تعمیر لباسشویی هایر در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هایر

تعمیر لباسشویی هایر در مشهد

اگر چنانچه ماشین لباسشویی هایر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد؛ شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در حتی در روزهای تعطیل ، در مجموعه سماسرویس در خواست خود را برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی هایر در مشهد ثبت نمایید. این مجموعه تنها مرکز تعمیر لباسشویی هایر در مشهد است که بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته آماده ثبت درخواست و اعزام تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد ، به منزل شما می باشد.

تعمیر لباسشویی هایر در مشهد

شرکت سماسرویس کلیه خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی و ضمانت می کند و به شما تعهد می دهد که چنانچه دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی هایر در مشهد ، دوباره به همان مشکل قبل دچار شود ، شرکت سماسرویس مسئولیت کامل آن را برعهده گرفته و دستگاه را دوباره و بدون هیچگونه هزینه اضافی ، برای شما تعمیر خواهد کرد.

این مجموعه در طی 15 سال فعالیت خود در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، تاکنون موفق به جلب رضایت هزاران مشتری شده است و در طی دوران چندین ساله ای که اقدام به ارائه گارانتی برای خدمات خود نموده تاکنون شاید تنها یک درصد از مشتریان این مجموعه از این گارانتی استفاده کرده اند. ما در مجموعه سماسرویس بصورت کامل به مهارت و تخصص تعمیرکاران و سرویسکاران خود ایمان داریم و به همین خاطر است که کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی هایر 

مواردی که در ادامه بیان می شود ، تعداد از رایجترین مشکلات لباسشویی هایر است که مشتریان ما آن ها را در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد ، به مراتب بیان کرده اند:

تخلیه آب در ماشین لباسشویی هایر به خوبی انجام نمی شود

این مشکل زمانی رخ می دهد که در مسیر فیلتر یا لوله تخلیه آب دستگاه گرفتگی وجود داشته باشد. فیلتر دستگاه را می توانید به سادگی جدا کرده و تمیز کنید و لوله تخلیه را هم بررسی کنید که پیچ نخورده باشد. اگر مشکل همچنان باقی ماند پس احتمالا پمپ تخلیه دستگاه ایرادی دارد که باید توسط تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد ، بررسی شود.

نشت آب از لباسشویی هایر زمانی که روشن است

نشت آب از ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین ایرادات این دستگاه است ، این مشکل می تواند به علت خرابی لول ها و اتصالات آن ها باشد و یا اینکه نشت آب از محفظه جاپودری ، فیلتر یا اطراف درب دستگاه باشد. بهرحال این مشکل یک مشکل جدی محسوب می شود و باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمود.

اگر شما خودتان موفق به یافتن ریشه این ایراد نشدید بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد تماس بگیرید.

در لباسشویی هایر بصورت کامل بسته نمی شود

نشت آب از ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین ایرادات این دستگاه است ، این مشکل می تواند به علت خرابی لول ها و اتصالات آن ها باشد و یا اینکه نشت آب از محفظه جاپودری ، فیلتر یا اطراف درب دستگاه باشد. بهرحال این مشکل یک مشکل جدی محسوب می شود و باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمود.

اگر شما خودتان موفق به یافتن ریشه این ایراد نشدید بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد تماس بگیرید.

در لباسشویی هایر بصورت کامل بسته نمی شود

قبل از هر اقدامی شما می بایست مطئن شوید که یک شئ خارجی یا هرگونه جسم دیگری مسیر بسته شدن درب دستگاه را مسدود نکرده باشد. اگر مشکل از این مورد نباشد پس به احتمال زیاد قفل دستگاه یا سوئیچ آن خراب شده در موارد کمتری نیز ممکن است در اثر فشار به درب لولاهای آن خرابی شده باشند. در هر صورت اگر نیاز به برطرف کردن سریع این ایراد دارید با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی هایر در مشهد تماس بگیرید.

لباشویی هایر کلا از کار افتاده و روشن نمی شود

این مشکل زمانی بوجود می آید که دستگاه یک مشکل الکترونیکی داشته باشد. ممکن است دستگاه به خوبی به جریان برق متصل نباشد پس بهتر است اول کابل برق دستگاه ، محافظ برق آن و پریز را کاملا بررسی کنید که ایرادی نداشته باشند. اگر مشکل باقی ماند پس احتمالا ایراد در داخل دستگاه رخ داده است و برد اصلی آن ایرادی دارد و یا اینکه اتصالات الکترونیکی در داخل دستگاه مشکلی دارند. در اینصورت بهتر است با سرویسکار لباسشویی هایر در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی هایر روشن است اما شستشو را آغاز نمی کند

اگر مشکل به دلیل کامل بسته نشدن درب آن نباشد ، احتمالا ایراد از موتور دستگاه است یعنی یا تسمه موتور پاره شده و یا اینکه موتور دستگاه خراب شده. در هر صورت تعمیر تسمه یا موتور دستگاه نیازمند تخصص و مهارت است و بهتر است که شما اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

برای رفع این ایراد در کمتر از دو ساعت با مرکز تعمیر لباسشویی هایر در مشهد (سماسرویس) تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی و نسبتا دشوار است. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارند و هرکدام از این مدل های مختلف طراحی و تکنولوژی متفاوتی دارند ، تعمیر آن ها دشوارتر نیز می شود. حتی با تجربه ترین و ماهرترین تعمیرکار ماشین لباسشویی هایر در مشهد نیز ممکن است در برخی موارد در فرایند تعمیر دستگاه به مشکل برخورد کند. اما مسئله ای که مهم است این است که شخصی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد فعالیت می کند در برخورد با اینگونه چالش ها ، فرایند تعمیر را نیمه کاره رها نکند.

تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد ، باید بتواند هرگونه ایراد این دستگاه را برطرف کند و اگر با چالشی روربرو شد باید بتواند با این چالش مقابله کرده و آن را به بهترین نحو ممکن رفع و رجوع کند. شرکت سماسرویس تنها مرکزی است که تا کنون موفق به برطرف کردن 100% ایراداتی است که در ماشین های لباسشویی هایر با آن ها برخورد کرده است.

این مرکز با در اختیار داشتن یک تیم فنی و مهندسی مجرب که تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد نیز جزوی از آن است؛ موفق شده است که تا کنون صدها مورد از انواع تعمیرات این دستگاه را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته و رضایت صد در صد مشتریان خود را جلب نماید.

سرویسکار لباسشویی هایر در مشهد

افزایش قیمت لوازم منزل مانند ماشین لباسشویی ، در سالهای اخیر باعث شده است که قیمت قطعات یدکی و تعمیر این دستگاه نیز به همان نسبت افزایش بیابد. این موضوع سبب شده است که در سالهای اخیر عده زیادی متقاضی خدماتی مانند سرویس لباسشویی هایر در مشهد شده و از این خدمات به صورت مستمر استفاده کنند. ما در مجموعه سماسرویس بصورت میانگین در هر هفته ده ها مورد تقاضا برای این خدمات را ثبت کرده و سرویسکار لباسشویی هایر در مشهد را به منازل مشتریان اعزام می کنیم.

دلیل این موضوع نیز همانطور که گفته شد افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین های لباسشویی است. سرویس لباسشویی هایر در مشهد یک خدمت پیشگیرانه است و دلیل انجام این سرویس این است که از خرابی ها و ایرادات ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و سلامت و بازده آن را در سطح خیلی خوبی نگه داریم. شاید بپرسید چطور این امکان فراهم می شود؟

پاسخ این است: در طول فرایند سرویس لباسشویی هایر ، سرویسکار لباسشویی هایر در مشهد ، ابتدا تمام قطعات دستگاه را غبارروبی کرده و سلامت تک تک این قطعات بصورت کامل بررسی می کند، اگر حتی کوچکترین ایرادی در این دستگاه مشاهده کند آن را به سرعت و به خوبی برطرف می کند. این کار باعث می شود که ایرادات جزئی و شاید پنهان دستگاه ، باعث بروز خرابی های بیشتر و شدیدتر در قطعات اصلی و حیاتی آن نشوند؛ در نتیجه سلامت دستگاه و قطعات آن همیشه در بهترین سطح ممکن خواهد بود و دستگاه دچار خرابی های شدید و ایرادات پرهزینه نخواهد شد.

شما می توانید از طریق تماس تلفنی ، فرم ثبت درخواست آنلاین و همچنین پیامرسان واتساپ ، اقدام به ثبت درخواست جهت سرویس ماشین لباسشویی هایر نموده و در سریعترین زمان ممکن سرویسکار مجاز لباسشویی هایر در مشهد به منزل شما اعزام خواهد شد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی هایر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی هایر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی هایر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هایر

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد

شرکت سماسرویس ، به عنوان بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد ، با جلب رضایت و اعتماد صدها مشتری در این زمینه موفق شده است که عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد را اخذ کرده و خدمات خود را در این قالب به مشتریان گرامی ارائه نماید. این مرکز اکنون می تواند خدمات خود را با کیفیتی مثال زدنی و بی نظیر ، در قالب نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد ارائه نماید.

شرکت سماسرویس ، اکنون این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده تا شما بتوانید ، در خواست خود را جهت دریافت تمامی خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد ، بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته ، حتی در روزهای تعطیلی رسمی ، ثبت نمایید. مرکز پشتیبانی تلفنی سماسرویس ، بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات شما عزیزان خواهد بود و در هر ساعتی از شبانه روز امکان اعزام تعمیرکار مجاز لباسشویی هایر در مشهد را برای شما فراهم نموده است.

برای درخواست تعمیر لباسشویی هایر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هایر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هایر در مشهد اینجا کلیک کنید.

من خیلی وقت بود که دنبال تعمیرکار خوب برای لباسشوییم میگشتم و دوستم شمارو معرفی کرد. واقعا باید بگم که خدماتتون خیلی خوبه و تعمیرکارتونم هم بسیار حرفه ای و با اخلاق بودن.
عرفان ماجدی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هایر
سلام ، من میخوام از شما و تعمیرکار خوبتون تشکر کنم که اینقد سریع برای تعمیر اقدام کردید و تعمیرات هم با موفقیت انجام شد و نتیجش خوب بود. الان لباسشویی بدون هیچ مشکلی داره کار میکنه به لطف شما. ممنونم
ساجده محلاتی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی هایر
سلام

من بابت پاسخگویی خوبتون و پیگیر بودنتون ازتون تشکر می کنم و حتما اگر دفعه بعدی چیزی تو خونه خراب بشه با شما تماس میگیرم. متشکرم

راحله آزاد
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هایر

خدمات پس از فروش لباسشویی هایر در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های هایر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی هایر در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی هایر در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی هایر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی هایر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی هایر
  • سرویس لباسشویی هایر در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی هایر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی هایر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های هایر

هایر یک شرکت چند ملیتی است که در کشور چین پایگاه اصلی آن قرار دارد. این شرکت در سال 1984 در چین پایه گذاری شد. تولیدات این کارخانه تمامی لوازم منزل و لوازم الکترونیکی مصرفی می باشند. سبد محصولات این کارخانه شامل انواع یخچال فریزرهای خانگی ، ماشین های لباسشویی، کولرهای گازی ، تلفن های همراه و کامپیوتر ها می باشد. تولیدات این کارخانه در ایران بیشتر شامل لوازم خانگی آن می باشند و این محصولات حضور بیشتری در بازار ایران داشته اند.

شرکت سماسریس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی هایر در مشهد است و در این زمینه دارای بیش از 15 سال سابقه موفق می باشد. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها توانسته است که رضایت 100% مشتریان این محصولات را کسب کند. علاوه بر این شایان ذکر است که شرکت سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی هایر در مشهد ، کلیه خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می کند.

کلام پایانی

ما در مجموعه سماسرویس همیشه رضایت و اعتماد مشتری را در اولویت قرار می دهیم ، به همین منظور همیشه توصیه می کنیم که اگر دستگاهی مانند ماشین لباسشویی در منزلتان خراب می شود ، هرگز تعمیر آن را به افراد ناشناس و نامعتبر واگذار نکنید. چراکه این کار باعث می شود که شما در آینده متحمل هزینه های بیشتری بشوید.

زمانی که ایرادی برای ماشین لباسشویی تان پیش می آید قبل از هرکاری با سماسرویس تماس بگیرید ، همکاران ما در مرکز پشتیبانی فنی در صورت امکان شما را راهنمایی می کنند تا خودتان بتوانید ایراد دستگاه را برطرف کنید و اگر ایراد جدی باشد ، در صورت تمایل شما ، تعمیرکار لباسشویی هایر در مشهد را در کمتر از دو ساعت به منزل شما اعزام می کنند.

شما می توانید از کیفیت خدمات ما و مهارت تکنیسین های ما ، کاملا مطمئن باشید چرا که ما تا حدی به کیفیت خدمات مان ایمان داریم که تنها مرکزی هستیم که خدمات خود از جمله تعمیرات لباسشویی هایر در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کنیم.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟