تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو زیرووات

تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

امروزه با وجود لباسشویی تعداد زیادی لباس در مدت کوتاهی شسته می شوند و احتیاجی نیست برای شستن لباس ها با دست انرژی و وقت خود را هدر بدهید. اما این وسیله بسیار کاربردی ممکن است به دلیل استفاده نادرست و یا کار کردن برای مدت طولانی، فرسوده شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد نیز ارائه می دهد. این مجموعه در سال های فعالیت خود تجربه زیادی به دست آورده و با شناسایی نیاز های مشتریان خود خدمات خود را تکمیل کرده تا مشتریان این مجموعه بهترین و کامل ترین خدمات را دریافت کنند.

تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد همراه با گارانتی 6 ماهه، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار لباسشویی زیرووات در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی زیرووات

روزانه تعداد زیادی درخواست تعمیر در سما سرویس ثبت می شود. در میان مشکلاتی که برای لباسشویی ها اتفاق می افتد برخی از مشکلات بسیار بیشتر رخ می دهند و رایج تر هستند که در ادامه برخی از آنها را همراه با روش رفع آنها ذکر کرده ایم.

نچرخیدن دیگ لباسشویی زیرووات

این مشکل گاهی اوقات به دلیل پاره شدن تسمه و یا باز بودن درب لباسشویی رخ می دهد. همچنین ممکن است به دلیل خراب شدن موتور، ایراد در برد دستگاه یا خرابی کوپلینگ موتور دیگ لباسشویی چرخش را آغاز نکند.

بهتر است ابتدا درب لباسشویی را بررسی کنید که به درستی بسته شده باشد. برای رفع این مشکل باید قفل درب و موارد گفته شده توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی زیرووات در مشهد بررسی شوند و اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه صورت بگیرد.

باز نشدن درب لباسشویی زیرووات

علت باز نشدن درب لباسشویی می تواند خرابی میکروسوئیچ یا قفل درب باشد. در مواجهه با این مشکل باید قطعه معیوب را شناسایی کرد و آن را تعویض یا در صورت امکان تعمیر کرد.

گاهی اوقات در مواردی که درب به سختی باز می شود امکان دارد مشکل در لولای درب باشد و باید آنرا نیز بررسی کنید. اگر توانایی حل مشکل را ندارید با سرویسکار لباسشویی زیرووات در مشهد تماس بگیرید.

از کار افتادن موتور لباسشویی زیرووات پس از آبگیری

این مشکل ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • سفت بسته شدن تسمه
  • خرابی رله اورلود
  • زیاد بودن بار دستگاه
  • نیم سوز شدن موتور

برای رفع این مشکل ابتدا بار لباسشویی را کم کنید و بیش از حد دیگ دستگاه را پر نکنید و در صورت سفت بسته شدن تسمه آن را رگلاژ کنید.

خوب شسته نشدن لباس ها توسط لباسشویی زیرووات

خوب شسته نشدن لباس ها می تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • استفاده از مواد شوینده نامناسب
  • آبگیری نکردن درست دستگاه
  • تخلیه نشدن آب

برای رفع این مشکل شوینده را تعویض کنید و از شوینده مناسب استفاده کنید. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد تماس بگیرید.

عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی زیرووات

زمانی که دور خشک کن لباسشویی کار نمی کند بهتر است ابتدا تنظیمات دستگاه را بررسی کنید زیرا امکان دارد دور خشک کن در تنظیمات حذف شده باشد و به راحتی می توانید آن را دوباره فعال کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی خازن راه انداز
  • مشکل در برد دستگاه
  • مشکل در موتور
  • وجود اضافه بار در دیگ لباسشویی

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی زیرووات در مشهد

از آنجایی که لباسشویی یک وسیله پیشرفته و پیچیده است، تعمیر آن باید توسط افراد متخصص صورت بگیرید. تعمیر لباسشویی توسط افراد غیر متخصص، غیرممکن است و به احتمال زیاد خرابی های دستگاه بیشتر می شوند.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران و تکنیسین های خبره و دوره دیده توانایی دارد تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند و به آنها برای خلاص شدن از دردسر های لباسشویی شان کمک کند. تعمیرکاران ما قادر هستند انواع مدل های لباسشویی زیرووات، از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها را تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی زیرووات در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت تکنیسین را به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی زیرووات در مشهد

سرویس دوره ای لباسشویی راه حلی مناسب و کم هزینه برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات اساسی در لباسشویی است. برخی افراد بر این باور اند که تنها زمانی که لباسشویی خراب می شود  به تکنیسین و متخصص احتیاج پیدا می کنند، اما باید بدانید که با سرویس کردن دستگاه حداقل هر 6 ماه یکبار، می توانید از خرابی های دستگاه و دردسرهای آن جلوگیری و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی زیرووات در مشهد نیز ارائه می دهد. فرآیند سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی زیرووات در مشهد در محل مشتری انجام می شود و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. برای ثبت درخواست سرویس لباسشویی زیرووات در مشهد می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی زیرووات در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زیرووات

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

سما سرویس پس از سال ها تلاش و خدمت رسانی صادقانه، اکنون به عنوان یک مرکز معتبر در حوزه خود شناخته می شود و در بین مشتریان خود محبوبیت بسیاری دارد. رضایت مشتریان و خدمات باکیفیت موجب شده تا این مجموعه موفق شود عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد را کسب کند و با این نام به کاربران لباسشویی زیرووات خدمات ارائه دهد.

سما سرویس با بهره گیری از توان تعمیرکاران مجرب خود و استفاده از قطعات یدکی اصلی، سعی دارد تا شما عزیزان تجربه خوبی از دریافت خدمات از سما سرویس داشته باشید و همچنین با ارائه ضمانت 6 ماهه این اطمینان را به شما می دهد که اگر پس از تعمیر لباسشویی شما توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به همان عیب دچار شد، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد، برای راحتی بیشتر شما عزیزان امکان ثبت درخواست به صورت تلفنی و آنلاین را فراهم کرده و شما می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات سما سرویس استفاده کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام؛ متشکرم از سما سرویس که به جای تعویض برد لباسشوییمون اونو تعمیر کردن و خیلی هزینه ها به نفعمون شد و دستمزدشون هم واقعا عادلانه و مناسب بود خیلی ممنونم
طاهره غلامی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی زیرووات
تشکر می کنم از سما سرویس و تعمیرکار خوبشون که لباسشویی مارو تعمیر کردن و الان بدون هیچ مشکلی داره مثل روز اولش کار میکنه واقعا ممنونم.
آمنه سادات مالکی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات
خیلی تشکر می کنم از شما به خاطر تعمیر لباسشویی مون و اینکه سریع خودتونو رسوندید و تعمیرات به خوبی انجام شد.
ایمان طاهرزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات

خدمات پس از فروش لباسشویی زیرووات در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های زیرووات خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی زیرووات در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی زیرووات در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی زیرووات در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی زیرووات در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی زیرووات
  • سرویس لباسشویی زیرووات در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی زیرووات در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های زیرووات

زیرووات زیر مجموعه کمپانی ایتالیایی کندی و از معتبرترین برندهای اروپایی است. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و در حال حاضر سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. لباسشویی های این برند همانند محصولات دیگر آن از کیفیت بالا، طراحی زیبا و ساختار مدرن بهره می برند و ارزش خرید خوبی دارند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد، به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمات پس از فروش لباسشویی زیرووات در مشهد به همشهریان خود ارائه می دهد.

کلام پایانی

به دلیل پیچیدگی و ناشناخته بود ساختار لباسشویی برای افراد غیر متخصص، توصیه می شود در زمان خرابی لباسشویی تان از دستکاری و تلاش برای تعمیر آن خودداری کنید.

اگر چنانچه هرگونه مشکلی برای لباسشویی شما ایجاد شده، بهترین کار این است که پیش از هر اقدامی با مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد ( سما سرویس ) تماس بگیرید و ایراد دستگاه را مطرح کنید. در صورت جزئی بودن مشکل همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل را به طور کلی برطرف کنید، اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد با توافق شما تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل شما می رسانند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟