سرویس و تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد در منزل با گارانتی
لوگو مولتی مکس

تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

ظرفشویی یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد است و با کمک آن می توان بدون زحمت ظرف ها را شست و از شر ظروف کثیف راحت شد. زمانی که ظرفشویی منزلتان دچار مشکل می شود بهتر است برای اینکه ایراد آن شدیدتر نشود در اولین فرصت برا تعمیر آن اقدام کنید.

شرکت سما سرویس، مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد است. این مجموعه در بیشتر از 15 سال فعالیت خود در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، همواره تلاش کرده تا خدماتی ارزشمند به مشتریان ارائه کند تا رضایت حداکثری آنها را جلب کند. تاکنون این مجموعه به هزاران همشهری مشهدی خدمات ارائه داده و توانسته اکثر آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

زمانی که ظرفشویی شما خراب می شود و نیاز دارید فورا آنرا تعمیر کنید، می توانید از خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد سما سرویس استفاده کنید. برای دریافت خدمات می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد ثبت کنید تا در سریع ترین زمان برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنیم. ما به شما اطمینان می دهیم با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد، از سما سرویس، تبدیل به مشتری دائمی و وفادار ما خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی مولتی مکس

افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد، ایرادات متعددی را برای این دستگاه بیان کرده اند. اما در این بین ایراداتی وجود دارد که در بین درصد زیادی از این افراد مشترک بوده و رواج بیشتری داشته اند و می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی مولتی مکس

این مشکل در بسیاری از ظرفشویی ها رخ می دهد. برای اینکه عملیات خشک کردن ظروف آغاز شود نیاز است تا قبل آن آب داخل دستگاه کاملا تخلیه شود و اگر آب داخل دستگاه بماند عملیات بعدی آغاز نخواهد شد. در اکثر موارد این مشکل به دلیل پیچ خوردگی و یا آسیب دیدگی شلنگ تخلیه آب ظرفشویی و یا مسدود شدن آن رخ می دهد، گاهی اوقات مشکل از پمپ تخلیه دستگاه می باشد.

برای حل این مشکل ابتدا شلنگ تخلیه آب را بررسی کنید و درصورت وجود مشکل آنرا برطرف کنید. همچنین پمپ تخلیه و پروانه آن را چک کنید که مسدود نشده باشد، اگر پمپ توسط چیزی مسدود شده بود باید تمیز شود ولی اگر آسیب دیده باشد باید تعویض شود. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی مولتی مکس در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد صدای غیر عادی از ظرفشویی مولتی مکس

بسیاری از ظرفشویی ها در هنگام انجام عملیات شستشو صدا دارند. اما بعضی مواقع ممکن است این صدا بیش از حد معمول باشد یا با صدای قبل آن تفاوت داشته باشد که می تواند هشدار دهنده وجود ایراد در دستگاه باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کنند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ ظرفشویی یا بازوی آب پاش دستگاه باشد. درصورت رفع نشدن مشکل باید با سرویسکار مجاز ظرفشویی مولتی مکس در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن دکمه های پنل کنترل ظرفشویی مولتی مکس

اگر با فشردن دکمه های پنل  ظرفشویی هیچ تغییری در نمایشگر پنل نمی بینید، علت آن می تواند ضربه خوردن به دکمه ها، آب خوردگی یا مشکل در برد الکترونیکی دستگاه باشد. برای حل این مشکل دستگاه را به مدت 1 دقیقه از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد بهتر است با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مولتی مکس در مشهد تماس بگیرید.

بوی بدی از داخل ظرفشویی مولتی مکس منتشر می شود

منتشر شدن بوی نامطبوع و ناخوشایند از داخل ظرفشویی یک مشکل بسیار رایج است و می تواند بسیار آزار دهنده باشد. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی می تواند رسوب ذرات باقیمانده غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد. این مشکل می تواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. برای تمیز کردن دستگاه،  آنرا به صورت خالی و بدون گذاشتن ظرف درون آن روشن کنید تا خود را بشوید. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد تماس بگیرید.

قفسه ظرفشویی مولتی مکس نمی چرخد

برای اینکه شستشوی ظروف به شکل صحیح و کامل صورت بگیرد، قفسه ظرفشویی باید بچرخد تا آب بتواند به تمام قسمت های ظروف اسپری شود. اگر قفسه ظرفشویی شما نمی چرخد این مشکل می تواند به علت خراب شدن یا گیر کردن غلتک ها باشد. باید ابتدا غلتک ها را بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تعمیرکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

زمانی که کار تعمیر ظرفشویی خود را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه محول می کنید، دیگر نگران به وجود آمدن مشکلاتی مانند پایین بودن کیفیت کار یا خراب تر شدن دستگاه نخواهید بود، زیرا این تعمیرکاران با تجربه و دانشی که دارند می توانند سخت ترین تعمیرات را با کیفیت بالا انجام دهند. اما سپردن کار به افراد بی تجربه و ناشی کاملا برعکس این موضوع صدق می کند.

شرکت سما سرویس، با در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها یا همان تعمیرکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد، می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری مختلف اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید. تعمیرکاران ما بسیار با تجربه هستند، با اینحال با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره در حال یادگیری بیشتر و بروز رسانی اطلاعات خود در این حوزه هستند.

در صورت نیاز به تعمیرکار، سما سرویس آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته تعمیرکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد به محل شما اعزام کند. لازم به ذکر است انجام خدمات با بهترین کیفیت در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سرویسکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

مشکلات پردردسری مانند نشت آب از ظرفشویی یا درست شسته نشدن ظروف ناشی از استفاده نادرست از دستگاه یا عدم رسیدگی و مراقبت از دستگاه است. اگر می خواهید سالهای زیادی بدون هیچ مشکلی از ظرفشویی خود استفاده کنید باید در کنار استفاده صحیح از دستگاه، آنرا به صورت منظم سرویس کنید. سرویس کردن دوره ای دستگاه موجب می شود تا علاوه بر حفظ سلامت دستگاه احتمال به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه کاهش پیدا کند و عمر آن افزایش پیدا کند.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی مولتی مکس در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند سرویسکار مجاز ظرفشویی مولتی مکس در مشهد در محل شما اقدام به بررسی قسمت های مختلف دستگاه شما می کند و علاوه بر غبار روبی دستگاه اگر جزئی ترین ایرادی در دستگاه پیدا کند، آنرا برطرف می کند تا در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نشود.

برای ثبت درخواست سرویس ظرفشویی مولتی مکس در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در همان روز به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی مولتی مکس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی مولتی مکس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مولتی مکس

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

برای تعمیر ظرفشویی مولتی مکس بهترین و قابل اطمینان ترین گزینه تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد می باشد. سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد تلاش کرده تا بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها را استخدام کند تا مشتریان بهترین تجربه را از دریافت خدمات از این مجموعه داشته باشند و هیچ نگرانی و کمبودی احساس نکنند.

سرعت در ارائه خدمات، خدمات باکیفیت، دسترسی به قطعات یدکی اصلی و ضمانت 6 ماهه چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر شرکت های هم صنف خود شده است.

شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام؛ ازتون خیلی ممنونم که اینقدر صادقانه و دلسوزانه کار میکنید. ایکاش همه مثل شما بودن من واقعا از خدماتتون راض هستم و براتون آرزوی موفقیت دارم🌺
فاخره مهردوست
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس
سلام  خدماتتون بسیار عالی و به صرفه بود و خیلی تمیز و بدون ریختوپاش انجام شد. ممنونم
مسعود کربلایی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی مولتی مکس
سلام

ازتون به خاطر تعمیر برد ظرفشویی مون خیلی ممنونم. خیلی کمک کردید تا تو هزینه ها صرفه جویی کنیم و مشکل دستگاه هم کاملا برطرف شد. ممنون

مهرزاد سلمانی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی مولتی مکس

خدمات پس از فروش ظرفشویی مولتی مکس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی مولتی مکس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی مولتی مکس
  • سرویس ظرفشویی مولتی مکس در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی مولتی مکس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی مولتی مکس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های مولتی مکس

برند مولتی مکس در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه فعالیت می کند. محصولات مولتی مکس در منازل ایرانیان نیز یافت می شود. ظرفشویی های مولتی مکس از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار هستند و از طراحی زیبایی برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی مولتی مکس در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد در خدمت شماست.

کلام پایانی

ظرفشویی بخش های مختلفی دارد و درک نحوه عملکرد و ارتباط این بخش ها با یکدیگر برای یک فرد غیر حرفه ای که آموزش ندیده بسیار دشوار است، به همین دلیل تعمیر این وسیله توسط افراد نابلد و بی تجربه امکان پذیر نیست. توصیه می شود زمانی که ظرفشویی شما خراب می شود به هیچ وجه تلاشی برای تعمیر آن نکنید و از یک متخصص کمک بگیرید تا دستگاهتان دچار مشکلات بزرگتر نشود.

با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مولتی مکس در مشهد، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟