مرکز تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد - 180 روز ضمانت کیفیت خدمات
لوگو سیلور

تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد

ظروف کثیف همیشه جزو دغدغه های ما بوده و معمولا ساعت ها در آشپزخانه مشغول شستن ظروف هستیم. ظرفشویی وسیله است که به کمک ما آمده تا وقت خود را با شستن ظروف هدر ندهیم و بتوانیم به کارهای دیگرمان رسیدگی کنیم.

تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد

زمانی که ظرفشویی تان دچار مشکل می شود و می خواهید برای تعمیر آن با یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد تماس بگیرید، سما سرویس در خدمت شماست. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات ارائه می دهد. این مجموعه در سال های فعالیت خود تعداد زیادی تعمیرات موفق را در کارنامه خود ثبت کرده و تمام همشهریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست، همکاران ما در همان روز به سرعت تعمیرکار ظرفشویی سیلور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی سیلور 

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

درب ظرفشویی سیلور قفل نمی شود

گاهی اوقات ممکن است درب ظرفشویی به دلایلی به درستی بسته نشود که در پی آن عملیات شستشو نیز آغاز نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل وجود مانع در اطراف درب، خراب بودن قفل درب یا سوئیچ قفل رخ می دهد. برای رفع این مشکل درب را کاملا باز کرده و اطراف آنرا بررسی کنید تا مانعی برای بسته شدن آن نباشد و سپس سعی کنید درب را به آرامی ببندید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از قفل درب باشد و باید به دقت بررسی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سیلور در مشهد تماس بگیرید.

تایمر ظرفشویی سیلور کار نمی کند

تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر اساس تعداد ظروفی که داخل دستگاه قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سیلور در مشهد تماس بگیرید.

عمل تخلیه آب در ظرفشویی سیلور انجام نمی شود

زمانی که آب داخل ظرفشویی شما تخلیه نمی شود و در داخل دستگاه باقی می ماند، با یک مشکل جدی روبرو هستید و باید سریعا برای عیب یابی آن و رفع مشکل اقدام کنید زیرا می تواند منجر به نشتی آب شود و دردسر های زیادی برای شما به همراه داشته باشد. در اکثر موارد مسدود شدن شلنگ یا گرفتگی فیلتر تخلیه دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند. می توانید با بررسی موارد گفته شده و اقدام برای رفع انسداد آنها، خودتان مشکل را برطرف کنید. در مواردی هم ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد تماس بگیرید.

قفسه ظرفشویی سیلور نمی چرخیدن

نچرخیدن و ثابت ماندن قفسه ظرفشویی می تواند به دلیل گیر کردن غلتک ها یا مشکل پیدا کردن آنها باشد. غلتک ها را بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد و همچنین سالم باشند. در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

دکمه ریست ظرفشویی سیلور کار نمی کند

گاهی اوقات ممکن است ظرفشویی چه به صورت دستی و چه با فشار دادن دکمه ریست، ریست نشود. در این مواقع احتمالا تایمر یا سوئیچ و قفل کننده های درب معیوب شده اند و باید به دقت بررسی شوند و درصورت وجود مشکل، اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود. در هنگام مواجه شدن با این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سیلور در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی سیلور در مشهد

تعمیرکاری که مسئولیت تعمیر ظرفشویی شما را بر عهده می گیرد باید با ساختار دستگاه کاملا آشنا باشد و تخصص و مهارت لازم را برای تعمیر دستگاه شما داشته باشد. پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای و ماهر بر عهده شماست و باید در اینکار بسیار دقت کنید زیرا اگر تعمیر دستگاه خود را به یک تعمیرکار غیر حرفه ای و ناشی بسپارید ممکن است با مشکلاتی مانند درست تعمیر نشدن دستگاه و شدیدتر شدن خرابی های آن روبرو شوید و مجبور شوید هزینه های اضافی بابت تعمیر دستگاه بپردازید.

تعمیرکاران و تکنیسین های سما سرویس افراد متخصص و متعهدی هستند که بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه را دارند. ما همواره برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم تا به آنها کمک کنیم اطلاعات و مهارت های خود را افزایش دهند و همواره بروز باشند. تکنیسین های ما می توانند انواع مدل های ظرفشویی سیلور را بدون هیچ دردسری تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ظرفشویی سیلور در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ظرفشویی سیلور در مشهد

متخصصان بر این باور اند که سرویس کردن ظرفشویی می تواند احتمال دچار شدن دستگاه به ایرادات اساسی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد و در افزایش عمر دستگاه تاثیر مثبتی داشته باشد. با سرویس کردن منظم ظرفشویی خود در کنار استفاده درست از آن می توانید سالهای زیادی بدون هیچ مشکلی از دستگاه خود بهترین عملکرد را دریافت کنید و از دردسر های خرابی آن آسوده باشید.

سما سرویس جهت تکمیل خدمات خود، خدمات سرویس ظرفشویی سیلور در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات تماما توسط سرویسکار مجاز ظرفشویی سیلور در مشهد در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. در این فرآیند جرم و کثیفی از تمام قسمت های دستگاه زدوده می شود و ایرادات دستگاه از جمله ایرادات جزئی آن برطرف می شوند. این کار بیشتر جنبه پیشگیری دارد و تا حد زیادی از به وجود آمدن مشکلات دردسرساز و پرهزینه در دستگاه جلوگیری می شود.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس ظرفشویی سیلور در مشهد استفاده کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی سیلور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی سیلور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی سیلور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سیلور

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد

سما سرویس به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر لوازم منزل در مشهد شناخته می شود. این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد نیز فعالیت می کند و همشهریان خود خدمات ارائه می دهد. سما سرویس تلاش کرده تا با ارائه خدمات با ارزش و کارآمد به مشتریان و رفع دغدغه های آنها در ارتباط با مشکلات دستگاهشان رضایت آنان را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. برخی از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس شامل موارد زیر هستند:

  • خدمات باکیفیت
  • ضمانت 6 ماهه خدمات
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته
  • سرعت بالا در اقدام و ارائه خدمات بدون معطلی

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خسته نباشید

می خواستم از همگی به خاطر زحماتتون تشکر کنم و بگم واقعا خدمات باکیفیتی دارید و قیمتش هم بسیار مناسب هست.

مینا حجار
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور
سماسرویس بدون شک بهترین شرکت تعمیر لوازم منزل هست. اینکه بصورت آنلاین امکان ثبت درخواست دارید واقعا عالیه و اینکه اینقد خوب و حرفه ای کار میکنید واقعا قابل تقدیره. 

از تعمیرکارتون هم ممنونم خیلی باشخصیت و با ادب هستن و کارشون رو هم خوب بلدن. ممنون

راحله حسینی راد
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی سیلور
از سما ممنونم چون همه چیز واقعا خوب بود و من کامل از سپردن تعمیر ماشین ظرفشوییم به شما راضی هستم و قطعا اگر وسیله دیگه ای از لوازم خونم خراب بشه اولین کاری که میکنم اینه که با سماسرویس تماس میگیرم.

واقعا کارتون رو بلدید و مشتری مداری رو واقعا انجام میدید. دمتون گرم!

فرشاد میرعلی زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور

خدمات پس از فروش ظرفشویی سیلور در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی سیلور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی سیلور در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی سیلور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی سیلور در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی سیلور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی سیلور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی سیلور
  • سرویس ظرفشویی سیلور در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی سیلور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی سیلور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های سیلور

برند سیلور (Silver) یکی از برند های گروه صنعتی سینور است. این شرکت در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خانگی آغاز نمود و به تولید وسایلی مانند ظرفشویی پرداخت. هم چنین گروه صنعتی سینور در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ موفق به دریافت تندیس زرین واحد نمونه کشور شد. ظرفشویی های سیلور از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی سیلور در مشهد است که خدمات خود را به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

با استفاده درست است ظرفشویی خود و سرویس کردن منظم آن می توانید احتمال رخ دادن خرابی های اساسی در دستگاه خود را به شدت کاهش دهید. همچنین در نظر داشته باشید که وقتی وسیله ای مانند ظرفشویی منزلتان خراب می شود، کار تعمیر آن را به افراد نابلد و کم تجربه محول نکنید. این افراد ممکن است دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه شما هیچ گونه مسئولیتی را نپذیرند. در این زمان شما مجبور خواهید شد که دوباره برای تعمیر دستگاه هزینه و زمان خود را صرف کنید.

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته می توانید از طریق پیام رسان واتساپ ، فرم درخواست آنلاین تعمیر و تماس تلفنی ، درخواست خود را جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس ظرفشویی سیلور در مشهد ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن این خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی معتبر دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟