تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سانیو

تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد

ماشین لباسشویی در هر منزلی ، یکی از اساسی ترین و مهمترین وسایل است. داشتن ماشین لباسشویی در منازل ایرانیان به یک ضرورت تبدیل شده است. چراکه ما ایرانی ها به نظافت و تمیزی لباس هایمان اهمیت زیادی می دهیم. و از طرفی شستن لباس با دست ، علاوه بر این که بسیار دشوار است، برای سلامتی پوست دست نیز مضر بوده و به آن آسیب های زیادی وارد می کند.

تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد

به همین خاطر خدماتی مانند تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، متقاضیان زیادی دارد. مهم نیست که لباسشویی شما تولید چه کشور یا برندی باشد؛ بهرحال روزی دچار ایرادهای جزئی یا اساسی خواهد شد و نیاز به تعمیر پیدا می کند. از طرفی انجام کارهایی مانند تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد. چراکه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید محصولاتی مانند ماشین لباسشویی ، ساختار و قطعات اینگونه دستگاه ها ، بسیار پیچیده شده است.

شرکت سماسرویس ، بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد ، با تشکیل تیمی از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران ، اکنون بصورت تخصصی خدمات سرویس یا تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد را ارائه می کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی سانیو

همشهریان عزیز ما در شهر مشهد ، در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی سانیو در مشهد ، ایرادات زیادی را برای این دستگاه با ما در میان گذاشتند. در ادامه ما قصد داریم تعدادی از رایج ترین این مشکلات را بیان کرده و تا حد امکان شما را در برطرف کردن آن ها راهنمایی کنیم.

عدم چرخش دیگ یا محفظه لباسشویی سانیو

این ایراد یکی از متداول ترین ایرادات لباسشویی سانیو است. اما خبر خوب این است که این مشکل چندان جدی نیست و با هزینه نسبتا کمی برطرف می شود. اما قبل از تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، مطمئن شوید که دیگ دستگاه را بیشتر از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر ایراد از این موضوع نباشد پس احتمال دارد که برد اصلی ، کمربند درایو یا در موارد نادری موتور دستگاه معیوب شده باشد.

برای رفع این ایراد بهتری است که از سرویسکار مجاز لباسشویی سانیو در مشهد ، کمک بگیرید.

تکان خوردن شدید لباسشویی سانیو هنگام شستشو

همه ماشین های لباسشویی بسته به مدل آن ها ، اندکی لرزش را هنگام کارکردن دارند. اما اگر این لرزش بصورت غیر طبیعی باشد و  به حدی باشد که دستگاه از محل خود جابجا شود، نشان می دهد که دستگاه دارای ایرادی است.

برای رفع این ایراد شما باید مطمئن شوید که پایه های دستگاه ، کاملا تراز باشند. اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد احتمالا کمک فنرهای دستگاه از شاسی آن جدا شده اند. در صورتی امکان رفع ایراد را ندارید بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد تماس بگیرید.

داخل لباسشویی سانیو بوی بدی دارد و لباس ها هم بو میگیرند

این موضوع به دلیل رشد قارچ ها با باکتری ها در داخل دستگاه رخ می دهد. که دلیل آن این است که شما احتمالا از حالت شستشو در دمای پایین همراه با مواد شویند بیولوژیکی استفاده می کنید.

برای رفع این ایراد بهتر است دستگاه را در حالت شستشوی با آب داغ ، بدون قرار دادن لباس داخل آن ، روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خودش را تمیز کند. علاوه بر این بعد از هربار شستشو حداقل یک ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جریان داشته باشد.

عدم تخلیه آب کثیف پس از اتمام فرایند شستشو در لباسشویی سانیو

اگر آب در داخل دیگ لباسشویی سانیو پس از پایان شستشو باقی می ماند و بصورت اتوماتیک تخلیه نمی شود ، احتمالا فیلتر تخلیه یا پمپ تخلیه آب خراب شده است. برای تست سلامت پمپ تخلیه ، لوله آن را جدا کرده و داخل یک سطل قرار دهید و ببینید که آب داخل سطل وارد می شود یا نه؟

اگر آبی از لوله خارج نشود پس پمپ تخلیه دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر یا احتمالا تعویض خواهد داشت. برای تعمیر آن در این زمان با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی سانیو در مشهد ، تماس بگیرید.

ایجاد صداهای غیر طبیعی توسط لباسشویی سانیو

وجود سروصدا در ماشین های لباسشویی تا حد کم کاملا طبیعی است. گاهی با افزایش عمر دستگاه نیز سر و صدای آن ممکن است افزایش یابد اما این سروصدا نیز باید در حد قابل تحمل باشد و اگر سروصدای لباسشویی سانیو شما در حدی است که باعث ناراحتی و آزار شما می شود باید آن را تعمیر کنید.

پیش از هرکاری مطمئن شوید که اجسامی مانند کلید یا جسم سخت دیگری در دیگ دستگاه گیر نکرده باشد. اگر ایراد از این نباشد احتمالا یکی قطعات متحرک دستگاه خراب شده یا مسیر گردش آن مسدود شده. در اینصورت بهترین کار این است که با تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد

کسی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد اقدام به ارائه این خدمات می کند باید بصورت کامل و دقیق با ساختار و طراحی این دستگاه آشنا باشد و بتواند هرگونه ایراد آشکار یا پنهان این دستگاه را تشخیص داده و روش تعمیر آن را نیز بداند. اما همانطور که می دانید هرکسی که ادعا می کند تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد است ، این میزان از دانش ، تجربه و مهارت را ندارد و صرفا بر اساس تجارب قبلی و اندک آشنایی که با ماشین های لباسشویی دارد اقدام به تعمیر لباسشویی سانیو نیز می کند.

این موضوع مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. عده زیادی از مشتریان ما ، هنگام تماس با ما از این موضوع شکایت دارند و می گویند که ماشین لباسشویی شان چند وقت قبل توسط یک تعمیرکار دیگر تعمیر شده اما بعد گذشت چند روز دوباره خراب شده و کار نمی کند. بدتر این است که فرد تعمیرکار دیگر پاسخگوی آن ها نیست و مسئولیت این موضوع را قبول نمی کند.

ما در شرکت سماسرویس ، این مشکل را حل کرده ایم. ما با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد ، که بصورت تخصصی کار عیب یابی و تعمیر لباسشویی های سانیو را انجام می دهد؛ موفق شده ایم که رکورد 100% رضایت مشتری را در زمینه تعمیر و سرویس لباسشویی سانیو در مشهد ، کسب کنیم.

سرویسکار لباسشویی سانیو در مشهد

همانطور که گفته شد، مهم نیست که ماشین لباسشویی شما ساخت چه کشور یا برندی باشد. شما هر چقدر هم که مراقب آن باشید و از آن به درستی استفاده کنید بهرحال پس از مدتی و بخاطر فرسودگی قطعات و یا رسوب مواد در داخل آن ، دچار مشکل می شود. این مشکل می تواند جزئی یا اساسی باشد.

اما راه حل چیست؟ بهترین راه حل این موضوع سرویس های دوره ای دستگاه است. سرویس لباسشویی سانیو در مشهد ، یکی از خدمات سماسروی است که بیشتر جنبه پیشگیری از خرابی دستگاه را دارد و انجام آن در حالت عادی ضروری نیست. اما اگر شما بخواهید سلامت و بازده دستگاه خود را همیشه در بالاترین حد ممکن نگه داشته و در هزینه های تعمیرات آن نیز تا حد چشمگیری صرفه جویی کنید باید بدانید که تنها راه این کار سرویس لباسشویی سانیو بصورت دوره ای است.

اما باید توجه داشته باشید که این خدمات نیز باید بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه شوند. شرکت سماسرویس ، خدمات سرویس لباسشویی سانیو را به کمک بهترین سرویسکار لباسشویی سانیو در مشهد ، ارائه می کند. در طول این فرایند سرویسکار مجاز لباسشویی سانیو در مشهد ، سلامت و عملکرد کلیه قطعات دستگاه شما را بصورت کامل بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی آن را برطرف می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی سانیو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سانیو

نمایندگی تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد

شرکت سماسرویس با داشتن بیش از 15 سال سابقه در تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، ارائه کند. این مرکز اکنون و با در اختیار داشتن تیمی متشکل از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران مجاز لباسشویی سانیو در مشهد ، آمادگی این را دارد که بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته خدمات تعمیر لباسشویی سانیو را در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند.

مجموعه سماسرویس ، کلیه خدمات خود از جمله تعمیرات لباسشویی سانیو در مشهد را تا 6 ماه بصورت رسمی گارانتی می کند. یعنی اگر دستگاه شما تا 6 ماه پس تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی سانیو در مشهد ، دوباره به همان مشکل قبل دچار شود ، نمایندگی تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد ، آن را بدون هیچگونه هزینه ای برای شما دوباره تعمیر خواهد کرد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

من تشکر میکنم از شما و تعمیرکار بسیار حرفه ایتون که اینقدر پیگیر و سریع هستید. خداروشکر تعمیراتی که انجام شد کارساز بود و مشکل لباسشویی به کلی برطرف شد. خیلی ممنونم

محمدعلی عاصف
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی سانیو
با سلام

می خواستم تشکر کنم ازتون که کار سرویس لباسشویی مارو به خوبی انجام دادید و خدماتتون واقعا عالی بود من حتما شمارو به اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

مائده مهربان
مشتری خدمات سرویس لباسشویی سانیو
سلام، تشکر میکنم از شما بابت اینکه وقتی تماس گرفتم خیلی با حوصله کمکم کردید  که خودم مشکل لباسشویی رو برطرف کنم و خداروشکر مشکل رفع شد. ممنونم🙏
سیما فاتحی

خدمات پس از فروش لباسشویی سانیو در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های سانیو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی سانیو در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی سانیو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی سانیو در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی سانیو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی سانیو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی سانیو
  • سرویس لباسشویی سانیو در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی سانیو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی سانیو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های سانیو 

برند سانیو در سال 1947 در اوزاکا ، ژاپن تاسیس شد. این شرکت که در ابتدای فعالیت خود محصولاتی مانند غذاساز ، خردکن و آسیاب برقی تولید می کرد در دو دهه گذشته وارد عرصه تولید محصولاتی مانند ماشین های لباسشویی نیز شده است. ماشین های لباسشویی سانیو ، همانند سایر محصولات این کارخانه بسیار با کیفیت و قابل قبول اند. در سالهای اخیر لباسشویی های سانیو در بازار ایران به شدت مورد توجه قرار گرفته و طرفداران و خریداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است

شرکت سماسرویس نیز از ابتدای ورود ماشین های لباسشویی سانیو اقدام به ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی سانیو در مشهد نمود و موفق شد در این زمینه نیز ، رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید. شما عزیزان جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش لباسشویی سانیو در مشهد ، می توانید از طریق تماس تلفنی ، پیامرسان واتساپ و وب سایت سماسرویس اقدام نمایید.

کلام پایانی

در نهایت باید این موضوع را ذکر کنیم که اگر شما آشنایی زیادی با کارهای فنی مانند تعمیر لباسشویی ندارید ، بهتر است که در صورت خرابی وسایلی مانند لباسشویی سانیو ، با یک متخصص تماس بگیرید. دستکاری قطعات دستگاه حساسی مانند لباسشویی ممکن است یک ایراد جزئی را به یکی ایراد پرهزینه و اساسی تبدیل کند.

ما در شرکت سماسرویس ، با درک مشکلات اقتصادی همشهریان عزیز همیشه سعی می کنیم که هزینه های منصفانه ای را برای خدمات خود تعیین کنیم. از این گذشته ما بر خلاف سایر همکاران مان ، هرگز قطعه ای که قابل تعمیر است را تعویض نمی کنیم تا شما عزیزان متحمل هزینه های سنگین تویض بعضی از قطعات ماشین لباسشویی سانیو نشوید.

پس در صورت بروز هرگونه ایرادی در ماشین لباسشویی سانیو منزلتان ، پیش از هرکاری با سماسرویس ، مرکز تعمیرات لباسشویی سانیو در مشهد تماس بگیرید. همکاران ما در قسمت پشتیبانی فنی سعی می کنند تا حد امکان شما را در رفع مشکل راهنمایی کنند و در صورت لزوم تعمیرکار لباسشویی سانیو در مشهد را به سرعت به منزل شما اعزام خواهند کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟