تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد در منزل کمتر از 2ساعت
لوگو ناسیونال

تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید از مشکلاتی است که هر کسی که در آشپزخانه خود ساید بای ساید دارد حداقل یکبار آنرا تجربه کرده یا خواهد کرد. این اتفاق ممکن است دردسر زیادی ایجاد کند و وقت زیادی از شما بگیرد. بهترین راه برای تعمیر ساید بای ساید سپردن آن به افراد یا مراکز معتبر و با سابقه است.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و سالهای زیادی است که خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد ارائه می دهد. سما سرویس با گردهم آوردن تعمیرکاران متخصص و مجرب تلاش کرده تا خدماتی ارزشمند به مشتریان خود ارائه کند و مشکلات آنها را در ارتباط با خرابی های دستگاهشان برطرف کند. تا به امروز این مجموعه به هزاران همشهری خدمات ارائه کرده و توانسته رضایت درصد زیادی از آنها را جلب کن و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد احتیاج داشتید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید ناسیونال

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های ناسیونال با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های ناسیونال را مشاهده می کنید.

مواد غذایی در قسمت یخچال ساید بای ساید ناسیونال یخ می زنند

بیش از حد سرد شدن مواد غذایی و یخ زدن آنها در بخش یخچال ساید بای ساید، یکی از مشکلات رایجی است که روزانه تعداد زیادی از کاربران در تماس با سما سرویس در ارتباط با آن راهنمایی می شوند. ابتدا پیش از هر اقدامی بهتر است دمای تنظیم شده برای بخش یخچال را بررسی کنید و درصورت تنظیم بودن رو دمای نامناسب، آنرا بر روی دمای مناسب قرار دهید.

دلایل رخ دادن این مشکل می توانند مواردی مانند معیوب شدن ترمیستور، خراب شدن شدن ترموستات، مشکل در برد الکترونیکی دستگاه و وجود گرد و غبار روی کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ناسیونال در مشهد تماس بگیرید.

درب ساید بای ساید ناسیونال به درستی بسته نمی شود

اگر درب ساید بای ساید شما به درستی بسته نمی شود و همیشه برای بستن آن مشکل دارید، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید در غیر اینصورت دستگاه با افت سرما مواجه شده و موتور برای جبران آن بیشتر کار می کند و فشار زیادی به آن وارد می شود و ممکن آسیب ببیند؛ همچنین مصرف انرژی دستگاه بالا می رود.

قرارگیری نادرست و تراز نبودن دستگاه، ممانعت اجسام برای بسته شدن درب و خراب بودن لولای درب، از مواردی هستند که ممکن است موجب بروز این اتفاق شده باشند. سعی کنید دستگاه را به درستی تراز کنید و آنرا در محلی کاملا مسطح قرار دهید و همچنین مطمئن شوید چیزی مانع بسته شدن درب دستگاه نمی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید ناسیونال در مشهد تماس بگیرید.

گاز ساید بای ساید ناسیونال خالی می شود

خالی شدن گاز دستگاه و نشت کردن آن هیچ موقع بی دلیل رخ نمی دهد و نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. دستگاه برای تامین سرمای محفظه ها از این گاز کمک می گیرد و این گاز مهمترین بخش در سیستم سرمایش ساید بای ساید است. بسیاری از افراد پس از مدت ها استفاده نکردن از ساید بای ساید خود، متوجه خالی شدن گاز آن می شوند؛ همچنین برخی از افراد بعد از جابجایی و نقل مکان، از بروز این مشکل صحبت می کنند.

در حالت عادی دلیلی برای بروز این مشکل وجود ندارد، اما عواملی همچون فرسودگی یا وارد شدن ضربه به دستگاه می توانند منجر به ایجاد سوراخ در آنها و نشت گاز دستگاه شوند. برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن چراغ داخل ساید بای ساید ناسیونال

روشن نشدن چراغ داخل ساید بای ساید از ایرادات رایج در این دستگاه ها است، دلیل روشن نشدن چراغ ساید بای ساید می تواند موارد زیر باشد:

  • خراب شدن و سوختن لامپ دستگاه
  • مشکل در اتصالات لامپ
  • خراب شدن سوئیچ اتومات لامپ

اگر لامپ سوخته باشد می توانید خودتان با تعویض کردن آن مشکل را حل کنید (توجه داشته باشید که قبل از این کار ساید بای ساید خود را از جریان برق جدا کنید تا موجب برق گرفتگی نشود)

در صورت رفع نشدن ایراد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ناسیونال در مشهد تماس بگیرید.

آبسردکن ساید بای ساید ناسیونال کار نمی کند

از جمله مشکلات رایج در ساید بای ساید ها می توان به از کار افتادن آبسردکن آنها اشاره کرد. مشکلات آبسردکن ساید بای ساید می تواند متفاوت باشد؛ گاهی اوقات آبسردکن به طور کلی از کار می افتد و جریان آب قطع می شود، اما مواردی نیز وجود دارد که آب در آبسردکن جریان دارد اما سرد نمی شود. به طور کلی مواردی که در هنگام خرابی آبسردکن باید در مراحل عیب یابی ساید بای ساید مورد بررسی قرار بگیرند، عبارتند از:

  • فیلتر تصفیه آب
  • سوئیچ فشاری آبسردکن
  • ترموستات
  • لوله های انتقال آبع
  • شیر برقی ورودی آب

برای رفع این مشکل باید موارد ذکر شده با دقت بررسی شوند و پس از عیب یابی تعمیر شوند. بهتر است برای رفع این مشکل با سرویسکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

تعداد زیادی تعمیر کار با عنوان تعمیرکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد مشغول به کار هستند و خدمات ارائه می کنند؛ در میان این تعمیرکاران هم تعمیرکاران حرفه ای و متخصص وجود دارند و هم تعمیرکاران ناشی و تشخیص دادن و انتخاب تعمیرکار خوب بر عهده شماست.

سما سرویس تعمیرکاران و تکنیسین های متخصص و کهنه کار را گرد هم آورده تا بتواند کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد را بالا ببرد و مشتریان بابت کیفیت خدماتی که دریافت می کنند یا مورد اطمینان بودن تعمیرکار نگرانی نداشته باشند. تمام تکنیسین های سما سرویس حداقل 10 سال تجربه فعالیت در این حوزه را دارا هستند و می توانند با استفاده از دانش و تجربه این که در این سالها به دست آورده اند به راحتی و بدون ایجاد مشکل پروسه تعمیر را با موفقیت به پایان برسانند.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار مجاز ساید بای ساید ناسیونال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

با سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید خود کمک بزرگی به بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر آن می کنید و دستگاهتان جان تازه ای می گیرد. از این گذشته این کار باعث می شود در هزینه های احتمالی تعمیرات دستگاه نیز تا حد بسیار زیادی صرفه جویی شود. اگر به درستی از ساید بای ساید خود استفاده کنید و سرویس کردن آن را جدی بگیرید، می توانید سال ها بدون مشکل و دردسر از دستگاه خود بهره ببرید.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید ناسیونال در مشهد را نیز ارائه می دهد. برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید ناسیونال در مشهد در محل شما انجام می شوند مواردی مانند بررسی سلامت برد الکترونیکی دستگاه، غبار روبی و جرم زدایی بخش های مختلف دستگاه، بررسی عملکرد کندانسور، بررسی و تعویض فیلتر آب و بررسی لاستیک دور درب ها می باشند.

جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید ناسیونال در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید ناسیونال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید ناسیونال شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ناسیونال

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

شرکت سما سرویس پس از سالها  فعالیت و ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد، به همشهریان گرامی ارائه نماید و تمام تلاش خود را می کند تا جواب اعتماد مشتریان خود را با ارائه خدمات ارزشمند و کارآمد به آنها بدهد.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس، خدمات باکیفیت، سرعت در ارائه خدمات و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت نشان دادن اطمینان خود نسبت به کیفیت خدمات و توانایی های تعمیرکاران خود، خدمات خود را به­صورت رسمی 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ناسیونال در مشهد (سما سرویس) به صورت شبانه روزی در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد اینجا کلیک کنید.

من می خواستم از تعمیرکارتون تشکر کنم و بگم که ایشون واقعا کارشون خیلی خوبه و اخلاق خیلی خوبی هم دارن. واقعا ادم خوشحال میشه وقتی اینجور افراد حرفه ای و با وجدان رو میبینه. دستتون درد نکنه.
زینب امینی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال
سلام و خداقوت

تشکر می کنم از سماسرویس بخاطر خدمات با کیفیت شون و اینکه با اینکه من ساعت 9 شب باهاشون تماس گرفتم همون شب و بعد حدود یک ساعت تعمیرکار رو به منزل ما فرستادن. وگرنه مجبور بودم فرداش از تایم کارم بزنم و خونه بمونم برای تعمیر یخچال. مرسی!

سیده زهرا هاشمی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید ناسیونال
ممنون ازشما

همه چیز عالی بود. تعمیرکارتون خیلی ماهر و با ادب بودن و خیلی خوب با مشتری رفتار میکنن.

دستتون درد نکنه

کامران طباطبایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال

خدمات پس از فروش ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید ناسیونال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید ناسیونال
  • سرویس ساید بای ساید ناسیونال در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید ناسیونال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای ناسیونال 

ساید بای ساید های ناسیونال ساخت ژاپن هستند. برند ناسیونال متعلق به شرکت مشهور و چند ملیتی پاناسونیک می باشد و سال ها پیش، لوازم خانگی های تولید این شرکت با این نام به بازار عرضه می شد، اما سال های زیادی است که این شرکت دیگر از این نام استفاده نمی کند و محصولات خود را با نام پاناسونیک عرضه می کند. محصولات ساخت این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ناسیونال در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید ناسیونال در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود، با توجه به پیچیده بودن ساختار آن باید با تعمیرکار تماس بگیرید و از تعمیر یا دستکاری آن اجتناب کنید تا سبب آسیب زدن به خودتان یا دستگاه نشوید.

شما همشهریان عزیز می توانید برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار ساید بای ساید ناسیونال در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟