خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد با 180 روز گارانتی
لوگو توشیبا

تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید و مختل شدن عملکرد آن اتفاق خوشایندی نیست و ممکن است وقت زیادی از ما بگیرد؛ در این شرایط ممکن است به دلیل درست کار نکردن ساید بای ساید محیط آن گرم شود و مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام کرد.

بیشتر از 15 سال از شروع فعالیت سما سرویس در حوزه تعمیرات لوازم منزل در مشهد می گذرد. این شرکت با ارائه خدماتی مانند تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد با کیفیت بالا و اقدام سریع توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و جزو بهترین شرکت ها در حوزه خود قرار بگیرد.

تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد

اگر به خدمات به خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد احتیاج دارید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از 2 دقیقه درخواست خود را ثبت کنید؛ ما در همان روز بلافاصله پس از ثبت درخواست تعمیرکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد به محل شما اعزام خواهیم کرد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید توشیبا

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد ایرادات مشابه بسیاری مطرح شده که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم.

عمل نکردن صفحه نمایش تنظیمات ساید بای ساید توشیبا

کار نکردن صفحه نمایش یا کلید های آن یکی از مشکلات رایج است. اگر صفحه نمایش روشن می شود اما با فشردن کلید ها هیچ کاری انجام نمی شود ممکن است مشکل از کلید های دستگاه باشد یا برنامه دستگاه به هم ریخته باشد. اگر دستگاه روشن است اما صفحه نمایش چیزی نشان نمی دهد امکان دارد برد الکترونیکی یا نمایشگر معیوب شده باشد و یا اتصالات مربوط به آن مشکل پیدا کرده باشند. جهت رفع این مشکل، دستگاه را یکبار از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

خاموش شدن بی دلیل ساید بای ساید توشیبا

خاموش شدن ناگهانی و بی دلیل ساید بای ساید برای کاربران کمی نگران کننده است. این مشکل می تواند به علت مشکل در کابل برق دستگاه و نرسید برق به دستگاه ایجاد شود که به راحتی قابل تعمیر است. اگر کابل برق دستگاه مشکل داشت و قصد داشتید آن را تعمیر یا تعویض کنید حتما قبل از اقدام آنرا از پریز جدا کنید. همچنین پریز را بررسی کنید تا مطمئن شوید برق در آن وجود دارد.

اگر مشکل از کابل برق نبود احتمال دارد مشکل از برد اصلی دستگاه، اورلود یا کمپرسور دستگاه باشد و بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

پیوسته کار کردن موتور ساید بای ساید توشیبا

موتور ساید بای ساید معمولا بعد از رساندن دمای دستگاه به دمای تنظیم شده خاموش می شود و پس از مدتی دوباره روشن می شود. در صورتی که ساید بای ساید شما یکسره کار می کند و خاموش نمی شود باید سریعا اقدام به تعمیر آن کنید، زیرا ادامه داشتن این روند ممکن است موجب سوختن کمپرسور دستگاه شود.

این مشکل ممکن است به دلیل بسته نشدن درب دستگاه و هدر رفتن سرما رخ دهد و باید لاستیک دور درب را بررسی و در صورت نیاز تعویض کرد. دلیل دیگر آن می تواند خرابی ترموستات یا کمبود گاز مبرد باشد که در این صورت باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

نشت کردن آب از زیر ساید بای ساید توشیبا

این مشکل از رایجترین مشکلات و همچنین از پردردسر ترین مشکلات در ساید بای ساید می باشد و ممکن است به یکی از دلایل زیر رخ دهد:

  • مسدود شدن لوله تخلیه
  • شکستن سینی تخلیه
  • خرابی لوله های متصل به آبسردکن دستگاه
  • مشکل در شلنگ یا شیر ورودی آب به دستگاه

باید موارد ذکر شده را بررسی کنید و اگر ایرادی مشاهده کردید آن را برطرف کنید. اگر ایرادی پیدا نکردید یا برای رفع آن به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید.

داغ شدن بدنه ساید بای ساید توشیبا

گرم بودن بدنه ساید بای ساید معمولا طبیعی است و یک مشکل تلقی نمی شود. در بدنه دستگاه لوله های انتقال گاز وجود دارند که به دلیل وجود آنها بدنه دستگاه معمولا گرم است و نیازی نیست نگران باشید. این گرما برای نوار دور درب دستگاه بسیار مفید نیز هست، زیرا باعث می شود خاصیت مغناطیسی و چسبندگی خود را از دست ندهد و خشک نشود.

زمانی که بدنه دستگاه بیش از حد داغ می شود و احساس می کنید در حالت طبیعی و همیشگی خود نیست بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید بهتر است دستگاه از اطراف حداقل 20 سانت با وسایل و دیوار فاصله داشته باشد.

تعمیرکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد

تعمیر ساید بای ساید را هر تعمیرکاری نمی تواند به درستی انجام دهد و باید به تعمیرکاران متخصص و ماهر محول شود. ساید بای ساید قسمت های مختلفی دارد و تنها کسی که در مورد نحوه عملکرد این دستگاه اطلاع دارد و برای تعمیر آن آموزش دیده مجاز هست آن را تعمیر کند. محول کردن تعمیرات ساید بای ساید به افراد غیر حرفه ای می تواند سبب آسیب رسیدن بیشتر به دستگاه و بالارفتن هزینه تعمیرات آن شود.

تعمیرکاران سما سرویس همگی تعمیرکاران باتجربه کهنه کار هستند که به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و سالها تعمیرات انجام داده اند. تفاوتی ندارد دستگاه شما کدام مدل از ساید بای ساید های توشیبا باشد و چه مشکلی داشته باشد، تکنیسین های ما می توانند به راحتی دستگاه شما را با کیفیت بالا و بدون معطلی تعمیر کنند.

اگر به دنبال تعمیرکار ماهر هستید و نمی خواهید در فرآیند تعمیر با مشکلات پیشبینی نشده مواجه شوید، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار مجاز ساید بای ساید توشیبا در مشهد به محل شما اعزام کنند و بهترین خدمات را با تضمین 6 ماهه در محل به شما ارائه دهند.

سرویسکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید توشیبا در مشهد نیز ارائه می دهد. سرویس دوره ای ساید بای ساید فرآیندی است که در طی آن جرم و غبار از تمام قسمت های دستگاه زدوده می شود و تمام ایرادات دستگاه حتی ریز ترین ایراد دستگاه که ممکن است به چشم نیاید برطرف می شوند. این اقدام به دستگاه کمک می کند تا علاوه بر حفظ سلامت آن، عمر آن افزایش پیدا کند و کمتر به مشکلات اساسی و پردردسر دچار شود.

سرویس کردن ساید بای ساید درکل بهتر است هر 6 ماه یکبار انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد، اما سرویس کردن آن یکبار در سال نیز کفایت می کند و تاثیرات مثبتی روی عملکرد دستگاه می گذارد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید توشیبا در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید توشیبا در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید توشیبا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید توشیبا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو توشیبا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد

مشتریان در قبال هزینه ای که می پردازند حق دارند بهترین خدمات را دریافت کنند و مراکزی که خدمات ارائه می دهند وظیفه دارند خدمات توافق شده با مشتری را تمام و کمال و به بهترین شکل به آنها ارائه کنند. سما سرویس با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد را کسب کند و وظیفه خود می داند که در قبال اعتماد مشتریان مسئولیت پذیر باشد و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

مجموعه سما سرویس با گرد هم آوردن بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها و استفاده از قطعات یدکی اصلی هر برند، قصد دارد تا خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه کند تا بتواند دغدغه های مشتریان را از بین ببرد و رضایت آنان را جلب کند. همچنین این مجموعه خدمات خود را 6 ماه گارانتی می کند تا خیال مشتریان از بابت خدماتی که دریافت می کنند راحت باشد.

جهت دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید توشیبا در مشهد (سما سرویس)، می توانید از طریق تماس تلفنی، فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در منزل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد اینجا کلیک کنید.

واقعا من شگفت زده شدم از این همه فهم و مشتری مداری سماسرویس. واقعا بی نظیرید. فرم درخواست رو پر کردم ، خودشون با من تماس گرفتن و منو برای حل مشکل یخچالمون راهنمایی کردن. منم کارایی که گفتن رو انجام دادم و یخچالم ایرادش برطرف شد. واقعا مرسی!
محمدکاظم محمدپور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا
سماسرویس بدون شک بهترین مرکز تعمیراتی هست که من دیدم. کیفیت خدمات فوق العاده ، پاسخگویی صادقانه و سریع و تعمیرکارهای باتجربه و ماهر ویژگی های خیلی خوبین که من فقط در سماسرویس دیدم. ممنون از مجموعه خوب سماسرویس!
سمانه پورخاکسار
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید توشیبا
خیلی خوبه که سماسرویس اینقد به روز و مدرن کار میکنه. همین که برای کارشون سایت دارن نشون میده که توی کارشون جدی هستن .

کیفیت کارشون هم که واقعا عالیه.

صدیقه شاکری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید توشیبا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید توشیبا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید توشیبا
  • سرویس ساید بای ساید توشیبا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید توشیبا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای توشیبا 

شرکت توشیبا یک شرکت ژاپنی بزرگ چند ملیتی است که در سال 1939 بنا نهاده شده. این شرکت نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان بسیار مشهور است و در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. این کمپانی بزرگ در صنعت تولید لوازم خانگی نیز بسیار مطرح است. ساید بای ساید های ساخت این شرکت با بهترین مواد اولیه و به کمک پیشرفته ترین تکنولوژی های بروز دنیا ساخته می شوند و از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ساید بای ساید توشیبا در مشهد در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شماست.

کلام پایانی

بطور کلی بهتر است که به محض مشاهده تغییر و کوچکترین مشکلی در عملکرد ساید بای ساید خود با تعمیرکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه توسط یک متخصص بررسی و رفع عیب شود. در برخی موارد مشکل به وجود آمده را خودتان می توانید رفع کنید، ولی در صورتی که مشکل پیچیده تر باشد و نیاز به تخصص داشته باشد، توصیه می شود به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و هیچگونه اقدامی برای تعمیر دستگاه خود نکنید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی و رفع مشکل دستگاهتان با مرکز تعمیر ساید بای ساید توشیبا در مشهد تماس بگیرید. درصورت تماس، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید مشکل دستگاهتان را خودتان برطرف کنید اما اگر تعمیر دستگاه از توان شما خارج باشد، با توافق شما تعمیرکار ساید بای ساید توشیبا در مشهد به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟