تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد

تا همین چند سال پیش نداشتن ماشین لباسشویی در خانه چیز عجیبی نبود و وقتی لباس‌ های چرک و کثیف زیاد می شد باید با دست شروع به شستن لباس ها می کردیم. امروزه همه ما به شستن لباس ها با لباسشویی عادت کرده ایم زیرا شستن تعداد زیادی از لباس ها آن هم با دست بسیار وقت گیر و دشوار است.

اگر لباسشویی آبسال شما خراب شده و احتیاج دارید سریع آن را تعمیر کنید توصیه می کنیم با سما سرویس تماس بگیرید و بهترین خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد را دریافت کنید.

تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد

شرکت سما سرویس سالهاست در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و با ارائه خدمات با کیفیت توانسته در بین مشتریان خود محبوب شود و اعتبار کسب کند. تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد از خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند و شامل 6 ماه گارانتی می شود. تمام مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته و ما را به آشنایان خود معرفی کرده اند

مجموعه سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و آمادگی دارد هر زمان که نیاز دارید تعمیرکار لباسشویی آبسال در مشهد به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آبسال

در ادامه می توانید برخی ایرادات رایج در لباسشویی های آبسال را به همراه روش برطرف کردن آن مطالعه کنید و در صورت امکان خودتان مشکل دستگاهتان را رفع کنید.

لباسشویی آبسال روشن نمی شود

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما در اکثر موارد این موضوع به دلیل عدم اتصال صحیح دستگاه به جریان برق رخ می دهد. پیش از هر اقدامی سلامت کابل برق ، محافظ برق دستگاه و پریز را بررسی کنید. اگر مشکل همچنان پا برجا بود و رفع نشد بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مشهد تماس حاصل کنید.

لباسشویی آبسال لرزش و تکان های بدی دارد

تکان خوردن و لرزش شدید لباسشویی از مشکلات رایج در میان کاربران بوده است. یکی از اصلی ترین دلایل لرزش و تکان شدید دستگاه تراز نبودن پایه های آن است و قبل از هر کاری حتما باید مطمئن شوید که پایه های آن کاملا تراز باشند.

اگر ایراد از پایه های دستگاه باشد ممکن است بخاطر پر شدن دیگ بیش از ظرفیت آن باشد. در غیر اینصورت مشکل از کمک فنرها و شاسی دستگاه است که باید توسط سرویسکار مجاز لباسشویی آبسال در مشهد بررسی شود.

ایجاد شدن صدای آزار دهنده از لباسشویی آبسال

گاهی اوقات این مشکل می تواند در اثر جای گیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه ایجاد شود. همچنین امکان دارد این مشکل به دلیل وارد شدن جسم خارجی به داخل دستگاه اتفاق بیفتد و باید قبل از قرار دادن لباس ها در لباسشویی به خوبی آنها را بررسی کنید تا جسم خارجی در آنها نباشد.

بعضی مواقع ممکن است مشکل در پمپ تخلیه، خرابی بلبرینگ، مشکل در موتور، خرابی کمک فنرها و تسمه علل رخ دادن این اتفاق باشند. پیشنهاد می شود در صورت مواجهه با این مشکل با سرویسکار لباسشویی آبسال در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

درب لباسشویی آبسال بسته نمی شود

این مشکل نیز یکی از رایجترین مشکلات لباسشویی است که دلیل آن می تواند وجود ایراد در اجزاء قفل باشد. گاهی خراب شدن میکروسوئیچ علت به وجود آمدن این مشکل است اما خراب شدن زبانه قفل و یا سیم کشی آن نیز می تواند موجب پدید آمدن این مشکل شود.

جهت عیب یابی و رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی آبسال در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی آبسال به لباس ها آسیب وارد می کند

آسیب دیدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی از مشکلاتی است که ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد. اکثر اوقات علت رخ دادن این اتفاق گیر کردن شی خارجی در دیگ لباسشویی است؛ بنابراین باید محفظه دستگاه را به دقت بررسی کنید و اجسام خارجی که ممکن است درون آن گیر کرده باشند را خارج کنید.

اگر نتوانستید مشکل را پیدا و رفع کنید، با تعمیرکار مجاز لباسشویی آبسال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی آبسال در مشهد

شرکت سما سرویس ، نیروهای بسیار با تجربه و مجربی دارد. همه تکنیسین ها و تعمیرکارانی که تحت پوشش سما سرویس مشغول به خدمت رسانی هستند؛ دارای حداقل 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات می باشند. این افراد بصورت تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد نیز آموزش دیده اند و همواره اطلاعات و مهارت های آن ها مورد آزمون قرار می گیرد.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا تیم پیگیری درخواست ها به سرعت تعمیرکار مجاز لباسشویی آبسال در مشهد به محل شما اعزام کند.

سرویسکار لباسشویی آبسال در مشهد

یکی از اقدامات ضروری برای هر لباسشویی سرویس کردن آن بصورت دوره ای است. این عمل در حالت کلی باید یکبار در سال انجام شود؛ اما اگر شما در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید و از لباسشویی خود بیشتر استفاده می کنید این کار باید در سال دوبار انجام شود.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی آبسال در مشهد نیز ارائه می دهد. اما شاید بپرسید استفاده از خدمات سرویس لباسشویی سما سرویس چه مزایایی دارد؟

استفاده از خدمات سرویس لباسشویی آبسال در مشهد باعث می شود که تمام قطعات و اجزای لباسشویی همیشه سالم باشند و در بهترین شرایط وظیفه خود را انجام دهند. علاوه بر این انجام این کار تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه های احتمالی تعمیر آن دارد و عمر دستگاه را افزایش می دهد.

اگر تصمیم دارید لباسشویی خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار لباسشویی آبسال در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آبسال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آبسال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آبسال

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد

زمانی که لباسشویی آبسال شما خراب می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، بهترین و منطقی ترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مشهد تماس گرفته و برای رفع ایراد آن از نمایندگی درخواست کمک کنید.

سما سرویس با 15 سال ارائه خدمات باکیفیت و رعایت اصول مشتری مداری، امروز توانسته عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد را به دست بیاورد و با این نام خدمات خود را ارائه کند. ما در مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران لباسشویی آبسال خدماتی را به شما ارائه می دهیم که شما را به مشتری دائمی ما تبدیل خواهد کرد.

اینکه می گوییم خدمات ما کیفیت بالایی دارد صرفا حرف و شعار نیست بلکه می توانید از نظرات مشتریان ما که در همین صفحه قرار گرفته به آن پی ببرید. با این حال سما سرویس برای اینکه کیفیت خدمات خود را ثابت کند 6 ماه گارانتی برای خدمات خود در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر لباسشویی توسط سما سرویس دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود که لباسشویی مون خراب بود و دنبال تعمیرکار خوب میگشتم توی اینترنت جست و جو کردم و با سایت سماسرویس آشنا شدم. وقتی تماس گرفتم و مشکل رو گفتم، سریع تعمیرکار فرستادن و ایشون لباسشویی رو تعمیر کردن و الان داره مثل روز اولش کار میکنه. ممنون از سماسرویس.
امیر محمد یاسینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آبسال
سلام

خیلی متشکرم از سما سرویس که بجای تعویض برد لباسشویی ما اونو تعمیر کردن و هم مشکل لباسشویی رو برطرف کردن هم کمکمون کردن تو هزینه ها صرفه جویی کنیم چون هزینه خرید برد جدید بسیار زیاد بود. ممنون🙏

لاله مژگانی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی آبسال
سلام ، تشکر میکنم از تمام پرسنل سما سرویس به خاطر پاسخگویی و سرعت عمل بالاشون و میخوام بگم واقعا خدمات سما سرویس عالیه و به هرکسی این متنو میخونه پیشنهاد میدم تردید نکنه تو خوب بودن خدمات این مجموعه. با تشکر
نازنین نصرآبادی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آبسال

خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آبسال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آبسال در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آبسال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آبسال در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آبسال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آبسال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آبسال
  • سرویس لباسشویی آبسال در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آبسال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آبسال

شرکت آبسال در سال ۱۳۳۵ تحت نام “شرکت سهامی لعاب ایران” در کشور عزیزمان ایران تأسیس شد. بعد ها این شرکت تغییر نام داد و به نام آبسال شناخته شد. این شرکت در حال حاضر محصولات متنوعی تولید می کند و لباسشویی یکی از برجسته ترین محصولات این شرکت است که با کیفیت مناسبی تولید و روانه بازار می شود.

اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده با سما سرویس تماس بگیرید. در هر منطقه از شهر مشهد که باشید، سما سرویس آمادگی دارد به صورت شبانه روزی به شما خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال در مشهد ارائه کند.

کلام پایانی

ممکن است ساختار لباسشویی برای افراد غیر متخصص پیچیده به نظر برسد چون اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد آن ندارند، به همین دلیل توصیه می شود در صورت مشکل پیدا کردن لباسشویی خود، تعمیر آن را به تعمیرکار ماهر و متخصص بسپارید و به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید.

آسیبی که از دستکاری کردن لباسشویی توسط افراد نابلد به دستگاه می رسد ممکن است بسیار سنگین باشد تا حدی که شاید مجبور شوید لباسشویی تان را تعویض کنید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در مشهد، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده است تا به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟