرکاران زبده و با ماهری در اختیار دارد که همگی آنها بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه دارند. این تکنیسین ها به صورت تخصصی آموزش دیده اند و با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سال ها انجام تعمیرات دستگاه های مختلف به دست آورده اند می توانند تمام مدل های لباسشویی هوور را به راحتی تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی هوور در مشهد می توانید از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر یا تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار لباسشویی هوور در مشهد

اگر اصول نگهداری و استفاده صحیح از لباسشویی را رعایت کنید، می توانید سال ها بدون مشکل و دردسر از لباسشویی خود استفاده کنید. سرویس کردن لباسشویی از مهمترین اصول نگهداری از لباسشویی است و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی هوور در مشهد نیز ارائه می دهد. در طول فرایند سرویس دستگاه ، سرویسکار لباسشویی هوور در مشهد ، تمامی قطعات و اجزای لباسشویی شما را بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی در هرکدام از این قطعات ، آن را برطرف می کند. این کار علاوه بر این که سلامت دستگاه را حفظ می کند باعث می شود که این ایرادات جزئی به دیگر قطعات اصلی دستگاه آسیب نزنند و باعث خرابی آنها نشوند.

اگر تصمیم دارید از این خدمات استفاده کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار لباسشویی هوور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی هوور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی هوور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی هوور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی هوور در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی هوور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هوور

نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در مشهد

سما سرویس ، پس از سالها خدمت رسانی بی وقفه به همشهریان خود در زمینه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی هوور در مشهد ، اکنون خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی هوور در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت هزاران مشتری موفق به اخذ این عنوان شده است.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس، خدمات باکیفیت، سرعت در ارائه خدمات و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر مشتریان، خدمات خود را بصورت رسمی 6 ماه ضمانت می کند.

ضمانت 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر لباسشویی شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت لباسشویی شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای بهره مند شدن از خدمات سما سرویس، در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی هوور در مشهد ثبت کنید، تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات خود را به محل شما می رسانند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی هوور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هوور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هوور در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید به تمام کارکنان سما سرویس . میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار با اخلاقتون که به سرعت برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید . تعمیر خیلی خوب و تمیز صورت گرفت و هیچ مشکلی پیش نیومد و مشکل لباسشویی کاملا برطرف شد خیلی ممنونم
محمد عرفان رضایی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هوور
سلام

من از خدمات این شرکت استفاده کردم و واقعا راضیم چون هم قیمتش مناسب بود و هم خیلی سریع و عالی لباسشویی مون رو تعمیر کردن و خداروشکر تا الان هیچ مشکلی پیش نیومده من به همه پیشنهاد میدم که باهاشون تماس بگیرید پشیمون نمیشید

عاطفه یزدان پناه
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی هوور
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم اینکه ممنون بابت اینکه اینقد سریع تعمیرکار رو فرستادین
احمدرضا عابدینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هوور

خدمات پس از فروش لباسشویی هوور در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های هوور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی هوور در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی هوور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی هوور در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی هوور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی هوور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی هوور
  • سرویس لباسشویی هوور در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی هوور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی هوور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های هوور

شرکت هوور یک شرکت آمریکایی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی می باشد. لباسشویی های این برند بسیار باکیفیت هستند و از طراحی زیبا و فناوری روز دنیا برخوردار اند، مصرف انرژی این دستگاه ها نیز جزو نکات مثبت آن محسوب می شود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی هوور در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش لباسشویی هوور در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که لوازم ساده و غیر پیچیده خراب می شوند امکان دارد فردی با مهارت فنی اندک نیز بتواند عیب آنرا برطرف کند؛ اما زمانی که وسایلی با ساختار پیچیده مانند لباسشویی خراب می شوند، تعمیر آنها باید توسط یک متخصص کاربلد و باتجربه صورت بگیرد؛ در غیر اینصورت احتمال شدیدتر شدن خرابی دستگاه بالا می رود و ممکن است مجبور شوید دستگاه را تعویض کنید.

سما سرویس تکنیسین ها و متخصصین با تجربه ای در اختیار دارد و با گارانتی 6 ماهه ای که این مجموعه ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت کیفیت کار باقی نمی ماند. شما همشهریان عزیز می توانید هر زمان که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی هوور در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟