تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد با 180 روز ضمانت رسمی
لوگو جنرال هاوس

تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

ساید بای ساید به عنوان قلب آشپزخانه شما نقش مهمی دارد و باید مطمئن شوید که از دستگاه خود به خوبی نگهداری می کنید، به خصوص که در حال حاضر قیمت یک ساید بای ساید نو واقعاً نجومی است؛ اما اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و به تعمیرات نیاز دارد اصلا نگران نباشید، سما سرویس در خدمت شماست.

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد می باشد. زمانی که به تعمیرات فوری نیاز دارید و می خواهید کار با کیفیت بالا انجام شود، می توانید روی سما سرویس حساب کنید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد فعالیت می کند و تا به امروز رضایت هزاران مشتری را جلب و آنان را به مشتریان وفادار خود تبدیل کرده است.

تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

خدمات ارائه شده توسط سما سرویس با کیفیت بالا ارائه می شوند اما این موضوع دلیلی بر بالا بودن قیمت ها نیست و قیمت ها کاملا منصفانه محاسبه خواهند شد و هزینه های غیر ضروری به فاکتور اضافه نمی شوند. جهت بهرمند شدن از خدمات تعمیر یا سرویس ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید جنرال هاوس 

با توجه به تماس های کاربران با مرکز تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد، مشاهده کردیم که در اکثر اوقات افراد مشکلات مشابهی دارند، به همین خاطر ما برخی از مشکلات رایج این دستگاه را همراه با نحوه رفع مشکل در ادامه ذکر کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید و ایراد دستگاه خود را برطرف کنید.

تشکیل یخ روی لوله اواپراتور ساید بای ساید جنرال هاوس

از مشکلاتی که معمولا برای خیلی از افراد رخ می دهد، یخ زدن لوله اواپراتور دستگاه است. این بخش از مهمترین بخش های ساید بای ساید است و وظیفه ایجاد سرما در دستگاه را بر عهده دارد؛ یخ زدگی این بخش باعث می شود که راندمان دستگاه کاهش پیدا کند.

این مشکل معمولا به دلایلی مانند خرابی هیتر دیفراست، تایمر دیفراست، ، ترمیستور یا ترموستات رخ می دهد و بهتر است توسط یک فرد متخصص بررسی شود. جهت رفع این مشکل با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید جنرال هاوس

برق داشتن بدنه ساید بای ساید یک مشکل جدی و خطرناک است و اگر سریعا رفع نشود ممکن است موجب برق گرفتگی افراد خانواده شود. دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند اتصال داشتن سیم های داخلی به بدنه دستگاه، مشکل در اتصالات لامپ و مشکل در سیم ارت باشند.

درصورت مواجه به این مشکل  باید فورا ساید بای ساید خود را از برق بکشید و دستگاه را دستکاری نکنید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید جنرال هاوس

یخ زدن مواد غذایی در داخل بخش یخچال ساید بای ساید یک اتفاق طبیعی نیست و باید بررسی شود. ابتدا بهتر است دمای تنظیم شده ترموستات خود را بررسی کنید و درصورت نادرست بودن دما آن را به درستی تنظیم کنید.

از علت های دیگر آن می توانند خرابی ترموستات، معیوب شدن سنسور اندازه گیری دما، مشکل در برد دستگاه و جرم گرفتن کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی، عیب یابی و تعمیر شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است دستگاه توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد بررسی شود.

بسته نشد درب ساید بای ساید جنرال هاوس

بسته نشدن درب ساید بای ساید از مشکلات رایجی است که افراد زیادی از آن شکایت دارند. اگر سریعتر برای حل این مشکل اقدام نکنید ممکن است با مشکلاتی مانند کاهش سرمای دستگاه، یکسره کردن موتور دستگاه و افزایش مصرف انرژی روبرو شوید.

برای رفع این مشکل باید داخل دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید اجسام و مواد غذایی از بسته شدن در ممانعت نمی کنند. اگر وسایل زیادی در داخل ساید بای ساید قرار گرفته، سعی کنید مقداری از آنها را بیرون بیاورید.

از دیگر مواردی که در بروز این مشکل بسیار موثر هستند، می توان به تراز نبودن دستگاه و خراب بودن لولای درب اشاره کرد که باید این موارد را به دقت بررسی کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد تماس بگیرید.

دلیل تخلیه شدن گاز خنک کننده ساید بای ساید جنرال هاوس

تخلیه شدن گار مبرد (خنک کننده) ساید بای ساید مشکلی است که بسیار از آن شکایت می کنند. در حالت معمول گاز نباید بی دلیل تخلیه شود و این اتفاق نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. این مشکل در اثر سوراخ شدن یا هرگونه آسیب به لوله های انتقال گاز رخ می دهد. باید پس از بررسی و پیدا کردن محل نشتی، ایراد آنرا برطرف کرد و گاز دستگاه را شارژ کرد.

جهت پیدا کردن محل نشت گاز و برطرف کردن آن و شارژ گاز دستگاه بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است و انجام هر کار تخصصی باید توسط متخصص آن صورت بگیرد، در غیر اینصورت کار با مشکل مواجه خواهد شد. با توجه به ساختار پیچیده ساید بای ساید برای افراد مبتدی و نابلد امکان آسیب زدن به دستگاه در صورت دستکاری آن بسیار بالا است.

کلیه خدمات در سما سرویس توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه ارائه می شوند. تکنیسین های ما بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این حوزه دارند و می توانند با بهره گیری از دانش و تجربه خود دشوار ترین تعمیرات را با موفقیت به اتمام برسانند و به همین دلیل مشتریان نگرانی بابت به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات نخواهند داشت و بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

ساید بای ساید ها معمولا به دلیل استفاده نادرست یا فرسودگی دچار مشکل می شوند؛ با درست استفاده کردن از دستگاه می توان مدت زمان استانداردی از دستگاه استفاده کرد و احتمال خراب شدن آنرا کاهش داد، اما در رابطه با فرسودگی دستگاه راه حلی وجود دارد که علاوه بر کاهش چشمگیر خرابی های دستگاه می تواند عمر دستگاه را افزایش دهد و عملکرد آنرا بهبود بخشد.

سرویس دوره ای ساید بای ساید راه حلی است که درباره آن حرف می زنیم. در این فرآیند گرد و غبار و جرم از دستگاه زدوده می شوند و عیوب دستگاه از جمله عیوب پنهان و کوچک آن برطرف می شوند. به اینصورت مشکلات کوچک در آینده به مشکلات اساسی تبدیل نخواهند شد و عملکرد دستگاه نیز بهبود پیدا می کند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویسکار ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جنرال هاوس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

دریافت خدمات از تعمیرگاه های معتبر بهترین و مطمئن ترین راه برای رفع مشکل ساید بای ساید است. سما سرویس یک تعمیرگاه معتبر و مجاز در زمینه تعمیرات لوازم منزل می باشد و توانسته با سالها ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد را به دست آورد و با این عنوان به همشهریان خود خدمت رسانی کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سرعت سماسرویس توی اعزام تعمیرکار و انجام تعمیرات واقعا بینظیره.

کیفیت کارشون هم که همونطور که از بقیه نظرهای مشخصه واقعا عالیه.

ممنونم از شما

علی استخری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس
کیفیت کارتون واقعا خوب بود. تعمیرکارتون واقعا حرفه ای بودن و ادب و نزاکت خیلی خوبی داشتن.

بعد از اتمام کار همه چیزو تمیز سالم تحویل دادن و رفتن.

خیلی خوب و مفید

متشکرم

مرضیه میرزارضایی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید جنرال هاوس
خدا خیرتون بده . واقعا خوب و وجدان کار میکنید و مثل بقیه فقط به فکر سود خودتون نیستید.

امیدوارم اینقد مشتری داشته باشید که نتونید جوابشونو بدید. 🙂

واقعا ازتون ممنونم

سعیده یگانه
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید جنرال هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید جنرال هاوس
  • سرویس ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای جنرال هاوس

برند بین المللی جنرال هاوس متعلق به شرکت پدیده ماندگار کیمیا می باشد. ویژگی هاي منحصر به فرد ساید بای ساید های جنرال هاوس از قبیل رابط کاربری آسان ، طراحی زیبا و کیفیت بالا، آن را به یكی از پر فروش ترین محصولات تبدیل نموده. این شرکت خط تولید بزرگی راه اندازی کرده و محصولات خود را به بیش از 10 کشور صادر می کند.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید های جنرال هاوس از زمان های دور در منازل ما ایرانیان حضور داشته اند. برخی از مدل های قدیمی این دستگاه ها همچنان در برخی منازل فعال اند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، ساید بای ساید های جنرال هاوس نیز دستخوش تغییرات اساسی شده اند. اما این تغییرات باعث نشده است که ما در مجموعه سما سرویس از ارائه خدمات باکیفیت در زمینه تعمیر ساید بای ساید جنرال هاوس در مشهد، عقب بمانیم.

تکنیسین های سما سرویس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و توانایی دارند تا انواع مدل های ساید بای ساید جنرال هاوس را از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها، به راحتی تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست تعمیر از طریق تماس تلفنی ، ثبت درخواست آنلاین و یا ثبت درخواست در واتساپ اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟