تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد با تعمیرکار مجاز و گارانتی 6ماهه
لوگو موریس

تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد

زمانی که ظرفشویی شما خراب می شود شاید پیدا کردن یک تعمیرکار معتبر و مطمئن به یکی از دغدغه های شما تبدیل شود. اگر از ظرفشویی های موریس استفاده می کنید بهتر است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید و نگرانی بابت کیفیت خدمات نداشته باشید.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و در این سالها توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و کارآمد به هزاران همشهری، اعتماد و رضایت آنها را جلب کند و به یک مرکز معتبر در حوزه فعالیت خود تبدیل شود. سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و تجهیزات کامل توانایی دارد انواع مدل های ظرفشویی موریس را تعمیر کند.

تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد

شما همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد نیاز داشتید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. ما به شما اطمینان می دهیم که تنها با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد، از سما سرویس، به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی موریس

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

ظرفشویی موریس توقف نمی کند

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در میان کاربران بوده است. وقتی ظرفشویی متوقف نمی شود، معمولاً ایراد از سنسور نشتی است. اگر سنسور رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد، سعی می کند مانع از خاموش شدن دستگاه شود و به طور دائم و پیوسته عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی موریس سروصدای زیادی دارد

تمام ظرفشویی ها هنگام کار کردن و شستن ظروف کمی صدا ایجاد می کند و این یک امر طبیعی است. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول آن بیشتر می شود و نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه می باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست در سبد دستگاه چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کنند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت باید با سرویسکار مجاز ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید.

نمایشگر ظرفشویی موریس کار نمی کند

اگر ظرفشویی شما روشن است اما نمایشگر پنل کنترل دستگاه روشن نمی شود، ممکن است دلیل آن یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن برد الکترونیکی پنل
  • مشکل در اتصالات برد پنل
  • سوختن یا قطع شدن اتصال نمایشگر پنل

برای حل این مشکل دستگاه را برای مدت کوتاهی از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید.

درب ظرفشویی موریس قفل نمی شود

گاهی اوقات ممکن است درب ظرفشویی به دلایلی به درستی بسته نشود که در پی آن عملیات شستشو نیز آغاز نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل وجود مانع در اطراف درب، خراب بودن قفل درب یا سوئیچ قفل رخ می دهد. برای رفع این مشکل درب را کاملا باز کرده و اطراف آنرا بررسی کنید تا مانعی برای بسته شدن آن نباشد و سپس سعی کنید درب را به آرامی ببندید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از قفل درب باشد و باید به دقت بررسی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی موریس کار نمی کند

یکی دیگر از رایج ترین ایراداتی در ظرفشویی به وجود می آید این است که ظرفشویی کار نمی کند. برای رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار برق دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به درستی وارد ظرفشویی می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی موریس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی موریس در مشهد

برخی از تعمیرکارانی که اقدام به ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد می کنند از تخصص و مهارت کافی برخوردار نیستند و نمی توانند تعمیرات را به صورت اصولی انجام دهند، اما باز هم به کار خود ادامه می دهند. این تعمیرکاران معمولا درصورت آسیب زدن به بخش های دیگر دستگاه یا خراب شدن دوباره دستگاه مسئولیتی در قبال این موضوع قبول نمی کنند. به همین دلیل شما باید زمان انتخاب تعمیرکار توجه کنید و عجولانه تصمیم نگیرید.

شرکت سما سرویس تعمیرکاران ماهر و با تجربه را گرد هم آورده است تا فرآیند ارائه خدمات به مشتری با مشکل مواجه نشود و کیفیت کار بالا باشد. تکنیسین های سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و قادر هستند تا تمام مشکلات دستگاه ها را به آسانی برطرف کنند.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی موریس در مشهد نیاز دارید و می خواهید تعمیر دستگاهتان با کیفیت بالا صورت بگیرد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی موریس در مشهد

سرویس ظرفشویی موریس در مشهد یکی از خدماتی است که در مجموعه سما سرویس متقاضیان زیادی دارد. برای اینکه بتوان سال های زیادی بدون مشکل از ظرفشویی استفاده کرد، باید اصول نگهداری از آن را دانست و به درستی از آن استفاده کرد. سرویس کردن دوره ای و منظم ظرفشویی برای آن بسیار مفید است و یکی از اقدامات ضروری جهت حفظ سلامت دستگاه به شمار می آید.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ظرفشویی موریس در مشهد در منزل مشتری به بررسی و ارزیابی عملکرد تمام بخش های ظرفشویی می پردازد و کوچک ترین ایرادات دستگاه را برطرف می کند تا در آینده منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر نشوند. از مزایای سرویس کردن منظم دستگاه می توان به بالا رفتن عمر دستگاه، جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه و بهبود عملکرد آن اشاره کرد.

جهت ثبت درخواست برای دریافت خدمات سرویس ظرفشویی موریس در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی موریس در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی موریس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی موریس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو موریس

نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد، وظیفه خود دانسته که فقط از تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در کادر فنی خود استفاده کند تا خدماتی که به مشتریان ارائه می کند از کیفیت بالایی برخوردار باشند و مشکلی در فرآیند تعمیر به وجود نیاید. این مجموعه تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی در اختیار دارد و با اعتماد کامل به توانایی های تعمیرکاران خود، خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می کند.

گارانتی 6 ماه ای که سما سرویس ارائه می دهد به اینصورت است که اگر ظرفشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز سما سرویس، دوباره دچار همان مشکل تعمیر شده شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره تعمیر کند بدون آنکه هزینه ای دریافت کند.

شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از سماسروی بخاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار رو به منزل ما اعزام کردن. ماشین ظرفشویی ما خراب شده بود و من اصلا وقت نمیکردم ظرفا رو با دست بشورم و سماسرویس مارو نجات داد.

از تعمیرکارتون هم تشکر میکنم که خیلی تمیز کار کردن و ماسک و دستکش هم همراهشون بود و بعد از اتمام کار هم دور و برشون رو کامل تمیز کردن. ممنون ازشما

جمیله همایونی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی موریس
سماسرویس خیلی عالی ، حرفه ای و صادقانه خدمت رسانی میکنه و توی این زمینه به نظر من بیظیره. ماشین ظرفشویی مارو خیلی خوب و بدون مشکل تعمیر کردن و تعمیرکارشون هم بسیار حرفه ای و با ادب بودن و تمام پروتکل های بهداشتی رو هم رعایت کردن.

ممنون از سماسرویس

محمدرضا آسرایی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی موریس
توی این دوره و زمونه که همه به فکر سود و درآمد خودشونن، امثال سماسرویس که صادقانه و بدون دوز و کلک کار میکنن واقعا کم پیدا میشه.

شرکت سماسرویس و تعمیرکارشون واقعا خوب و حرفه ای هستن و قیمتی که برای کارشون تعیین میکنن واقعا منصفانه است. دستتون درد نکنه و ان شاا… همیشه موفق باشید.

محمدعلی زندی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی موریس

خدمات پس از فروش ظرفشویی موریس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی موریس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی موریس در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی موریس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی موریس در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی موریس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی موریس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی موریس
  • سرویس ظرفشویی موریس در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی موریس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های موریس

برند موریس، یک نام تجاری برای محصولات لوازم خانگی شرکت فراگامان صنعت و تجارت می باشد. این شرکت در سال 1377 بنیان گذاری شد و فعالیت های خود را در زمینه ی تولید قطعات صنعتی برای صنایع نفت و خودرو و لوازم خانگی و … آغاز کرد. طی سال های بعدی این شرکت با رشد روز افزون خود و کسب موفقیت های متعدد، فعالیت های طراحی و مهندسی و قالب سازی را نیز در کنار فعالیت قطعه سازی آغاز کرده و سرانجام در سال 1380 تصمیم به تولید اولین ماشین ظرفشویی ایرانی گرفت. با ارائه ی این محصول به بازار داخلی، این محصول مورد استقبال عمومی قرار گرفته و در چندین جشنواره ی خارجی نیز خوش درخشیده و موفق به کسب گواهینامه های اروپایی شد

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی موریس در مشهد است. این مجموعه همه روزه و به­صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی موریس در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر به­صورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی موریس در مشهد به منزلتان ثبت کنید.

کلام پایانی

در زمان خراب شدن ظرفشویی موریس مهم است که کار تعمیر آن را به یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی موریس در مشهد بسپارید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید. شرکت سما سرویس به پشتوانه تجربه، سابقه درخشان و مهارت تکنیسین های خود تاکنون توانسته است رضایت درصد زیادی از مشتریان خود را کسب کند و اعتماد آنها را به دست آورد. این موضوع را می توانید در تعدادی از نظرات مشتریان که در همین صفحه قرار گرفته اند مشاهده کنید. با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در مشهد (سما سرویس)، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما ارائه می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟