تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد در منزل با 180 روز ضمانت
لوگو دیپوینت

تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

ساید بای ساید ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا فرسودگی به خاطر فعالیت طولانی دچار خرابی شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند. زمانی که ساید بای ساید مشکل پیدا می کند ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و بهتر است سریعا برای تعمیر دستگاه اقدام کرد.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید دیپوینت یک از خدمات سما سرویس می باشد. در طی سالها خدمت رسانی توانسته ایم با ارائه خدمات جامع و باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنیم.

تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

سما سرویس تعمیرکاران و تکنیسین های متخصص و باتجربه در اختیار دارد و می تواند تعمیرات را به سرعت و با بالاترین کیفیت به شما ارائه کند. برای بهرمند شدن از خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید دیپوینت

همکاران ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. بیشتر افراد مشکلات مشابهی با ساید بای ساید خود دارند که در ادامه برخی از این مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید دیپوینت

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید از مشکلات نگران کننده و ناخوشایند می باشد. این مشکل ممکن است به خاطر قطع شدن جریان برق، عمل کردن اورلود، معیوب شدن برد دستگاه یا قطع شدن اتصالات دستگاه باشد و بهتر است توسط یک متخصص بررسی شود.

قبل از هر کاری حتما سلامت کابل برق دستگاه را بررسی کنید. همچنین از وجود الکتریسیته در پریز برق نیز اطمینان حاصل کنید. درصورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد تماس بگیرید.

گرم بودن محفظه ساید بای ساید دیپوینت

از مشکلاتی که بسیار رخ می دهد گرم بودن و خنک نکردن ساید بای ساید است. اگر ساید بای ساید مواد غذایی را خنک نگه ندارد، مواد غذای فاسد می شوند و دستگاه عملا کارایی خود را از دست داده است. بهتر است پیش از هر اقدامی از درست تنظیم بودن دمای ترموستات اطمینان حاصل کنید.

از علل رخ دادن این اتفاق می توان به خراب شدن ترموستات، معیوب شدن سنسور دما، کمبود گاز مبرد و مشکل در کمپرسور اشاره کرد. برای رفع این مشکل بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد می باشد.

یکسره کار کردن کمپرسور ساید بای ساید دیپوینت

کار کردن مداوم و بی وقفه کمپرسور ساید بای ساید از مشکلاتی است که بسیار برای کاربران رخ می دهد. به دلایلی مانند زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، خرابی لاستیک دور درب ها، کار کردن دستگاه در محیط گرم یا کمبود گاز مبرد این مشکل در دستگاه رخ می دهد.

یکسره کار کردن کمپرسور ساید بای ساید مشکلی مهم است و باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت می تواند موجب سوختن کمپرسور شود و تعویض آن هزینه های سنگینی را به دنبال خواهد داشت. برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید دیپوینت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برفک زدن ساید بای ساید دیپوینت

اگر از ساید بای ساید های بدون برفک ( نو فراست) استفاده می کنید، این مشکل نباید به وجود بیاید. برای یافتن علت مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • دستگاه باید حداقل 20 سانتیمتر با اجسام اطراف فاصله داشته باشد
  • درب دستگاه را زیاد باز و بسته نکنید
  • امکان دارد گاز خنک کننده دستگاه نشت کرده باشد
  • سلامت لاستیک دور درب را بررسی کنید

چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی داخل ساید بای ساید دیپوینت

این مشکل در اکثر موارد به این دلیل است که ترمیستور به درستی کار نمی کند که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل خرابی آن. اما در حالت کلی برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • تنظیمات دمای ساید با ساید
  • جرم گرفتن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • خرابی یا وجود ایراد در برد اصلی دستگاه

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید دیپوینت در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد تماس بگیرید

تعمیرکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

قطعا تفاوت هایی میان تعمیرکاران وجود دارد که تاثیر مستقیم بر روی خدماتی که ارائه می کنند دارد. میزان تخصص و تجربه دو فاکتور مهم هستند که برای انتخاب تعمیرکار باید به آنها توجه کنید. تعمیرکارانی با تخصص و تجربه بالا می توانند تعمیرات ساید بای ساید شما را بدون مشکل و با کیفیت بالا انجام دهند.

تعمیرکارانی که تحت پوشش سما سرویس مشغول به ارائه خدمات هستند همگی افراد متخصص و آموزش دیده هستند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. تکنیسین های ما با بهره گیری از دانش و تجربه خود توانایی دارند تا دشوار ترین مشکلات را به راحتی رفع کنند و متعهد بودن آنها باعث می شود تا کار به درستی انجام شود.

شما با سپردن کار تعمیر دستگاه خود به سما سرویس دیگر نگران افزایش هزینه ها و کیفیت خدمات نخواهید بود زیرا سما سرویس بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار مجاز ساید بای ساید دیپوینت در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

تمام متخصصان معتقد هستند که سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید، تاثیر بسیار زیادی در کاهش خرابی های دستگاه در آینده دارد و موجب افزایش عمر آن می شود. این اقدام باید هر 6 ماه یکبار صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما انجام آن یکبار در سال نیز کفایت می کند. جدی نگرفتن آن می تواند به خرابی دستگاه ختم شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند.

سرویس ساید بای ساید دیپوینت در مشهد از دیگر خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید دیپوینت در مشهد، در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شوند. در این فرآیند تمام بخش های دستگاه غبار روبی و جرم زدایی می شوند، مشکلات ریز و درشت دستگاه برطرف می شوند و تنظیمات مناسب به دستگاه اعمال می شود.

برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید دیپوینت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید دیپوینت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو دیپوینت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

پس از سالها ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان و کسب رضایت آنان، اکنون سما سرویس عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد را کسب کرده و با این عنوان به خدمت رسانی خود ادامه می دهد.

این مجموعه تلاش کرده تا با گردهم آوردن تعمیرکاران زبده و ماهر از مشکلاتی که در فرآیند تعمیرات به وجود می آیند جلوگیری کند تا آسودگی خاطر و تجربه ای خوب را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. همچنین سما سرویس تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی در اختیار دارد و در تعمیرات جای هیچ خطایی باقی نمی ماند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

فرقی ندارد در کدام منطقه از شهر مشهد سکونت دارید، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دیپوینت در مشهد به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را به شما ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد اینجا کلیک کنید.

کارشون از همه لحاظ خوبه. خیلی خوب با مشتری برخورد میکنن و کیفیت کارشون هم واقعا خوبه. 

مجموعه های حرفه ای مثل شما خیلی کم هستن. خدا حفظتون کنه و موفق باشید

فخرا پورحسینی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
منیره آرام منش
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید دیپوینت
متخصص ترین و ماهرترین تعمیرکار مشهد ایشون هستن.

بدون شک بهترین تعمیرکار یخچال فریزر توی مشهد سماسرویسه. کارشون حرف نداره!

ابراهیم بامشکی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید دیپوینت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید دیپوینت
  • سرویس ساید بای ساید دیپوینت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید دیپوینت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای دیپوینت 

شرکت گل آسای سرما فعالیت خود را در سال 1376 در ایران آغاز نمود. این شرکت در سالهای اخیر محصولات خود را با نام تجاری دیپوینت در بازار عرضه می کند. این شرکت اولین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید لوازم خانگی به شمار می رود.

فعالیت بی وقفه و تحقیق و توسعه فناوری در شرکت دیپوینت موج شده است که این برند در سالهای اخیر با تولید ساید بای ساید های زیبا و مدرن و در عین حال باکیفیت و به صرفه ، سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار خود بگیرد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دیپوینت در مشهد، آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید دیپوینت در مشهد را به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

در هنگام خرابی وسایلی مانند ساید بای ساید، همه ما دوست داریم که هرچه سریعتر دستگاه تعمیر شود و دوباره بتوانیم از آن استفاده کنیم. چراکه خرابی ساید بای ساید می تواند موجب اختلال در روند طبیعی زندگی ما شود. به همین خاطر معمولا در انتخاب شخص یا مرکز تعمیر ، عجله می کنیم.

انتخاب تعمیرکار باید با حوصله و با تحقیق فراوان انجام شود تا از بروز مشکلات پیش بینی نشده در فرآیند تعمیرات جلوگیری شود. با سپردن تعمیرات دستگاه خود به سما سرویس دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت کار داشته باشید.

درصورت تماس با سما سرویس، در مرحله اول شما راهنمایی می شوید تا بتوانید مشکل دستگاهتان را خودتان برطرف کنید؛ اما درصورتی که این کار امکانپذیر نبود می توانید درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید دیپوینت در مشهد کنید تا به سرعت تکنیسین ما به محل شما اعزام شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟