تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو ایکس ویژن

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، یکی از خدماتی است که در چند سال اخیر در مجموعه سماسرویس ، متقاضیان زیادی داشته است. این ماشین های لباسشویی که در سالهای اخیر در بازار ایران حضور پیدا کرده اند ، به دلیل قیمت مناسبی که دارند طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. به همین خاطر ما در شرکت سماسرویس ، این خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد را بصورت اختصاصی به همشهریان عزیز ارائه می کنیم.

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

مجموعه سماسرویس برای خدمت رسانی بهتر و مفیدتر به مردم عزیز شهر مشهد ، اقدام به راه اندازی این وب سایت نموده تا علاوه بر اینکه خدمات خود را بهتر به مشتریان معرفی کند ، بتواند روند ثبت درخواست ها را تسهیل کرده تا شما عزیزان علاوه بر تماس تلفنی بتوانید از طریق وب سایت سماسرویس نیز درخواست خود جهت اعزام تعمیرکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد را ثبت نمایید.

این مجموعه بصورت 24 ساعته از سه روش تماس تلفنی ، وب سایت سماسرویس و پیامرسان واتساپ ، آماده ثبت درخواست های شما برای دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد می باشد.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی ایکس ویژن

در بین ایراداتی که برای لباسشویی ایکس ویژن در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، بیان شده ، موارد زیر به تعداد دفعات بیشتری تکرار شده اند و رواج بیشتری دارند:

ماشین لباسشویی ایکس ویژن روشن نمی شود

این ایراد که یکی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی است به یکی از دلایل زیر اتفاق می افتد:

  • مشکل در جریان برق: اولین چیزی که باید بررسی شود اتصال صحیح دستگاه به جریان برق است. کابل برق دستگاه ، محافظ برق آن و پریز را کاملا بررسی کنید.
  • موتور: گاهی اوقات دمای موتور دستگاه تا حد زیادی بالا می رود و دستگاه برای محافظت از خودش بصورت خودکار خاموش می شود. اگر دمای موتور لباسشویی بصورت مداوم و پرتکرار بالا برود باید توسط سرویسکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد بررسی شود. اگر این اتفاق یک یا دو مرتبه رخ داد چندان جدی نیست.
  • سوئیچ درب : این سوئیچ وظیفه دارد که بسته شدن کامل درب را به برد اصلی اطلاع دهد تا دستگاه شروع به کار کند. اگر این سوئیچ خراب باشد یا درب لباسشویی بصورت کامل بسته نباشد ، دستگاه روشن نخواهد شد.
لباسشویی ایکس ویژن بعد از آب گیری از کار می افتد

گاهی اوقات ممکن است که دستگاه پس اتمام آب گیری دیگر کار نکرده و متوقف شود. در این زمان مشکل در اکثر اوقات بخاطر خرابی هیدروستات است. یا ممکن است ارتباط میان هیدرواستات و موتور تایمر قطع شود و این مشکل را بوجود بیاورد. برای رفع این ایراد بهتر است از تعمیرکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن حرکت می کند!

اگر ماشین لباسشویی شما هنگام کارکردن سروصدای زیادی ایجاد می کند و حتی جابجا می شود بهترین کار این است که دستگاه را خاموش کنید و سپس به راحتی پایه های دستگاه را تراز کنید و در 99 درصد موارد مشکل تان حل خواهد شد. اگر چنانچه مشکل با این کار رفع نشد احتمالا کمک فنرهای دستگاه از شاسی آن جدا شده اند که باید برای رفع آن با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایکس ویژه در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی ایکس ویژن آب گیری نمی کند

این ایراد نیر یکی از رایج ترین ایرادات در ماشین های لباشسویی ایکس ویژن است. در اکثر موارد این اتفاق بخاطر فشار کم آب رخ می دهد و زمانی که فشار آب به حد عادی برسد مشکل برطرف می شود. اما از دلایل دیگر بروز این مشکل می توان به پیچ خوردگی شیلنگ ورودی یا وجود پارگی در آن را ذکر کرد.

اگر امکان رفع ایراد را ندارید بهتر است که با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی ایکس ویژن در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه آب لباسشویی ایکس ویژن درست صورت نمی گیرد

این ایراد می تواند دلایل متعددی داشته باشد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • شیلنگ تخلیه: انسداد یا گرفتگی شیلنگ تخلیه می تواند باعث اختلال در روند تخلیه آب توسط دستگاه شود.
  • پمپ تخلیه: گرفتگی ورودی پمپ ، گیر کردن اجسام خارجی مانند سکه ، خرابی تسمه ، خرابی بلبرینگ های پمپ و شکستگی پروانه پمپ می توانند باعث عدم عملکرد صحیح پمپ تخلیه شده و فرایند تخلیخ آب را با مشکل روبرو کنند.
  • مواد شویند: استفاده از مقدار زیادی مواد شویند باعث ایجاد کف و لجن بیش از حد شده و تخلیه آب دستگاه را سخت می کنند.

تعمیرکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

ماشین های لباسشویی ایکس ویژن نسبت به سایر محصولات این شرکت ، جدیدتر اند و در سالهای اخیر به بازار لوازم خانگی ایران راه پیدا کرده اند. به همین خاطر تعمیرکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، متقاضیان زیادی دارد. البته در مدت یک سال گذشته تعداد افراد زیادی اقدام به ارائه خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد نموده اند. اما مسئله ای که مهم است اکثر این افراد آشنای کاملی با قطعات و اجزای این دستگاه ها ندارند.

شرکت سماسرویس مانند سایر دستگاه ها ، برای لباسشویی های ایکس ویژن نیز ، تعمیرکار متخصص و متبهر را در اختیار دارد. این فرد در زمینه تعمیر لباسشویی ایکس ویژن آموزش های کاملی را پشت سر گذاشته و کاملا به زیر و بم این دستگاه آشنا است.

شما عزیزان و کاربران لباسشویی ایکس ویژن از این پس می توانید با خیالی آسوده کار تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکار مجاز لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، بسپارید. سماسرویس نیز برای اطمینان هرچه بیشتر خاطر شما خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کند.

سرویسکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

در سالهای اخیر و رشد زیاد قیمت لوازم خانگی ، قیمت قطعات یدکی و به تبع آن هزینه تعمیر این لوازم نیز به همان نسبت افزایش پیدا کرده است. مشکلات اقتصادی که برای مردم ایران پیش آمده باعث شده است که همه به فکر کاهش هزینه های خود باشند. در این راستا شرکت سماسرویس اقدام به ارائه خدماتی مانند سرویس لباسشویی ایکس ویژن در مشهد نموده است.

این خدمت که توسط سرویسکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ارائه می شود، یک اقدام مهم در زمینه کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری لوازم منزل است. در این فرایند سرویسکار مجاز لباسشویی ابکس ویژن در مشهد ، تمامی قطعات و اجزای ماشین لباسشویی شما را بررسی می کند. تمام ایرادات کوچک و بزرگ آن را نیز برطرف می کند.

با این کار که باید بصورت دوره ای و مداوم صورت پذیرد ، تمامی ایرادات کوچک دستگاه شناسایی و برطرف شده و تمامی قطعات دستگاه نظافت و تنظیم می شوند. با این کار سلامت دستگاه شما بصورت مداوم تحت نظر بوده و هیچگونه ایرادی در آن بروز نخواهد کرد. در نتیجه شما متحمل هزینه های سنگینی مانند تعمیرات و تعمیر یا تعویض قطعات نخواهید شد.

شما عزیزان می توانید بصورت شبانه روزی جهت ثبت درخواست اعزام تعمیرکار یا سرویسکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

شرکت سماسرویس یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر لوازم منزل در مشهد است که به خاطر خدمات با کیفیت و مشتری مداری ، اکنون خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با درک صحیح نیاز مشتریان موفق شد خدماتی را به مشتریان ارائه دهد که رضایت بسیاری از آن ها را جلب نموده است.

پشتیبانی 24 ساعته ، خدمت رسانی در تمام طول هفته ، تعمیرکاران وسرویسکاران متخصص و گارانتی تعمیرات تنها بخشی از خدماتی است که سماسرویس به پاس اعتماد مشتریان به این عزیزان ارائه می دهد. شرکت سماسرویس همیشه در دسترس همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد بوده است و در هر ساعتی از شبانه روز در صورت نیاز تعمیرکار یا سرویسکار لباسشویی ایکس ویژن در مشهد را منازل این عزیزان اعزام نموده و خواهد نمود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ایمس ویژن در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد اینجا کلیک کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کل مجموعه سما سرویس. میخواستم تشکر کنم بابت خدمات بسیار خوبی که ارائه میدید. خیلی خوبه که به صورت شبانه روزی پاسخگو هستید و کار رو بدون معطلی انجام میدید.
عادل غزنینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن
سلام،من حدود سه سالی هست مشتری این شرکت هستم و هر زمانی که دوستان و آشنایان من به تعمیرات نیاز دارن بهشون شما رو پیشنهاد میدم چون خودم واقعا از خدماتتون راضی بودم. باتشکر
هدی آغداشلو
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن
میخواستم تشکر کنم از شما و همکارانتون که خیلی عالی به مشکلات و درخواست ها رسیدگی می کنید و در کارتون اینقدر جدی و پیگیر هستید.ممنونم
فریدون مهدوی
مشتری خدمات سرویس لباسشویی ایکس ویژن

خدمات پس از فروش لباسشویی ایکس ویژندر مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های ایکس ویژن خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی ایکس ویژن
  • سرویس لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی ایکس ویژن در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های ایکس ویژن

شروع به کار و داستان شکل‌گیری هر برند از روزهایی شروع می‌شود که جرقه یک ایده، تبدیل به اقدامی موثر شده و تلاش مستمر باعث پیشرفت آن برند در گذر زمان می‌شود. بیش از 15 سال پیش، ایکس ویژن با جرقه‌ای از ایده تولید محصولات با کیفیت ایرانی، راه خود را آغاز کرده و امروز تبدیل به خانواده بزرگی با سبر کالاهای متعدد شد که با جلب اعتماد شما همراهان، به زیر سقف و خانۀ شما قدم گذاشت. ایکس ویژن به پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت حرفه‌ای مجموعۀ مادیران، مسیر خود را در جهت پیشرفت و ارتقای کیفیت محصولات خود ادامه داده و امروز به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد مردم در زمینه لوازم صوتی و تصویری و خانگی تبدیل شده است.

شرکت سماسرویس نیز در تمام طول این پانزده سال ، در کنار شما بوده تا تمامی ایراداتی که برای لوازم ضروری منزلتان پیش می آید را به سرعت برطرف کند. شرکت سماسرویس بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد است.

کلام پایانی

شرکت سماسرویس ، به عنوان بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ، به شما عزیزان توصیه می کند که تعمیر لوازم ضروری منزلتان را به افراد نامعتبر و نابلد نسپارید. ما بصورت روزانه مشتریانی را داریم که لوازم منزل شان قبلا توسط یک تعمیرکار دیگر تعمیر شده اما پس از چند روز دوباره خراب شده است. هرچند که ما تمام مشکلات این مشتریان را برطرف کرده ایم اما اگر این عزیزان از ابتدا با سماسرویس تماس می گرفتند ، با مشکل شان با هزینه ای به مراتب کمتر برطرف می شد.

تعمیر نادرست و غیر اصولی وسایلی مانند لباسشویی ایکس ویژن ، می تواند باعث تشدید خرابی و یا آسیب به سایر قطعات آن بشود و این موضوع موجب می شود که شما دوباره و چندباره برای رفع یک ایراد جزئی هزینه کنید. پس لطفا حتما قبل از هرکاری با سماسرویس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

شاید مشکل دستگاه شما بسیار جزی باشد و با راهنمایی کارشناسان ما بتوانید مشکل را خودتان و بدون هزینه برطرف کنید.

شرکت سماسرویس بصورت و تیم فنی و پشتیبانی ما بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشکلات شما می باشد و شما می توانید از طریق تماس تلفنی ، پیامرسان واتساپ و وب سایت سماسرویس درخواست خود را برای دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ثبت نمایید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟