خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
لوگو بلوتینی

تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد

وجود ماشین لباسشویی در هر منزلی یک نعمت به حساب می آید چراکه این دستگاه تعداد زیادی لباس را در مدت کوتا شسته و خشک می کند. اگر شما بخواهید این مار را با دست انجام بدهید زمان و انرژی زیادی را باید صرف این کار کنید. به همین خاطر است که اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود در روند طبیعی زندگی شما اختلالاتی ایجاد می شود که برای شما به هیچ وجه مطلوب نیست.

تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد

شرکت سماسرویس که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، 15 سال سابقه فعالیت دارد، موفق شده است که در طول این مدت بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت 100% این افراد را جلب کند. یکی از خدمات پرمتقاضی این مجموعه ، تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد است.

شرکت سماسرویس به عنوان معتبرترین مرکز تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد ، بصورت 24 ساعته در هفت روز هفته آمده ارائه خدمات سرویس یا تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد است. شما کافیست که برای ثبت درخواست خود از طریق تماس تلفنی یا از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی بلوتینی

در ادامه تعدادی از رایجترین مشکلات ماشین لباسشویی بلوتینی را که مشتریان ما آنها در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد بیان کرده اند برای شما بازگو می کنیم:

محفظه یا سبد لباسشویی بلوتینی نمی چرخد

این ایراد در اکثر موارد زمانی رخ می دهد که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد. اگر ایراد از درب دستگاه نباشد پس احتمالا تسمه موتور پاره شده و یا بیش از حد سفت شده است. ماشین لباسشویی را در حالت خاموش و خالی قرار داده و سعی کنید با دست سبد آن را بچرخانید اگر سبد دستگاه بچرخد ، مشکل از تسمه نیست.

اگر ریشه مشکل یکی از این موارد نباشد پس احتمالا ایراد جدی تری دارد و بهتر است که با تعمیرکار مجاز لباسشویی بلوتینی در مشهد تماس بگیرید.

درب لباسشویی بلوتینی گیر کرده و باز نمی شود

علت بروز این ایراد می تواند خرابی تایمر قفل ، خرابی میکروسوئیچ قفل یا خرابی لولاهای درب دستگاه باشد. در زمان بروز این مشکل به هیچ وجه سعی نکنید با زور درب دستگاه را باز کنید. دستگاه را خاموش کرده و در اولین فرصت با مرکز تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی بلوتینی بعد از اتمام آبگیری از کار می افتد

این ایراد در اکثر موارد به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

  • تسمه موتور بیش از حد سفت بسته شده
  • رله اورلود دستگاه ایراد دارد
  • سبد دستگاه بیش از ظرفیت آن پر شده است
  • موتور دستگاه خراب شده یا نیم سوز شده است

اگر سبد دستگاه بیش از حد پر نشده باشد پس ایراد باید از نزدیک و توسط سرویسکار مجاز لباسشویی بلوتینی در مشهد بررسی شود.

لباس ها پس شستشو در لباسشویی بلوتینی تمیز نمی شوند

اگر لباسشویی بلوتینی شما لباس هایتان را خوب نمی شود دلیل آن می تواند یکی از موارد زیر باشد.

  • مواد شوینده بی کیفیت استفاده شده
  • دستگاه به خوبی و به اندازه کافی آبگیری نمی کند
  • آب کثیف از دستگاه کامل خارج نمی شود

در صورتی که نتوانستید ریشه مشکل را پیدا کنید بهترین کار این است که با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی بلوتینی در مشهد تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید.

لباسشویی بلوتینی لباس ها را خشک نمی کند

پیش از هر اقدامی تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که خشک کردن در برنامه چرخه شستشوی دستگاه باشد.

دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خازن راه اندازی دستگاه خراب شده
  • برد اصلی دستگاه ایراد دارد
  • موتور لباسشویی خراب شده
  • محفظه دستگاه بیش از حد سنگین است

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی بلوتینی در مشهد

زمانی که ماشین لباسشویی منزل شما خراب می شود ، شما نیز مانند سایر افراد دوست دارید که هرچه سریعتر مشکل آن برطرف شده و بتوانید دوباره از آن استفاده کنید. اینکه ماشین لباسشویی شما سریعا راه اندازی شود اهمیت زیادی دارد اما مسئله دیگری که در همین حد مهم است این است که وظیفه تعمیر آن را به یک تعمیرکار ناشی و نابلد نسپارید.

شخصی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی بلوتینی در مشهد و در مجموعه سماسرویس در حال ارائه خدمات است ، با تمامی مدل های لباسشویی بلوتینی آشنایی کاملی دارد و ما نیز در مجموعه سماسرویس همواره او را در جریان آخرین مدل های این دستگاه و جدیدترین متدهای تعمیر آن قرار می دهیم. به همین خاطر است که تعمیرکار مجاز لباسشویی بلوتینی در مشهد ، موفق به جلب رضایت 100% مشتریان ما شده است.

سرویسکار لباسشویی بلوتینی در مشهد

سرویس دوره ای لباسشویی راه حلی مناسب و کم هزینه برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات اساسی در لباسشویی است. برخی افراد بر این باور اند که تنها زمانی که لباسشویی خراب می شود  به تکنیسین و متخصص احتیاج پیدا می کنند، اما باید بدانید که با سرویس کردن دستگاه حداقل هر 6 ماه یکبار، می توانید از خرابی های دستگاه و دردسرهای آن جلوگیری و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی بلوتینی در مشهد نیز ارائه می دهد. فرآیند سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی بلوتینی در مشهد در محل مشتری انجام می شود و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. برای ثبت درخواست سرویس لباسشویی بلوتینی در مشهد می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی بلوتینی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بلوتینی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد

شرکت سماسر.یس ، پس از 15 سال فعالیت به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد و کسب رضایت 100% مشتریان خدمات خود ، اکنون موفق به کسب عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد شده است و خدمات خود را در این قالب به مشتریان ارائه می دهد.

سماسرویس از ابتدای شروع فعالیت خود در حوزه تعمیر و سرویس لباسشویی بلوتینی در مشهد ، همواره رضایت و اعتماد مشتریان خود را به عنوان اولویت اول خود قرار داده و در همین راستا با راه اندازی مرکز پشتیبانی 24 ساعته ، در هر ساعت از شبانه روز که نیاز بوده است به مردم شهر مشهد خدمت رسانی نموده است.

علاوه بر این شرکت سماسرویس در تمام طول هفته در دسترس شما عزیزان خواهد بود و شما می توانید با تنها یک  تماس تلفنی درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار یا سرویسکار مجاز لباسشویی بلوتینی در مشهد ثبت نمایید. علاوه بر این شما از طریق همین وب سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست بصورت آنلاین و همچنین از طریق پیامرسان واتساپ نیز درخواست های خود را برای دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد ثبت نمایید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر میکنم از سما سرویس به خاطر خدمات خوبشون و اینکه به موقع برای تعمیر اومدن. خداروشکر لباسشویی مون درست شده و داره مثل روز اول کار میکنه.من به همه اطرافیانم پیشنهاد میدم از خدمات شما استفاده کنند
حشمت ملازاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی
سلام

تشکر می کنم از شما و تکنیسین بسیار با اخلاقتون که به موقع برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید و بدون اتلاف وقت سریع تعمیرات رو انجام دادید، قیمت هم واقعا نسبت به خدماتی که ارائه دادید عادلانه و منطقی بود. مرسی

سمانه اشرفی پور
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی بلوتینی
من میخواستم بابت  اخلاق و برخورد خوب تعمیرکارتون و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی تشکر کنم. تعمیر لباسشویی هم بسیار عالی انجام شده و مشکل کاملا برطرف شده. ممنون
علیرضا سیدزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی

خدمات پس از فروش لباسشویی بلوتینی در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های بلوتینی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات بلوتینی فریجیدر
  • سرویس لباسشویی بلوتینی در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی بلوتینی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های بلوتینی 

بلوتینی یکی از تولید کنندگان لوازم منزل در جهان است که در ابتدای کار خود در سال 1996 فقط محصولاتی مانند خردکن و غذاساز را در بازار عرضه می کرد. اما پس گذشت حدود یک دهه وارد عرصه تولید لوازمی مانند لباسشویی و یخچال فریزر نیز شد و توانست پس از مدتی در این زمینه موفق به فروش محصولات خود در بیش از 20 کشور دنیا و به خصوص ایران بشود. محصولات این کارخانه علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت نسبتا مناسبی نیز می باشند که همین موضوع سبب محبوبیت آن شده است.

شرکت سماسرویس نیز در طول 15 سال فعالیت خود همواره در رمینه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی بلوتینی در مشهد پیشرو بوده و اکنون به عنوان تنها مرکز تعمیرات لباسشویی بلوتینی در مشهد که خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند ، فعالیت می کند.

کلام پایانی

لباسشویی تان از دستکاری و تلاش برای تعمیر آن خودداری کنید. این کار در صورت بی احتیاطی ممکن است خطرات زیادی را برای شما و خانواده تان ایجاد کند. علاوه بر این همیشه وظیفه تعمیر وسایل ضروری منزل تان را به افرادی بسپارید که دارای مهارت ، تجربه و دانش کافی باشند.

اگر چنانچه هرگونه مشکلی برای لباسشویی شما ایجاد شده، بهترین کار این است که پیش از هر اقدامی با مرکز تعمیر لباسشویی بلوتینی در مشهد ( سما سرویس ) تماس بگیرید و ایراد دستگاه را مطرح کنید. در صورت جزئی بودن مشکل همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل را به طور کلی برطرف کنید، اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد با توافق شما تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل شما می رسانند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟