تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو لیدر

تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد

از زمانی که لباسشویی به خانه ها آمد و استفاده از آن در میان مردم رواج پیدا کرد، دیگر کسی وقت خود را با شستن لباس ها با دست هدر نمی دهد و همه می توانند بدون اینکه انرژی خود را برای شستن لباس ها صرف کنند، تعداد زیادی از لباس ها را در لباسشویی انداخته و به کار های دیگرشان رسیدگی کنند و پس از گذشت نیم ساعت تا یک ساعت لباس ها را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرند. اما زمانی که لباسشویی خراب می شود چه باید کرد؟

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد به همشهریان خود ارائه می کند. این مجموعه تلاش کرده تا با ارائه خدماتی با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود، دغدغه های آنها را در ارتباط با مشکلات دستگاهشان برطرف کند.

تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد

شما عزیزان می توانید برای دریافت بهترین خدمات با سرعت و کیفیت بالا همراه با گارانتی 6 ماهه، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان همکاران ما تعمیرکار لباسشویی لیدر در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی لیدر

موارد زیر در تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی لیدر در مشهد (سما سرویس) بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آنها بصورت اصولی نیز بیان شده است.

نچرخیدن دیگ لباسشویی لیدر

اگر لباسشویی شما در حالی که روشن است و به آن دستور شروع عملیات را با فشار دادن دکمه start می دهید، شروع به چرخیدن نمی کند، احتمال دارد یکی از مشکلات زیر در دستگاه شما اتفاق افتاده باشد:

  • مشکل پیدا کردن برد الکترونیکی دستگاه
  • ایراد در تسمه لباسشویی
  • درست بسته نشدن درب لباسشویی

اگر با این مشکل مواجه شده اید، ابتدا درب دستگاه را بررسی کنید، اگر درب مشکل نداشت و به خوبی بسته شده بود موارد دیگر را که در بالا به آنها اشاره کردیم چک کنید. برای جلوگیری از شدیدتر شدن خرابی دستگاه بهتر است از تعمیرکار مجاز لباسشویی لیدر در مشهد کمک بگیرید.

بسته نشدن درب لباسشویی لیدر

علت بسته نشدن درب لباسشویی در بیشتر مواقع مربوط به خرابی قفل آن است. قفل درب دستگاه باید با دقت بررسی شود و در صورت وجود عیب در آن باید تعویض یا تعمیر شود. در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نشت آب از لباسشویی لیدر

برای برطرف کردن مشکل نشتی در لباسشویی، ابتدا باید محل نشتی را پیدا کنید و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. برخی از محل هایی که ممکن است دلیل نشت آب باشند موارد زیر هستند:

  • شلنگ تخلیه آب
  • درب لباسشویی
  • شلنگ ورودی آب
  • فیلتر تخلیه
  • پمپ تخلیه
  • محفظه جاپودری لباسشویی

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم که با مرکز تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز، تعمیرکار لباسشویی لیدر در مشهد به منزل شما اعزام شود.

علت سوختن برد لباسشویی لیدر

برد لباسشویی، بخش حیاتی و بسیار حساس در لباسشویی است که تعداد زیادی قطعات الکترونیکی مانند خازن، فیوز و… در آن به کار رفته است. عامل اصلی سوختن برد لباسشویی می تواند نوسان برق و یا رسیدن آب به آن باشد.

در صورت سوختن برد ماشین لباسشویی، معمولا باید آن را تعویض کرد؛ البته بهتر است قبل از آن حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی لیدر در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند.

آبگیری نکردن لباسشویی لیدر

آبگیری نکردن لباسشویی دلایل مختلفی دارد. بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهید، ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. علت آبگیری نکردن دستگاه می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • ایراد در پمپ آب
  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خرابی شیر ورودی آب
  • خرابی هیدرواستات

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

تعمیرکار لباسشویی لیدر در مشهد

تعمیرکاران حرفه ای مدام در حال یادگیری هستند و تمام سعی خود را می کنند تا تعمیرات را در سخت ترین شرایط با موفقیت به پایان برسانند. اما تعمیرکاران ناشی و بی تجربه به دلیل تجربه کم و ناتوانی در حل مشکلات پیچیده دستگاه ها، زمانی که تعمیرات در مرحله سختی قرار می گیرد معمولا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و کار را نیمه کاره رها می کنند.

مجموعه سما سرویس مجربترین تعمیرکاران و متخصصان را به کار گرفته تا با ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشتریان را کسب کند و مشتریان دیگر با دردسرهای تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ناشی مواجه نشوند و با خیال راحت تعمیرات لباسشویی خود را به ما بسپارند.

اگر به دنبال تکنیسین متخصص و ماهر جهت تعمیر لباسشویی خود هستید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکار لباسشویی لیدر در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار لباسشویی لیدر در مشهد

برخی از افراد نمی دانند که با سرویس کردن دستگاهشان (حداقل سالی دوبار) می توانند از به وجود آمدن خرابی های اساسی در دستگاه جلوگیری کنند و از دردسر های آن در امان باشند. سما سرویس با ارائه خدمات سرویس لباسشویی لیدر در مشهد، کمک می کند تا بتوانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و همیشه در بهترین حالت از دستگاه خود استفاده کنید.

در طی این فرآیند سرویسکار مجاز لباسشویی لیدر در مشهد در منزل شما تمام بخش ها و اجزاء لباسشویی را بررسی می کند و تمام مشکلات ریز و درشت دستگاه را برطرف می کند. با برطرف شدن مشکلات دستگاه خیالتان از بابت به وجود آمدن مشکلات بزرگتر و اساسی در آینده راحت خواهد بود.

اگر تصمیم دارید لباسشویی خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار لباسشویی لیدر در مشهد به محل شما اعزام شود و خدمات را در منزل شما ارائه دهد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی لیدر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی لیدر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو لیدر

نمایندگی تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد

از زمان شروع فعالیت سما سرویس تا به امروز، تمام مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند، رضایت کامل داشته اند و به مشتریان ثابت و وفادار این شرکت تبدیل شده اند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد، در جهت افزایش کیفیت خدمات و آسودگی خاطر شما عزیزان خدماتی از جمله تعمیرات لباسشویی لیدر در مشهد را، در منزل شما و همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می دهد. این گارانتی 6 ماهه به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار مجاز سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت سما سرویس آن را بدون دریافت هیچ هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

شرکت سما سرویس آماده ارائه خدمات 24 ساعته در تمام روزهای هفته می باشد و جهت رفاه شما عزیزان ثبت درخواست به دو صورت آنلاین و تلفنی در کمتر از یک دقیقه صورت می گیرد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، میخوام از سما سرویس و تعمیرکارشون تشکر کنم که تمام سعیشونو کردن تا کار به خوبی انجام بشه و خیلی اذیت شدن. ممنونم و خسته نباشید
احسان کامرانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی لیدر
درود

خیلی متشکرم از سما سرویس که خدمات به این خوبی ارائه میدن و خیلی پیگیر هستن. چند وقت پیش لباسشویی مارو تعمیر کردن و مشکلشو کامل برطرف کردن. من به هرکسی که این متنو میخونه پیشنهاد میکنم که اگه نیاز به تعمیر داره باسما سرویس تماس بگیره. باتشکر

رضا عبدالرزاقی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی لیدر
واقعا ازتون ممنونم به بهترین شکل ممکن سرویس میدید و بهترین قیمت رو هم تعیین میکنید.کاش همه توی کارشون مثل شما جدی و با انصاف بودن. من که مشتری دائمتون شدم!
ملیکا مهران
مشتری خدمات سرویس لباسشویی لیدر

خدمات پس از فروش لباسشویی لیدر در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های لیدر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی لیدر در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی لیدر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی لیدر در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی لیدر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی لیدر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی لیدر
  • سرویس لباسشویی لیدر در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی لیدر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی لیدر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های لیدر

شرکت تولیدی صنعتی الماس آذر سهند در سال 1365 فعالیت خود را با طراحی و تولید لباسشویی های نیمه اتوماتیک شروع کرد. این شرکت با استفاده از توان متخصصین خود در سال 1385 لباسشویی تمام اتوماتیک دیجیتال خود را با برند تجاری “لیدر” طراحی و عرضه نمود. نشان استاندارد و رده مصرف انرژی A یکی از ویژگی های محصولات این برند است.

سما سرویس، به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی لیدر در مشهد، آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش لباسشویی لیدر در مشهد را در تمام روزهای هفته به همشهریان گرامی ارائه کند.

کلام پایانی

اگر لباسشویی شما خراب شده و احساس می کنید که توانای برطرف کردن مشکل آنرا ندارید، بدون هیچ نگرانی با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات این شرکت استفاده کنید.

کاربران هنگام تماس با متخصصان ما، مشکل خود را مطرح می کنند؛ در صورت جزئی بودن مشکل کاربران راهنمایی می شوند تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل خود را به طور کلی برطرف کنند، اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده و بدون خارج کردن دستگاه از منزل آن را تعمیر خواهند کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟